Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Оленівська, ПВ-8221 в Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 148 648,40 UAH
UA-2020-09-21-011521-b fc9973814ff84580967c36ebf35319b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 148 648,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Оленівська, ПВ-8221 в Подільському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Оленівська, ПВ-8221 в Подільському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:34
Додаток 1.docx
21 вересня 2020 16:34
Додаток 4 Договір забезпечення (проєкт).docx
21 вересня 2020 16:34
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
21 вересня 2020 16:34
Додаток 3 Договір підряду (проєкт).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 111 907,82
UAH з ПДВ
1 111 907,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:23
Технічна кваліфікація.rar
05 жовтня 2020 16:23
Кваліфікація 2.rar
05 жовтня 2020 16:23
Кваліфікація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 111 907,82
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:08

Документи

07 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 111 907,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:28
73 КР Оленівська.pdf укладений
16 січня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:20
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
ДУ №2 до Дог. №87-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:16
ДУ №1 без АВАНСУ (вул. Оленівська).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:12
Повідомлення про внесення змін.pdf.p7s зміни до договору
02 листопада 2020 15:12
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:12
Договір підряду №87-КР від 22.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №87-КР від 22.10.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «02» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3)."
Номер договору про закупівлю: №87-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 616572,43 (Шістсот шістнадцять тисяч п'ятсот сімдесят дві грн. 43 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 102762,07 (Сто дві тисячі сімсот шістдесят дві грн. 07 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 616572,43 (Шістсот шістнадцять тисяч п'ятсот сімдесят дві грн. 43 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 102762,07 (Сто дві тисячі сімсот шістдесят дві грн. 07 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «28» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №87-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 616 572,43
UAH (в тому числі ПДВ 102 762,07 UAH)