Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівель ЗОШ I-III ступенів, розташованих в с. Шахове (Октябрське) по вул. Шкільна, 1а Добропільського району" (продовження робіт)
Очікувана вартість
7 701 985,20 UAH
UA-2020-09-21-012418-b 6e780d41000241749300f0481c963f12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:52
Очікувана вартість: 7 701 985,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 059,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівель ЗОШ I-III ступенів, розташованих в с. Шахове (Октябрське) по вул. Шкільна, 1а Добропільського району" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85050, Україна, Донецька область, с. Шахове Добропільського району, вул. Шкільна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 23:58
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:34
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
21 вересня 2020 17:34
Специфікація Шахове Котельня ЗОШ по вул. Шкільна, 1а Капрем (прод роб).zip
21 вересня 2020 17:34
Додаток 4.pdf
21 вересня 2020 17:34
ТД №68 (546) Шахове Котельня ЗОШ по вул. Шкільна, 1а Капрем (прод роб).pdf
21 вересня 2020 17:34
Додаток 2.pdf
21 вересня 2020 17:34
Додаток 3.pdf
21 вересня 2020 17:34
Додаток 8.pdf
21 вересня 2020 17:34
Додаток 1.pdf
21 вересня 2020 17:33
Додаток 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" 7 240 213,48
UAH з ПДВ
7 009 153,91
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецалізоване будівельно-монтажне управління "Новація" 7 381 607,51
UAH з ПДВ
7 150 547,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ" 7 660 485,11
UAH з ПДВ
7 660 485,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 20:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 20:50
9. Довідка банку.pdf
06 жовтня 2020 20:50
статут Веста (1).pdf
06 жовтня 2020 20:50
8. Баланс (1).pdf
06 жовтня 2020 20:50
7. Повнов. Котляр І.В.pdf
06 жовтня 2020 20:50
10. Ліцензії (1).pdf
06 жовтня 2020 20:50
6. Локальні кошториси 3.zip
06 жовтня 2020 20:50
6. Локальні кошториси 2.zip
06 жовтня 2020 20:50
6. Локальні кошториси 1.zip
06 жовтня 2020 20:50
5. Субпідрядники.pdf
06 жовтня 2020 20:50
4. графік.pdf
06 жовтня 2020 20:50
3. Зведена Довідка (1).pdf
06 жовтня 2020 20:50
2. Досвід.pdf
06 жовтня 2020 20:50
1. Заява пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:29
Довідка ДПС.pdf
09 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:49
Підписаний_10 Ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 14:49
Підписаний_8 Баланс.pdf
06 жовтня 2020 14:49
Підписаний_4 Графік.pdf
06 жовтня 2020 14:49
Підписаний_2 Досвід.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:09
2. Досвід_Часть2.pdf
06 жовтня 2020 11:09
4. Графік.PDF
06 жовтня 2020 11:09
8. Баланс.rar
06 жовтня 2020 11:09
9. Довідка банку.pdf
06 жовтня 2020 11:09
2. Досвід_Часть1.pdf
06 жовтня 2020 11:09
5. Субпідрядники.PDF
06 жовтня 2020 11:09
3. Зведена довідка.PDF
06 жовтня 2020 11:09
10. Ліцензія та дозволи.PDF
06 жовтня 2020 11:09
1. Заява-пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецалізоване будівельно-монтажне управління "Новація"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"
#42611377
Відхилено 7 009 153,91
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецалізоване будівельно-монтажне управління "Новація"
#39733350
Переможець 7 150 547,94
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 16:00

Документи

09 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:55
Пр-л_№68 (546)-Р1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) виявлена невідповідність – у рішенні загальних зборів товариства Учасника від 01.10.2020 №28-2020 Учасник не зазначив предмет закупівлі у відповідності до п. 4.1 розділу І тендерної документації ("Будівля комунального закладу "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" м. Краматорськ – капітальний ремонт (термомодернізація) коригування), а також вказав іншого організатора закупівлі – Управління капітального будівництва та перспективного розвитку м.Краматорська; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлена невідповідність – пп. 7.1 п. 7 додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає у складі ТП протокол (виписка з протоколу) засновників (або учасників), або протокол загальних зборів ТОВ (ТДВ) про надання згоди на вчинення значного правочину (в цьому протоколі обов’язково вказується назва предмета закупівлі відповідно до п. 4.1 розділу І тендерної документації); 3) документ, який повинен подати учасник для усунення виявленої невідповідності – рішення загальних зборів товариства Учасника про надання згоди на вчинення значного правочину, що підтверджує право уповноваженої особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецалізоване будівельно-монтажне управління "Новація"
#39733350
7 150 547,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 09:33
Договір 123б-20 від 29.10.2020.pdf укладений
29 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 11:38
ду 1 від 01.03.2021 дог 123б-20.pdf зміни до договору
03 березня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника. Подовження строку дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 123б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML