Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання для лінгафонного кабінету
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-09-21-012841-b fe5e178a69394733a92d473dc5bb3cba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:57
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання для лінгафонного кабінету

Комплект мультимедійного обладнання для лінгафонного кабінету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект мультимедійного обладнання для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 18:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 вересня 2020 11:43
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання, повідомляємо наступне, відповідно до Додаток № 5 до Тендерної документації "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим".
Тендер
Дата подання: 22 вересня 2020 11:43
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:45
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання, повідомляємо наступне: відповідно до Додаток № 5 до Тендерної документації "В ціну комплектів повинна входити вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтажу кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення для лінгафонного кабінету на персональних комп'ютерах вчителя і учнів".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000033 ● 89dda099de91400ea675813e3d8b32ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 13:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
11. UA-2020-09-21-012841-b 21.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-03 18:44:13

Відповідь щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси», вивчивши висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 повідомляє про наступне.

Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» в своїй діяльності щодо здійснення закупівель ретельно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Особлива увага приділяється відповідності вимогам законодавства тендерної документації під час її складення та оприлюднення.

Висновки моніторингу закупівлі UA-2020-09-21-013199-b 21.09.2020 доведено до відома співробітників Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» відповідальних за складення та оприлюднення тендерної документації. Співробітників суворо попереджено про недопущення в майбутньому порушень вимог до змісту тендерної документації зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Керівництвом Комунальної установи посилено контроль за відповідністю тендерної документації та процедури проведення закупівель вимогам діючого законодавство та вжито заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ" 641 680,00
UAH з ПДВ
641 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МКОМ" 649 029,60
UAH з ПДВ
649 029,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:33
public_doc.pdf
16 жовтня 2020 12:33
public_doc.p7s
12 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:56
Dovidka_20266607580280076877.pdf.p7s
12 жовтня 2020 15:56
Dovidka_20266607580280076877.pdf
12 жовтня 2020 15:56
16 - Довідка МВС.7z
07 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:26
11 - Сертифікати.pdf
06 жовтня 2020 15:26
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:55
цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 17:55
сертифікати.pdf
06 жовтня 2020 17:55
порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"

ТОВ "МКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
Переможець 641 680,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
641 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:25
SCAN0040.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:59
SCAN0031.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:17
SCAN0023.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 10:17
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 08:14
SCAN0210.PDF укладений
27 жовтня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1.1. Продовжити строк поставки товарів – до 30 грудня 2020 р. 1.2. Пункт 5.1. Договору читати в зміненій редакції: «5.1. Строк поставки товарів – до 30 грудня 2020 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно з Специфікацією (Додаток № 1 до договору)».
Номер договору про закупівлю: Г2/СЕР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.1. Розділ ІІІ Ціна договору в наступній редакції, а саме: «Ціна цього Договору становить 641 680,00 грн. (Шістсот сорок одна тисяча шістсот ві-сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ становить 76 416,00 грн. В тому числі, ціна цього Договору становить: - за КЕКВ 3110 - 328 176,00 грн. (Триста двадцять вісім тисяч сто сімдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ становить 54 696,00 грн; - за КЕКВ 2210 – 313 504,00 грн. (триста тринадцять тисяч п’ятсот чотири гривні 00 копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ становить 21 720,00 грн.; Ціна на Товар встановлюються в національній валюті України. Ціна включає в себе вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення на персональних комп’ютерах; страхування та інші витрати, у т.ч. сплату податків і зборів.»
Номер договору про закупівлю: Г2/СЕР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.1. Розділ ІІІ Ціна договору в наступній редакції, а саме: «Ціна цього Договору становить за КЕКВ 3110 - 641 680,00 грн. (Шістсот сорок одна тисяча шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ становить 76 416,00 грн. Ціна на Товар встановлюються в національній валюті України. Ціна включає в себе вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення на персональних комп’ютерах; страхування та інші витрати, у т.ч. сплату податків і зборів.»
Номер договору про закупівлю: Г2/СЕР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 641 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 416,00 UAH)