Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 63520000-0 Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
CPV: 63520000-0 Transport agency services (Storage, transportation and customs escort of medicines, medical products and assistive devices)
Очікувана вартість
95 053 350,00 UAH
UA-2020-09-21-012473-b 10d7713aae4f474292ee2896d81f123c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:12
Очікувана вартість: 95 053 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475 266,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 вересня 2020 17:26
Enquiries until: 12 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 95 053 350 UAH including VAT
Minimal lowering step: 475 267 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63520000-0 — Послуги транспортних агентств

Storage, transportation and customs escort of medicines, medical products and assistive devices
CPV: 63520000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-21-012473-b10d7713aae4f474292ee2896d81f123c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАРМАСОФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:00
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:57
корупція фін. директор
04 листопада 2020 16:57
корупція уповноважена особа
04 листопада 2020 16:57
корупція на підприємство
04 листопада 2020 16:57
корупція ген. директор
04 листопада 2020 16:57
довідка ДПС
04 листопада 2020 16:57
документи переможця
20 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:47
4_інші документи.pdf
20 жовтня 2020 14:47
1_аналогічні договори.pdf
20 жовтня 2020 14:47
0_реєстр документів.pdf
20 жовтня 2020 14:47
8_цінова пропозиція.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "ФАРМАСОФТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 92 000 010,00
UAH з ПДВ
79 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАСОФТ" 94 578 083,20
UAH з ПДВ
80 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:00
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:57
корупція фін. директор
04 листопада 2020 16:57
корупція уповноважена особа
04 листопада 2020 16:57
корупція на підприємство
04 листопада 2020 16:57
корупція ген. директор
04 листопада 2020 16:57
довідка ДПС
04 листопада 2020 16:57
документи переможця
20 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:47
4_інші документи.pdf
20 жовтня 2020 14:47
1_аналогічні договори.pdf
20 жовтня 2020 14:47
0_реєстр документів.pdf
20 жовтня 2020 14:47
8_цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "ФАРМАСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 79 900 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
79 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 18:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:39
ДУ 7 до 09-176-11-2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 19:06
ДУ 6 до 09-176-11-2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 19:04
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:06
ДУ 5 до 09-176-11-2020.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 21:16
!ДУ №4 до 09-176_11-2020_signed.pdf зміни до договору
24 червня 2021 21:11
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 21:04
!ДУ №3 до 09-176_11-2020_signed.pdf зміни до договору
24 червня 2021 20:57
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 23:12
ДУ 2 до 09-176-11-2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:57
Договір 09_176-11_2020 - Логістичний комплекс - БЦ Фармація.pdf укладений
13 листопада 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору. Кінцевий строк дії договору зазначений в додатковій угоді №2 та становить 20.07.2021
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на період проведення процедури закупівлі послуги за потребою 2021-го року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Шляхом укладання додаткової угоди №5 від 13.12.2021 сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/176-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 20 червня 2022
Сума оплати за договором: 78 358 185,31
UAH (в тому числі ПДВ 13 059 697,55 UAH)