Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт їдальні Пирятинського психоневрологічного будинку інтернату за адресою: вул. Січових Стрільців, 179 м. Пирятин, Полтавська область»
Очікувана вартість
6 454 374,00 UAH
UA-2020-09-21-012336-b b715041e2b604d599cc58bb18c29f1b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:05
Очікувана вартість: 6 454 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 271,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронная банківська гарантія. Умови забезпечення тендерної пропозиції, викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт їдальні Пирятинського психоневрологічного будинку інтернату за адресою: вул. Січових Стрільців, 179 м. Пирятин, Полтавська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету.Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:13
Їдальня.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016" 6 379 988,00
UAH з ПДВ
6 379 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР" 6 454 200,00
UAH з ПДВ
6 454 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:55
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:27
ч3.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч6.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч2.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч1.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч4.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч7.pdf
07 жовтня 2020 18:27
ч5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агроімпульc 2016"

ТОВ "БК"БУДЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
Переможець 6 379 988,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
6 379 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 12:38
ДУ№6.pdf зміни до договору
30 червня 2022 12:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 12:37
ДУ 4.PDF зміни до договору
27 грудня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 16:20
ДУ3 Пирятин їдальня.PDF зміни до договору
09 листопада 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 17:14
ДУ 1 їдальня Пирятин.PDF зміни до договору
02 червня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:49
101.PDF укладений
23 жовтня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1. Розділу 2
Номер договору про закупівлю: 03-20/101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/101
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 23 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 710 172,34
UAH (в тому числі ПДВ 951 695,38 UAH)