Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-09-21-011866-b 4a4ff89a690c42e597a7c6fb2521b3d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:06
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи. Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна підлога – 1 шт. код за ДК 021:2015 – 32323400-7 Відеовідтворювальне обладнання; мультимедійний проектор для збільшення зображень – 2 шт. код за ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання; інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи – 2 шт. за ДК 021:2015 – 32321200-1 Аудіовізуальне обладнання).
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Вид тендерного забезпечення - електронна банківська гарантія.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Код за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (придбання інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати визначені у розділі IV договору. 4.1. Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Користувачам та підписання Замовником накладних та актів приймання-передачі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку і накладної на оплату Товару (на загальну кількість і вартість) одночасно з підписаними документами Замовником, що зазначені у цьому пункті, на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. 4.2. Замовник має право затримувати платежі на невизначений термін у разі не надання Продавцем документів, зазначених в п. 4.1. даного Договору. 4.3. При надані документі на оплату Продавець зобов’язаний Користувачам надати на Товар, який поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, чинні висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, інструкції про використання та застосування, викладені українською мовою. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 вересня 2020 11:58
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерний комітет розглянувши запитання (уточнення) повідомляє наступне:
у п.1 „Технічні, якісні та кількісні вимоги”, які є додатком 3 до тендерної документації, зазначено: „Інтерактивна підлога, мультимедійний проектор для збільшення зображень, інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (далі - Товар) поставляються і вводяться в експлуатацію (монтаж) учасником-переможцем до закладів освіти, визначених у Додатку 5 до тендерної документації”. Введення в експлуатацію включає в себе підключення. Також відповідно до п.6.3.5. Проєкту договору до тендерної документації Продавець за власний рахунок проводить Гарантійне обслуговування. Замовник не вимагає від Продавця навчання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-011866-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 18:18
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 В таблиці, а саме в частині опису Інтерактивної підлоги Ви вказуєте, наступне:
"Учасник повинен надати анотацію до методичних рекомендацій щодо використання інтерактивної проекції, що має гриф МОН. На підтвердження Учасник має надати лист від Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» з висновком «схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах». "
Звертаємо увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло учасників.
Також повідомляємо Вам, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених документів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних висновків не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали такихдокументів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання прописаного Вами документу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 14:07
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету найближчим часом. Зміни будуть оприлюднені в електронній системі відповідно до вимог закупівельного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-011866-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 вересня 2020 18:23
Видалення дискримінаційних положень
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 Ви вказуєте:
"8. Відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів:
- лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником Товару, а саме: інтерактивної підлоги, мультимедійного проектора для збільшення зображень, інтерактивної дошки для навчально-виховної роботи, програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист від виробника чи офіційного представника для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель.
Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
На основі вищевказаного, наполягаємо на негайному видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не обмежуйте коло учасників.
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 14:06
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, звертаємо увагу, що наявність листа від виробника або їх офіційних представництв в Україні запропонованого учасником товару надасть нам додаткові гарантії поставки товару на території України. Зазначена вимога сформована з метою визначення надійного постачальника, який поставить ліцензійний, якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду скарги ТОВ „ДІКСІ-ЦЕНТР” до замовника комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладівˮ Полтавської обласної ради Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2018-08-16-000825-b).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 244 000,00
UAH з ПДВ
242 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 269 000,00
UAH з ПДВ
265 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 266 000,00
UAH з ПДВ
266 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 20:40
Електронний підпис
08 жовтня 2020 20:39
погодження ТУ.pdf
08 жовтня 2020 20:31
Електронний підпис
08 жовтня 2020 20:30
Завірений Договір.zip
08 жовтня 2020 20:30
203590_ГР_2827_8 100.zip
08 жовтня 2020 20:30
Bankivska Licenzia.zip
08 жовтня 2020 20:30
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
08 жовтня 2020 20:30
Dovirenist Davidchuk.zip
08 жовтня 2020 20:30
довідка рахунок аваль.pdf
08 жовтня 2020 20:30
банк кредити аваль.pdf
08 жовтня 2020 20:24
проектор сес сп.pdf
08 жовтня 2020 20:06
Паспорт iBoard.pdf
08 жовтня 2020 20:06
академія мудрості.pdf
08 жовтня 2020 20:06
колосок накладна.pdf
08 жовтня 2020 20:06
довідка аналог.pdf
08 жовтня 2020 20:06
колосок.pdf
08 жовтня 2020 20:06
сэс мон с печ.pdf
08 жовтня 2020 20:06
довідка сервис СЦ.pdf
08 жовтня 2020 20:06
Basic version-User manual ukr.pdf
08 жовтня 2020 20:06
відповідність.pdf
08 жовтня 2020 20:06
типу.pdf
08 жовтня 2020 20:06
свідотство МОН.pdf
08 жовтня 2020 20:06
UA.038.D.088-19.PDF
08 жовтня 2020 19:58
аналог Днепр ОДА.pdf
08 жовтня 2020 19:58
IMG_0008 (25) (1).pdf
08 жовтня 2020 19:58
аналог промінь.pdf
08 жовтня 2020 19:58
довідка (аналог).pdf
08 жовтня 2020 19:58
сэс с печ floor.pdf
08 жовтня 2020 19:58
стр тех условий.pdf
08 жовтня 2020 19:58
договор авто.pdf
08 жовтня 2020 19:58
тех паспорт авто.pdf
08 жовтня 2020 19:58
водій.pdf
08 жовтня 2020 19:58
витяг ЕДР.pdf
08 жовтня 2020 19:58
авто.pdf
08 жовтня 2020 19:58
довідка не ЮО.pdf
08 жовтня 2020 19:58
звіт.pdf
08 жовтня 2020 19:58
приміщення.pdf
08 жовтня 2020 19:58
Витяг ДФС.pdf
08 жовтня 2020 19:58
наказ на призначення.pdf
08 жовтня 2020 19:58
паспорт код.pdf
08 жовтня 2020 19:58
Довідки М.pdf
08 жовтня 2020 19:58
гарантийний лист.pdf
08 жовтня 2020 19:58
договір.pdf
08 жовтня 2020 19:58
гарантийний лист мова.pdf
08 жовтня 2020 19:58
авторизаційний лист.pdf
08 жовтня 2020 19:58
погодження.pdf
08 жовтня 2020 19:58
відомості.pdf
08 жовтня 2020 19:58
перелік закладів.pdf
08 жовтня 2020 19:58
цінова.pdf
08 жовтня 2020 19:58
технічні умови.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис
09 жовтня 2020 08:32
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Тех паспорт.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Сертифікати копії.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Порівняльна таблиця.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Погодження ТЗ.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Лист-згода ст.41.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Лист-згода проект дог.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Лист-згода перс дані.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Лист санкції 1.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Копія паспорта та кода.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Довідка ст 17 загальна.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Довідка санкції.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Довідка не є ЮО.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Гарант лист новий.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Гарант лист інтерфейс.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Гарант лист гар термін.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Власність_авто.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Виписка копія.pdf
09 жовтня 2020 08:32
Авторизація проектор.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 23:46
Електронний підпис
08 жовтня 2020 23:44
Технічна частина.pdf
08 жовтня 2020 23:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:21
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:07
30 пояснювальна.pdf
30 вересня 2020 11:07
25 про монтаж.pdf
30 вересня 2020 11:07
24 про довкілля.pdf
30 вересня 2020 11:07
23 гарантія.pdf
30 вересня 2020 11:07
20 довідка про договір.pdf
30 вересня 2020 11:07
19 довкілля з переліком.pdf
30 вересня 2020 11:07
17 прогодження проекту.pdf
30 вересня 2020 11:07
16 довкілля.pdf
30 вересня 2020 11:07
15 про особу.pdf
30 вересня 2020 11:07
14 субпідряд.pdf
30 вересня 2020 11:07
13 захист довкілля.pdf
30 вересня 2020 11:07
9 довідка про обладнання.pdf
30 вересня 2020 11:07
8 обробка данних.pdf
30 вересня 2020 11:07
7 про повноваження.pdf
30 вересня 2020 11:07
6 установчі документи.pdf
30 вересня 2020 11:07
5 про дію пропозиції.pdf
30 вересня 2020 11:07
4 відомості.pdf
30 вересня 2020 11:07
2 стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Відхилено 242 650,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 13:55
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
Відхилено 258 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 265 998,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:28
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
Відхилено 266 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 14:06

Документи

16 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:50
Протокол №5.pdf
12 жовтня 2020 11:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:29
Протокол №6.pdf

Документи

28 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:24
Протокол 7.pdf

Документи

02 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:03
ПРОТОКОЛ 8.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
02 листопада 2020 14:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі