Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-09-21-011866-b ● 4a4ff89a690c42e597a7c6fb2521b3d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Волошко Юлія Іванівна 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи. Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна підлога – 1 шт. код за ДК 021:2015 – 32323400-7 Відеовідтворювальне обладнання; мультимедійний проектор для збільшення зображень – 2 шт. код за ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання; інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи – 2 шт. за ДК 021:2015 – 32321200-1 Аудіовізуальне обладнання).
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати визначені у розділі IV договору. 4.1. Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Користувачам та підписання Замовником накладних та актів приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару (на загальну кількість і вартість) одночасно з підписаними документами Замовником, що зазначені у цьому пункті, на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. 4.2. Замовник має право затримувати платежі на невизначений термін у разі не надання Продавцем документів, зазначених в п. 4.1. даного Договору. 4.3. При надані документі на оплату Продавець зобов’язаний Користувачам надати на Товар, який поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, чинні висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, інструкції про використання та застосування, викладені українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 15:16 |
Перелік змін до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю код за ДК 021.doc | |
01 жовтня 2020 15:16 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
21 вересня 2020 17:20 |
Тендерна документація.docx |
01 жовтня 2020 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2020 15:16 |
Перелік змін до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю код за ДК 021.doc
|
|||
01 жовтня 2020 15:16 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
21 вересня 2020 17:20 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 22 вересня 2020 11:58
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши запитання (уточнення) повідомляє наступне:
у п.1 „Технічні, якісні та кількісні вимоги”, які є додатком 3 до тендерної документації, зазначено: „Інтерактивна підлога, мультимедійний проектор для збільшення зображень, інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (далі - Товар) поставляються і вводяться в експлуатацію (монтаж) учасником-переможцем до закладів освіти, визначених у Додатку 5 до тендерної документації”. Введення в експлуатацію включає в себе підключення. Також відповідно до п.6.3.5. Проєкту договору до тендерної документації Продавець за власний рахунок проводить Гарантійне обслуговування. Замовник не вимагає від Продавця навчання.
у п.1 „Технічні, якісні та кількісні вимоги”, які є додатком 3 до тендерної документації, зазначено: „Інтерактивна підлога, мультимедійний проектор для збільшення зображень, інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (далі - Товар) поставляються і вводяться в експлуатацію (монтаж) учасником-переможцем до закладів освіти, визначених у Додатку 5 до тендерної документації”. Введення в експлуатацію включає в себе підключення. Також відповідно до п.6.3.5. Проєкту договору до тендерної документації Продавець за власний рахунок проводить Гарантійне обслуговування. Замовник не вимагає від Продавця навчання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-011866-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 18:18
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 В таблиці, а саме в частині опису Інтерактивної підлоги Ви вказуєте, наступне:
"Учасник повинен надати анотацію до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН. На підтвердження Учасник має надати лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах». "
Звертаємо увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло учасників.
Також повідомляємо Вам, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних висновків не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали такихдокументів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання прописаного Вами документу
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 3 В таблиці, а саме в частині опису Інтерактивної підлоги Ви вказуєте, наступне:
"Учасник повинен надати анотацію до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН. На підтвердження Учасник має надати лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах». "
Звертаємо увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло учасників.
Також повідомляємо Вам, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних висновків не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали такихдокументів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання прописаного Вами документу
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 14:07
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. Зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-011866-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 18:23
Видалення дискримінаційних положень
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 Ви вказуєте:
"8. Відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником Товару, а саме: інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи, програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника чи офіційного представника для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
На основі вищевказаного, наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте коло учасників.
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 3 Ви вказуєте:
"8. Відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником Товару, а саме: інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи, програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника чи офіційного представника для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
На основі вищевказаного, наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте коло учасників.
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 14:06
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, звертаємо увагу, що наявність листа від виробника або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником товару надасть нам додаткові гарантії поставки товару на території України. Зазначена вимога сформована з метою визначення надійного постачальника, який поставить ліцензійний, якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду скарги ТОВ „ДІКСІ-ЦЕНТР” до замовника комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладівˮ Полтавської обласної ради Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2018-08-16-000825-b).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
244 000,00
UAH з ПДВ
|
242 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. |
258 000,00
UAH з ПДВ
|
258 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
269 000,00
UAH з ПДВ
|
265 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
266 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2960009437 |
Відхилено |
242 650,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 13:55
|
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. #2802012432 |
Відхилено |
258 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Відхилено |
265 998,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 15:28
|
ФОП Cкуловатов Олександр #3221912091 |
Відхилено |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 14:06
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 листопада 2020 14:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі