Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сушильні машини
Очікувана вартість
1 240 000,00 UAH
UA-2020-09-21-011693-b 04f4c0d381124c91b63a3ad7a8186afa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:04
Очікувана вартість: 1 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Сушильні машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:40
ТД сушильні машини.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов ТД
Дата подання: 23 вересня 2020 11:42
Дата відповіді: 28 вересня 2020 17:35
Доброго дня. Згідно Додатку №2 до ТД п. 2.9. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Повідомляємо що сертифікація екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 видається обєкту господарювання на здійснення відповідних операцій (виробництво, продаж і т.д..) і до сертифікації відповідної продукції не має ніякого відношення. Прохання видалити вимогу надання сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та зробити зміни в ТД, так як дана вимога є дискримінаційною!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.

Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-011693-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 24 вересня 2020 17:38
просимо скасувати дискримінаційні вимоги в ТД
просимо скасувати дискримінаційні вимоги в ТД, а саме
"Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, а саме водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів та працівників які будуть задіяні під час доставки, розвантаження оформленого відповідно до наказу Міністерство охорони здоров’я України № 246 від 21.05.2007" __та__
"Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації з медичною книжкою та Посвідченням про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, ІІІ група для проведення робіт, документальне підтвердження (надати в складі пропозиції)"
ЦІ ВИМОГИ ШТУЧНО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ
працівники, що відповідають заданим вимогам, можуть виконувати ці роботи за договорами цивільно-правоовго характеру і не бути "штатними" працівникам !!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 17:43
Шановний Учаснику! Слід зауважити, що при розгляді даної вимоги, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, відповідно до п. 7 Переліку заходів та засобів з охорони праці, затвердженого постановою КМУ від 27.06.03 р. № 994 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 р. N 134) - Проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці. Оскільки автомобіль є джерелом підвищеної небезпеки, то проведення попереднього медичного огляду обов'язкова. Медичні огляди проводяться відповідними закладами охорони здоров’я, Комісією з проведення медичних оглядів, лікарі які входять до складу комісії несуть відповідальність згідно із законодавством за відповідність медичного висновку фактичному стану здоров’я працівника.За результатами попереднього (періодичного) медичного огляду Комісією видається працівнику, який проходив огляд, медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника.Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства . Таким чином, Постанова КМУ від 27.06.03 р. № 994 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 р. N 134) є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови.В разі якщо ваше підприємство користуються послугами транспортно-логістичних компаній та не мають у своєму штаті водіїв ви можете надати медичні довідкі про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників оформленого відповідно до наказу Міністерство охорони здоров'я України № 246 від 21.05.2007 на водіїв автотранспортних засобів транспортно-логістичних компаній в яких згідно законодавства мають обовязково бути в наявності.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимоги, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити її задоволені. Крім того, Ви можете ознайомитися з рішенням АМКУ від 28.05.2020 року (закупівля № 10568 № UA-2020-04-02-000305-a), в якому вказано, що відсутність саме медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників оформленого відповідно до наказу Міністерство охорони здоров'я України № 246 від 21.05.2007 є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Також повідомляємо, що наявність працівників відповідної кваліфікації з медичною книжкою та Посвідченням про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, ІІІ група для проведення робіт можна підтвердити договорами цивільно-правоовго характеру .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович 1 235 000,00
UAH з ПДВ
1 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 07:11
Електронний підпис
30 жовтня 2020 07:09
довідка_несудимість
30 жовтня 2020 07:09
Довідка ч.2 ст.17
30 жовтня 2020 07:09
Довідка п.12 ч.1 ст.17
07 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:52
Інструкція.pdf
07 жовтня 2020 15:52
Лист від дилера.pdf
07 жовтня 2020 15:52
Висновок СЕС.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Документи якості.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Довідки з банків.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Довідка субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Довідка ст.17.pdf
07 жовтня 2020 14:56
установчі документи.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Сертефікати ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 1 230 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 18:48
Додаткова угода № 1 до Договору № 217 (сушильні машини).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:47
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:45
Договір № 217 (сушильні машини).pdf укладений
04 листопада 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 615 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 500,00 UAH)