Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради за адресою : м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 28 по улаштуванню системи оповіщення людей про пожежу 4 типу» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312100-8 «Встановлення системи пожежної сигналізації»)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-09-21-011568-b f02fa06d2794472ea1435ca75144123e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войнаровська Ліна Миколаївна

380674818868 linavodessa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Контактна особа: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:20
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації (відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції : усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради за адресою : м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 28 по улаштуванню системи оповіщення людей про пожежу 4 типу» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (45312100-8 «Встановлення системи пожежної сигналізації»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, Приморський район ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ГОВОРОВА будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати виконання робіт на підставі підписаного Акту виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на рахунок виконавця Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:38
Проект договору.docx
21 вересня 2020 16:37
Оголошення ТД.docx
21 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:38
Проект договору.docx
21 вересня 2020 16:37
Оголошення ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 09:53
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:19
Доброго дня! Шановний замовнику, у Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: "надати Чинного на дату розкриття Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107". Разом з тим, Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 містить 27 видів робіт підвищеної небезпеки. Отже просимо конкретизувати, що саме вимагається, щодо яких саме робіт Учасник має надати дозвіл?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозвіл на проведення робіт на висоті
Дозвіл
Дата подання: 23 вересня 2020 17:55
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:55
У тендерній документації міститься вимога надати: "Чинного на дату розкриття Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 ". Формулювання, яке зазначено Замовником є не зовсім коректним, оскільки Замовник оперує формулюваннями, які використовувалися раніше, коли діяв ряд інших нормативно-правових актів, які наразі втратили чинність (з лютого 2018 року діють нові норми). Враховуючи викладене, згідно додатку 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, підприємствам, що не оформлювали відповідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки в більш ранній час (до введення в дію даної постанови КМУ), потрібно в обов’язковому порядку оформити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. На підставі вищевикладеного, нашим підприємством отримано не Дозвіл, а Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, однак маємо Декларацію. Тому просимо впорядкувати тендерну документацію, а саме: потрібно зазначити, що необхідно надати – дозвіл АБО декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозвіл вважається дійсним, якщо він отриманий до 07.02.2018 року та термін його дії не закінчився. У всіх інших учасників буде діяти згідно з Постановою КМ №48 від 07.02.2018 року декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
Ліцензія на вогнезахист
Дата подання: 24 вересня 2020 09:23
Дата відповіді: 24 вересня 2020 17:26
У тендерній документації міститься вимога про надання: "Чинної на дату розкриття Ліцензії, виданої Учаснику на вид господарської діяльності відповідно до Закону України від 02.03.2015 року «Про ліцензування видів господарської діяльності»: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, за переліком визначеним постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме: -монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); -монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; -вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)." У зв'язку з тим, що у технічному завданні не вказано, які саме роботи необхідно проводити стосовно вогнезахисту, просимо внести зміни у тендерну документацію та не вимагати ліцензію на ті роботи, які проводитись не будуть або внести зміни у технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З переліка послуг і робіт противопожежного призначення , що підлягають ліцензуванню п.2 "Монтаж, підтримання експлутанційної придатності ( технічне обслуговування) систем противопожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
ISO 9001
Дата подання: 24 вересня 2020 09:36
Дата відповіді: 24 вересня 2020 16:50
У тендерній документації міститься вимога: "Учасник підтверджує відповідність дії на підприємстві міжнародного стандарту ISO 9001 у сфері діяльності: монтаж, технічне обслуговування засобів і систем протипожежного захисту та системи управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001." Є закони України, які чітко обумовлюють, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначеного сертифікату міжнародного зразка є добровільною справою кожного підприємства і його отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи той факт, що відповідь до наказу ДП "Укр НД НЦ" від 31.12 2015 року 221 міжнародний стандарт ІSO 9001 : 2015 "Системи управління якістю. Вимоги" , був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника щодо надання у складі технічного завдання учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника- міжнародним та національним стандартам якості.
Щодо сертифікату ISO 9001
Дата подання: 24 вересня 2020 17:09
Дата відповіді: 24 вересня 2020 18:52
Шановний Замовнику, а як бути тим учасникам, які мають впроваджену Систему управління якістю, але з ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги? Адже виходячи з Документації до оголошення вимога була стосовно ISO 9001, а відповідно до Вашої відповіді треба надати сертифікат з ISO 9001:2015.
Відповідь: Наказом від 30.11.2018 року №454 ISO 9001 :2015 прийнято як національний стандарт методом "Підтвердження" за позначенням відповідає офіційному тексту ДСТУ ЕN ISO 9001 : 2018 (EN ISO 9001: 2015, IDT; ISO 9001: 2015, IDT)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" 577 195,46
UAH з ПДВ
414 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 590 400,00
UAH з ПДВ
414 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 783 913,15
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:21
СТАТУТ.rar
29 вересня 2020 18:21
Сертифікат Морозенко.pdf
29 вересня 2020 18:21
пропозиція.pdf
29 вересня 2020 18:21
персональні дані.pdf
29 вересня 2020 18:21
охорона праці.rar
29 вересня 2020 18:21
обладнання.rar
29 вересня 2020 18:21
кошторис.pdf
29 вересня 2020 18:21
інформація про учасника.pdf
29 вересня 2020 18:21
згода технічні вимоги.pdf
29 вересня 2020 18:21
досвід.rar
29 вересня 2020 18:21
Акт огляду об'єкту.pdf
29 вересня 2020 18:21
автотранспорт.rar
29 вересня 2020 18:21
iso 9001.rar
29 вересня 2020 18:21
14. щодо ліцензування.pdf
29 вересня 2020 18:21
4.Приказ_Пасисниченко.pdf
29 вересня 2020 18:21
3. Рiшення_№_3.pdf
29 вересня 2020 18:21
2. Рiшення_№1.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:02
Пропозиція.PDF
29 вересня 2020 16:02
Лист-згода.PDF
29 вересня 2020 16:02
Копія Статуту.PDF
29 вересня 2020 16:02
Довідка про Ліцензію.PDF
29 вересня 2020 16:02
Довідка про згоду з ТВ.PDF
29 вересня 2020 16:02
Акт обстеження об'єкту.PDF

Публічні документи

29 вересня 2020 15:40
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:39
технічне.pdf
29 вересня 2020 15:39
Статут оригінал.pdf
29 вересня 2020 15:39
Статут копія.pdf
29 вересня 2020 15:39
Сертифікат ISO 9001.pdf
29 вересня 2020 15:39
пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:39
про субпідряд.pdf
29 вересня 2020 15:39
працівники.pdf
29 вересня 2020 15:39
пояснення про ліцензію.pdf
29 вересня 2020 15:39
Навчання висота.pdf
29 вересня 2020 15:39
мат база та обладнання.pdf
29 вересня 2020 15:39
кошторис.pdf
29 вересня 2020 15:39
Копія-Ліцензії ПС.pdf
29 вересня 2020 15:39
ІРЦ+АКТИ, копія.pdf
29 вересня 2020 15:39
договір технологій.pdf
29 вересня 2020 15:39
власний транспорт.pdf
29 вересня 2020 15:39
відгук ІРЦ.pdf
29 вересня 2020 15:39
Відгук від 11.09.2020.pdf
29 вересня 2020 15:39
Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 15:39
Витяг ПДВ копія.pdf
29 вересня 2020 15:39
акт обстеження авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
Переможець 414 998,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 17:02

Документи

07 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
414 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:08
Радар-Південь 414 998,00.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 414 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 966,33 UAH)