Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Вибірковий капітальний ремонт будівлі № 6/65 (їдальня) військове містечко №6 м. Львів (Липники-Ковері), 1 ртбр» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 077 734,00 UAH
UA-2020-09-21-012074-b afee9f4d67834f5c96bd8b1143734151
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стражнюк Юрій Анатолійович

lvivkev@post.mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Код ЄДРПОУ: 07638027
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Батуринська,2
Контактна особа: Стражнюк Юрій Анатолійович
lvivkev@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:10
Очікувана вартість: 17 077 734,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 388,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Вибірковий капітальний ремонт будівлі № 6/65 (їдальня) військове містечко №6 м. Львів (Липники-Ковері), 1 ртбр»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3 протягом тридцяти робочих днів після їх підписання, згідно Плану фінансування будівництва (Додаток № 3). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 вересня 2020 17:02
Електронний цифровий підпис
21 вересня 2020 16:59
Додаток 3 Договір липники.doc
21 вересня 2020 16:58
Додаток 2 Технічне завдання.doc
21 вересня 2020 16:58
Тендерна документація Липники.doc
21 вересня 2020 16:58
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 24 вересня 2020 14:39
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:26
Доброго дня, скажіть будь ласка, чи являється аналогічним договором: Нове будівництво казарм для Міністерства Оборони України
Відповідь: Доброго дня! Згідно із п. 3 додатку 1 до ТД, «Аналогічним буде вважатись договір на капітальний ремонт/реконструкцію приміщень…». Таким чином, договір підряду на нове будівництво не є аналогічним в розумінні цієї документації.
Щодо загальних умов закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2020 11:58
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:25
Доброго дня! Оскільки підрядник може виконувати роботи наявним у нього обладнанням,машинами та механізмами,використовувати матеріали ,аналогічні за властивостями до зазначених у завданні, чи можливо внести відповідні зміни в тендерну документацію (технічне завдання)?
Відповідь: Доброго дня! Вносити зміни в тендерну документацію і технічне завдання у замовника немає підстав. Ваша пропозиція, як учасника торгів, повинна відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконанню в рамках договору про закупівлю, подані у Додатку № 2 до цієї Документації.
Щодо умов закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2020 13:02
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:24
Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги завдання до закупівлі: 1)договір на капітальний ремонт/реконструкцію приміщень вартістю не менше ніж 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі; 2)Учасник повинен підтвердити наявність річного обороту грошових коштів за 2019 рік, який повинен бути не меншим ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі; 3) А також підтвердити наявність на розрахунковому рахунку грошових коштів у сумі не менше вісімсот тисяч гривень. (як гарантія можливості закупити необхідні матеріали). та просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації. Наш досвід виконання будівельних робіт,наявність необхідних матеріальних ресурсів дозволяє виконати запропоновані обєми робіт в належні строки та відповідної якості,без підтвердження вищеперерахованих вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Встановлюючи кваліфікаційні критерії, замовник мав на меті переконатись у спроможності учасника виконати замовлення, а саме: 1) пересвідчитись, що учасник має належний досвід виконання максимально подібних договорів, а не лише дрібних і короткострокових. При цьому, встановлена вартісна межа аналогічного договору є досить низькою в співставленні з очікуваною вартістю даної закупівлі. 2) Згідно із ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Таким чином, беручи до уваги положення закону та очікувану вартість закупівлі, можна стверджувати, що вимога є законною і адекватною. 3) Технічним завданням передбачена закупівля матеріалів для виконання робіт. Згідно із умовами оголошення та проектом договору передоплата (аванс) не передбачена. Нам, як замовнику, потрібно пересвідчитися, що потенційний виконавець після підписання договору зможе закупити необхідні матеріали і почати виконання робіт. Тому вимога є обгрунтованою.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 25 вересня 2020 16:46
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:23
Доброго дня! 1. Просимо тендерний комітет внести зміни щодо надання аналогічного договору, а саме вважати аналогічним договір із будівництва об'єктів.
Відповідь: Доброго дня! Згідно із п. 3 додатку 1 до ТД, «Аналогічним буде вважатись договір на капітальний ремонт/реконструкцію приміщень…». Обґрунтованих підстав для внесення змін до ТД у цій частині немає, тому замовником прийнято рішення про залишення умов тендерної документації без змін.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 25 вересня 2020 16:51
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:23
Доброго дня! 1. Просимо тендерний комітет внести зміни щодо надання аналогічного договору, а саме вважати аналогічним договір також із будівництва об'єктів.
Відповідь: Доброго дня! Згідно із п. 3 додатку 1 до ТД, «Аналогічним буде вважатись договір на капітальний ремонт/реконструкцію приміщень…». Обґрунтованих підстав для внесення змін до ТД у цій частині немає, тому замовником прийнято рішення про залишення умов тендерної документації без змін.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІПМ" 14 845 000,01
UAH з ПДВ
14 249 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" 16 268 266,85
UAH з ПДВ
14 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 16 196 274,86
UAH з ПДВ
15 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" 15 864 832,56
UAH з ПДВ
15 864 832,56
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 16 114 001,40
UAH з ПДВ
16 114 001,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 22:23
sign.p7s
06 жовтня 2020 22:19
Розрахунок ризику.pdf
06 жовтня 2020 22:19
172ДЦ.xls
06 жовтня 2020 22:19
172ДЦ.pdf
06 жовтня 2020 22:19
172.imd
06 жовтня 2020 22:19
172.bdcu
06 жовтня 2020 22:19
30 Довідки з банку.rar
06 жовтня 2020 22:19
26 Лист-згода.pdf
06 жовтня 2020 22:19
17 Квітанція 2 1 ДФ.pdf
06 жовтня 2020 22:19
16 Ф. №1ДФ.pdf
06 жовтня 2020 22:19
13 Довідки з банку.pdf
06 жовтня 2020 22:19
9 Квітанція 2 Звіт 2019.pdf
06 жовтня 2020 22:19
8 Фінансовий звіт 2019.pdf
06 жовтня 2020 22:19
2 Ліцензія дозвіл.pdf
06 жовтня 2020 22:19
1 Установчі.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:50
sign.p7s
21 жовтня 2020 15:47
Відгук Конкорд новий.pdf
06 жовтня 2020 10:13
sign.p7s
06 жовтня 2020 10:11
20. Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 10:11
19Довідка банк аваль.pdf
06 жовтня 2020 10:11
18 Д статист .pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 КБ3.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 7.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 6.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 5.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 4.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 3.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 2.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Додаткова угода 1.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Договір 02 -08-19-О_031-042.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Договір 02 -08-19-О_021-030.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Договір 02 -08-19-О_011-020.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Договір 02 -08-19-О_001-010.pdf
06 жовтня 2020 10:11
17 Відгук Конкорд.PDF
06 жовтня 2020 10:11
16Довідка ст 17.pdf
06 жовтня 2020 10:11
16 Довідка санкції.pdf
06 жовтня 2020 10:11
16 Довідка пос. особа.pdf
06 жовтня 2020 10:11
16 Довідка підпис поруш.pdf
06 жовтня 2020 10:11
15Штатний розклад.pdf
06 жовтня 2020 10:11
15 Звіт 1ДФ І квартал.pdf
06 жовтня 2020 10:11
15 Договір ЦПХ Гель.pdf
06 жовтня 2020 10:11
15 Довідка ІТП.pdf
06 жовтня 2020 10:11
13Техпаспорти Козак (2).pdf
06 жовтня 2020 10:11
13Техпаспорти Козак (1).pdf
06 жовтня 2020 10:11
13 Договір Козак.pdf
06 жовтня 2020 10:11
13 Договір Ковтун .pdf
06 жовтня 2020 10:11
13 Догов Демус.pdf
06 жовтня 2020 10:11
8 Опис док. для статуту.pdf
06 жовтня 2020 10:11
6Ліцензія Західбудком.pdf
06 жовтня 2020 10:11
6Довідка ст17.PDF
06 жовтня 2020 10:11
5Довідка довкілля.pdf
06 жовтня 2020 10:11
4 Страховий поліс .PDF
06 жовтня 2020 10:11
4 Документи проектанта.pdf
06 жовтня 2020 10:11
3Договірна ціна .pdf
06 жовтня 2020 10:11
3 План виконання 29.09.20.pdf
06 жовтня 2020 10:11
3 67.bsdu
06 жовтня 2020 10:11
1 Протокол №9.pdf
06 жовтня 2020 10:11
1 Паспорт директор.pdf
06 жовтня 2020 10:11
1 Довідка підписант.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 22:14
sign.p7s
06 жовтня 2020 22:10
159.imd
06 жовтня 2020 22:09
71 стаття 17.pdf
06 жовтня 2020 22:09
70E431~1.PDF
06 жовтня 2020 22:09
66,67 довідки КРЕДОБАНК.pdf
06 жовтня 2020 22:09
62-65 фінанс звіт.pdf
06 жовтня 2020 22:09
64 ytgjlfxf pdsne ghj he[.pdf
06 жовтня 2020 22:09
7 статистика 20 рік.pdf
06 жовтня 2020 22:09
61178F~1.PDF
06 жовтня 2020 22:09
58-60 аналог.pdf
06 жовтня 2020 22:09
57 посідчення Драла.pdf
06 жовтня 2020 22:09
57 витяг Драла.jpg
06 жовтня 2020 22:09
Лист згода(003) (1).jpg
06 жовтня 2020 22:09
Кучкудан(003).jpg
06 жовтня 2020 22:09
Щепан (002) (1).jpg
06 жовтня 2020 22:08
45--52 МТБ.pdf
06 жовтня 2020 22:08
371~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
34_35_~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
31-36 статут, виписка.pdf
06 жовтня 2020 22:08
30 рішення учасника.pdf
06 жовтня 2020 22:08
26-29 довідки листи.pdf
06 жовтня 2020 22:08
25 страховий поліс.pdf
06 жовтня 2020 22:08
23 договір кошторисник.pdf
06 жовтня 2020 22:08
20 календарний план.pdf
06 жовтня 2020 22:08
16-19 кошториси_compressed.pdf
06 жовтня 2020 22:08
14_15~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
12 лист відпов тех х-кам.pdf
06 жовтня 2020 22:08
12 дод2 техх-ки.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Ліцензія_копия (1).pdf
06 жовтня 2020 22:08
_KOVAL~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
G1020-4295-GL_tender.pdf
06 жовтня 2020 22:08
5_10_1~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
4 паспорт оригінал.pdf
06 жовтня 2020 22:08
1_2_3_~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
18 статистика 2019.pdf
06 жовтня 2020 22:08
57970D~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
Сарванський(004) (1).jpg
06 жовтня 2020 22:08
38_39_~1.PDF
06 жовтня 2020 22:08
Липники. Їдальня.rar

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:39
sign.p7s
06 жовтня 2020 14:23
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Установчі документи.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Транспорт.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Субпідряд.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Статистика.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Сертифікат коштор..pdf
06 жовтня 2020 14:23
Протокол.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Підписаний_Platizne_dorych.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Підписаний_G0920-3710-GL_tender.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Оренда офіс та склад.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Лист гарантія.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Кошторис 3.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Кошторис 2.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Кошторис 1.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Клімат субпідряд.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Кваліфік.критерії.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Довідки.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Довідка Виконавча.pdf
06 жовтня 2020 14:23
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:22
Витяг.pdf
06 жовтня 2020 14:22
1 ДФ_ баланс.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 22:37
sign.p7s
06 жовтня 2020 22:36
05 Підтвердження людей.rar
06 жовтня 2020 19:02
sign.p7s
06 жовтня 2020 19:02
Кошторис.rar
06 жовтня 2020 19:02
Банківська гарантія.zip
06 жовтня 2020 19:02
28 СБТ-12 Декларація.pdf
06 жовтня 2020 19:02
27 СБТ-12 Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 19:02
26 Статут, рішення, опис.pdf
06 жовтня 2020 19:02
23 Субпідрядники.rar
06 жовтня 2020 19:02
17 Довіреність.pdf
06 жовтня 2020 19:02
13 Довідка ст 17.pdf
06 жовтня 2020 19:02
12 Виписка СБТ 05.10.pdf
06 жовтня 2020 19:02
11 Довідки з банку.pdf
06 жовтня 2020 19:02
09 Фін звіт 2 квартал 2020.rar
06 жовтня 2020 19:02
08 Фін. звіт 2019 .rar
06 жовтня 2020 19:02
05 Підтвердження людей.rar
06 жовтня 2020 19:02
02 підтвердження мтб.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"
#25234650
Очікує рішення 14 250 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 12:06
ТОВ "ІПМ"
#37061493
Відхилено 14 249 999,99
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої пропозиції наявні такі невідповідності: 1) Згідно із п.3 таблиці 1 додатку 1 до ТД встановлено, що учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного договору підряду. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію потрібно було надати «листи-відгук з вихідним номером та датою реєстрації не раніше дати оголошення закупівлі…». У складі вашої пропозиції наявний лист відгук, але він виданий раніше дати виходу оголошення. Просимо виправити цю невідповідність. 2) Згідно із п.2 таблиці 1 додатку 1 до ТД учасник повинен був для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанціями про прийняття). Останнім звітним періодом був 3 квартал 2020 року. Проте у складі вашої пропозиції надано звід 1 ДФ за другий квартал 2020 року. Просимо виправити цю невідповідність. 3) Згідно із п.4 таблиці 1 додатку 1 до ТД учасник повинен був для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» надати фінансову звітність за останній звітний квартал. Останнім звітним кварталом є 3 квартал 2020 року. Ви надали звітність за 2 кварта 2020 року. Просимо виправити цю невідповідність.

Документи

20 жовтня 2020 17:32
повідомлення 19.docx

Документи

12 жовтня 2020 16:15
sign.p7s
12 жовтня 2020 16:07
Пртокол № 74 001.jpg
12 жовтня 2020 16:07
Пртокол № 74 002.jpg
12 жовтня 2020 16:07
Пртокол № 74 003.jpg

Актуальні тендери

До пошуку