Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі різні
Очікувана вартість
113 400,00 UAH
UA-2020-09-21-012845-b 67441e379d0c4813b6764b8a9905c8ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Домалевська

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Домалевська
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 113 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Меблі різні (Тумба мобільна, комод, шафа для роздягання, меблева стінка, стелажі для зберігання інвентаря, вішаки з лавками, шафа для кубків).
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Забезпечення пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені цим Оголошенням складаються та надаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Комод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Шафа для роздягання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 штуки
Меблева стінка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
20 штуки
Стелажі для зберігання інвентаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 штуки
Вішаки з лавками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа для кубків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Сагайдачного, 5В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару належної якості на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 18:28
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
21 вересня 2020 18:28
Додаток 3 технічні, якісні характеристики.pdf
21 вересня 2020 18:28
додаток 1 проєкт договору.docx
21 вересня 2020 18:28
Додаток 2 цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання сертифікатів
Дата подання: 22 вересня 2020 09:53
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:10
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати: - чинний сертифікат відповідності на меблі… Сертифікати повинні бути видані на запропонований товар. З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вас, що згідно умов закупівлі, Учасники підтверджують відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника шляхом надання (завантаження у електронну систему закупівель у складі пропозиції) чинного сертифікату відповідності на меблі та/або іншого документу, який свідчить про якість товару. Отже, Замовник не обмежує Учасників вимогою надати сертифікат відповідності на меблі, оскільки дає можливість Учасникам надати інший документ який свідчить про якість товару. Враховуючи вищевикладене у Замовника немає підстав для задоволення вашої вимоги.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій