Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Services on modernization of Passport Information System (IS) in order to support proper functioning on issuing diplomatic and service passports, passports of the citizen of Ukraine for traveling abroad, certificate for return to Ukraine, consular registration. Development of an API to provide data exchange with ISs of competent authorities.(ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Очікувана вартість
8 000 851,35 UAH
UA-2020-09-21-011160-b 3543ae52b8354ebc94c4f7705e74fb96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Чолач

+380442381869 mariia.cholach@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська область обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Марія Чолач
+380442381869
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Kuvyklin Maksym
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Кувиклін Максим
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
National ID: 00026620
Contact point: Cholach Mariia
+380442381869
mariia.cholach@mfa.gov.ua
Additional contacts: Kuvyklin Maksym
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua
Кувиклін Максим
+380442381867
maksym.kuvyklin@mfa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:24
Очікувана вартість: 8 000 851,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 008,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 вересня 2020 16:19
Enquiries until: 12 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 8 000 851 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 009 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Scope of the procurement
Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою
All documents prepared by the participants are presented in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, м. Київ, Михайлівська площа,1
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Services on modernization of Passport Information System (IS) in order to support proper functioning on issuing diplomatic and service passports, passports of the citizen of Ukraine for traveling abroad, certificate for return to Ukraine, consular registration. Development of an API to provide data exchange with ISs of competent authorities.(ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Розгорнути Згорнути
CPV: 72320000-4
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за договором за надані Послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після прийняття Замовником Послуг згідно з Календарним планом на підставі Акту протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовник здійснює розрахунки за Договором протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:21
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:46
Предметом закупівлі відкритих торгів є Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»). Модернізація модулю програмного продукту ВІС, яка на цей час перебуває у стані експлуатації, згідно з п. 5.5 ДСТУ 3918-1999 передбачає у процесі супроводу програмного продукту внесення змін до коду (інші назви - початковий код, вихідний код, програмний код, джерельний код, первинний код, текст програми, англ. - source code) та відповідної документації. Просимо пояснити, яким чином Замовник передбачає надати майбутньому переможцю торгів доступ до коду модулю програмного продукту ВІС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, коди програмного продукту ВІС захищені відповідними свідоцтвами про реєстрацію авторського права на твір розробника даного програмного продукту. МЗС доступу до таких програмних кодів не має, а також не забезпечує надання доступ до них.
У зв’язку з цим, надання доступу до кодів модулю програмного продукту ВІС буде вирішуватися шляхом переговорів між МЗС, переможцем торгів та володільцем особистих немайнових прав на коди програмного продукту ВІС.
Уточнення щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:25
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:46
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): «Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)». Відповідно до положень Тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5 Кваліфікаційні критерії підпунктом 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Просимо пояснити, яким чином буде визначатися відповідність учасника зазначеним вимогам тендерної документації, якщо надані ним договори для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідають коду предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, зокрема, що аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.
Тобто, відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде визначатися за схожістю/спорідненістю та за обсягом і складністю послуг, а не за однаковим кодом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:39
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 17:58
Шановний Замовнику! Ознайомившись із технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, проектом договору, а також кваліфікаційними критеріями до учасників Процедури закупівлі, наше підприємство дійшло висновку, що відповідає кваліфікаційним та іншим критеріям, встановленим умовами Тендерної документації, має виробничо обґрунтовану можливість виконати договір про закупівлю. Разом із тим, ознайомившись із Тендерною документацією Процедури закупівлі, нами було виявлено вимоги, які перешкоджають участі нашого підприємства у Процедурі закупівлі, безпідставно обмежують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушують принцип недискримінації учасників та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Процедури закупівлі, на підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Наведена умова є дискримінаційною щодо нашого підприємства, оскільки працівники нашого підприємства перебувають із ним у цивільно-правових відносинах, що може бути підтверджено нашим підприємством шляхом надання низки цивільно-правових договорів. При цьому працівники нашого підприємства можуть бути задіяні у виконанні договору про закупівлю так само, як і працівники інших учасників, чиї відносини з роботодавцями оформлені шляхом укладання трудових договорів (контрактів). Проте виходячи з умов підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Процедури закупівлі, у Процедурі закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, чиї відносини з працівниками оформлені шляхом укладення трудових договорів (контрактів) із виданням наказу про призначення, ведення трудової книжки. Наше підприємство позбавлено можливості участі у Процедурі закупівлі внаслідок встановлення способу документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, виключно шляхом надання «копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт». Зважаючи на викладене, зазначена умова позбавляє можливості брати участь у закупівлі учасників, які здатні виконати договір про закупівлю, проте має оформлені відносини із працівниками відповідно до цивільно-правових договорів. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частинами 2, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Зважаючи на викладене вище, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі нашому підприємству, просимо усунути порушення у Процедурі закупівлі, внести зміни до Тендерної документації, а саме – розширити перелік варіантів способів документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, додавши до таких варіантів варіант «надання копії цивільно-правового договору, чинного протягом строку дії договору про закупівлю». Правомірність цієї вимоги про усунення порушення підтверджується численною практикою органу оскарження. Так, ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ дійшла висновку про дискримінаційність обмеження способів документального оформлення відносин із працівниками учасника виключно трудовими відносинами, за результатами розгляду скарг, поданих у наступних закупівлях та розглянутих із прийняттям наступних рішень: Рішення від 21.08.2020 № 15935 у процедурі закупівлі UA-2020-07-15-001357-c; Рішення від 07.02.2020 № 2404 у процедурі закупівлі UA-2019-12-27-001290-b; Рішення від 09.06.2020 № 11306 у процедурі закупівлі UA-2020-05-12-001081-c; Рішення від 16.09.2019 № 13043 у процедурі закупівлі UA-2019-08-16-000901-a. Звертаємо увагу, що у разі невиконання цієї вимоги про усунення порушення, наше підприємство буде вимушене звертатися до органу оскарження у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, під час підготовки Тендерної документації, зокрема в частині надання учасником довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері (на підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, МЗС керувалося наступним.
Статтею 21 Кодексу законів про працю України, частиною третьою статті 1 Закону України «Про охорону праці», підпунктом 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, статтею 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» визначено, що працівник – особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
Тобто, з аналізу вищенаведених норм вбачається, що сторонами трудового договору є працівник і роботодавець, працівника приймають на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою. За трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник».
Пунктом 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Саме за трудовим договором/контрактом фізична особа набуває статусу «працівник» та зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, як правило передбаченої штатним розписом підприємства.
Натомість, цивільні ж відносини, засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників регулюються цивільним законодавством. За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Виконавець за цивільно-правовим договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку.
Керуючись вищенаведеним, МЗС виходило з того, що:
- робота зі штатними працівниками, які виконують роботу за професією, спеціальністю, посадою відповідної кваліфікації, є більш стабільною та тривалою з огляду на законодавчий обов’язок роботодавця виплачувати працівникові зарплату й забезпечувати умови праці й соціальні гарантії необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Враховуючи важливість модернізації програмного продуту ВІС (створеного з метою належної, якісної та оперативної реалізації прав громадян України), зазначене може мінімізувати ризики, пов’язані з більш частою заміною (що може призвести до затягування надання послуг) співробітників, що працюють за цивільно-правовими договорами;
- фізична особа, що надає послуги за цивільно-правовими договорами, не підкоряється правилам внутрішнього трудового розпорядку, сама організовує свою роботу й виконує її на власний ризик. Так, штатні працівники, як правило, працюють з 9 до 18 години, що значно полегшує процес взаємодії та сприяє оперативному вирішенню проблемних питань.
Крім того, Ваша вимога щодо «розширити перелік варіантів способів документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, додавши до таких варіантів варіант «надання копії цивільно-правового договору, чинного протягом строку дії договору про закупівлю»» належним чином не підтверджуватиме наявного досвіду роботи не менше 5 років у відповідній сфері.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-011160-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ", Код ЄДРПОУ:39665878
Дата подання: 13 листопада 2020 21:11
Необгрунтованість щодо аномально низької ціни а також невідповідність кваліфікаційним вимогам.
За результатами відкритих торгів на закупівлю Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних») (надалі – Послуги), замовником яких є Міністерство зовнішніх зв’язків України (надалі – Замовник), 09 листопада 2020 року переможцем оголошено Приватне акціонерне товариство «ОТІ» (надалі – Переможець або ПрАТ «ОТІ»).
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність Переможця встановленим тендерною документацією кваліфікаційним вимогам, а також на необґрунтованість його пояснень щодо аномально низької ціни.
Аргументи на користь зазначених стверджень викладені нижче.
1. Підписання всіх документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження належним чином не підтверджені.
Так, всі документи Переможця, що подані у складі тендерної пропозиції підписані заступником начальника центру зовнішніх відносин Сидоровою Нікою Миколаївною.
На підтвердження її повноважень надана довіреність № 13 від 20.10.2020 року, яку від імені ПрАТ «ОТІ» видав т.в.о генерального директора ПрАТ «ОТІ», заступник генерального директора – начальник центру розроблення і впровадження Бобер Леонід Миколайович.
Тимчасове виконання обов’язків генерального директора ПрАТ «ОТІ» покладено на Бобра Л.М. наказом від 06.10.2020 року № 15-к. Обсяг повноважень, який передається Бобру Л.М. на період тимчасового виконання ним обов’язків генерального директора вищезазначений наказ не містить.
Статутом ПрАТ «ОТІ» (пп. 3 п. 7.7.9) передбачено, що правом підписувати довіреності від імені ПрАТ «ОТІ» наділений генеральний директор.
У п. 7.7.12 Статуту ПрАТ «ОТІ» зазначено, що у разі тимчасової відсутності через відрядження, відпустку, тимчасову непрацездатність тощо Генеральний директор видає наказ, у якому визначає особу (осіб) з числа своїх заступників, якій він тимчасово передає власні повноваження та обсяг повноважень, що передаються.
Проте наказом від 06.10.2020 № 15-к право підписання довіреностей від імені ПрАТ «ОТІ» Бобру Л.М. не передавалось. Таким чином, видана ним довіреність № 13 від 20.10.2020 на Сидорову Н.М. є такою, що не може належним чином підтверджувати її повноваження, оскільки підписана неуповноваженою особою.

2. Відсутність належного підтвердження виконання аналогічного договору (договорів)

У складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Переможцем надані скан-копії таких договорів:
• Договір між Замовником та Переможцем на закупівлю програмно-апаратних засобів № 129/134/51 від 06.09.2017;
• Договір між Замовником та Переможцем на закупівлю послуг з супроводу, технічної підтримки та модифікації програмно-технічних комплексів № 145/113/51 від 11.10.2017;
• Договір між Замовником та Переможцем на закупівлю «Послуги з підтримки системи» (послуги з супроводу, технічної підтримки та модифікації програмно-технічних комплексів) № 512/54/51 від 06.12. 2018;
• Договір між Замовником та Переможцем на закупівлю послуг з супроводу та технічної підтримки програмно-технічних комплексів № 20191213-1/86/51 від 17.12.2019.
Всі зазначені договори підтверджують досвід співпраці Переможця з Замовником, однак їх предмет не є аналогічним предмету закупівлі Послуг, що оголошені у цих відкритих торгах.
Таким чином, Переможець не підтвердив досвід виконання аналогічного договору (договорів), як цього вимагає Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та умови тендерної документації на закупівлю Послуг.

3. Відсутність належного підтвердження наявності працівників, які мають належну кваліфікацію та досвід.

Відповідно до вимог тендерної документації, учасники відкритих торгів мали підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт з надання послуг, що є предметом закупівлі, у кількості не менше 7 працівників, які мають необхідні знання а досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері.
Технічне завдання, яке міститься у тендерній документації, передбачає наявність спеціалістів з розроблення програмного забезпечення. Без таких спеціалістів виконання Послуг не може бути здійснено.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав копії дипломів тільки двох осіб з профільною освітою (тобто відповідною кваліфікацією) замість семи, решта працівників навіть за своєю кваліфікацією, не торкаючись вже наявності необхідного досвіду роботи, не відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не містить належного підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в нього працівників, які за своїми кваліфікацією та досвідом здатні виконати Послуги.

4. Відсутність економічного обґрунтування аномально низької ціни, що була запропонована Переможцем.

Запропонована Переможцем ціна була автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою.
Згідно зі ч. 14 ст. 29 Закону у такому випадку Переможець зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Очевидно, що таке обґрунтування повинне ґрунтуватись на економічних передумовах визначення собівартості та формування ціни. Зокрема, економія може бути досягнута завдяки застосованому технологічному процесу виробництва, наявності сприятливих для учасника умов, завдяки яким він може надати спеціальну знижку, отримання дотацій тощо.
Однак викладені в листі Переможця № 116/81 обґрунтування аномально низької ціни виглядають вкрай сумнівними.
Перш за все, незрозуміло, яким чином посилення епідемії «COVID-19» зміцнило економічне становище Переможця, завдяки чому у нього з’явилась можливість надання спеціальної знижки.
Здійснення Переможцем з 2011 року технічної підтримки програмного забезпечення Замовника не має прямого впливу на формування ціни Послуг, а лише говорить про наявність у Переможця конкурентної переваги, яка обумовлена постійним доступом до програмного забезпечення Замовника у зв’язку зі здійсненням його технічної підтримки.
Наявність у Переможця досвіду щодо розробки аналогічного програмного забезпечення не підтверджується наданими ним у складі тендерної пропозиції документами, а доступ до аналогічних розробок програмного забезпечення для інших держав, про що йде мова у листі № 116/81, викликає неабияке занепокоєння щодо можливості використання програмних модулів (їх частин), права інтелектуальної власності на які належить третім особам.
Отже, Переможець не надав належного економічного обґрунтування щодо запропонованої ним аномально низької ціни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 19:25
09.11.2020 у встановленому порядку Приватне акціонерне товариство «ОТІ» (далі – ПрАТ «ОТІ») було визнано переможцем торгів у закупівлі Послуг з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами. (код ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних») (далі – закупівля).
ПрАТ «ОТІ» визнане переможцем, оскільки було прийнято рішення, що подана ПрАТ «ОТІ» тендерна пропозиція відповідає встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією закупівлі вимогам, зокрема:
1. Щодо підписання всіх документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження належним чином не підтверджені.
Підпунктом 3.1 пункту 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації вимагалося, щоб учасниками торгів у складі тендерної пропозиції надали, зокрема, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з перелічених документів:
- випискою з протоколу засновників;
- наказом про призначення;
- довіреністю;
- дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
З боку ПрАТ «ОТІ» надана довіреність № 13, видана 20.10.2020 т.в.о. генерального директора ПрАТ «ОТІ», заступником генерального директора з виробництва – начальником центру розроблення і впровадження Л.М. Бобром на ім’я заступника начальника центру зовнішніх відносин Н.М. Сидорову. Крім того, надано також наказ від 06.10.2020 № 15-к «Про тимчасове виконання обов’язків генерального директора ПрАТ «ОТІ»», яким тимчасове виконання обов’язків генерального директора покладено на Л.М. Бобра.
Відповідно до підпункту 7.7.12 пункту 7.7 розділу 7 Статуту ПрАТ «ОТІ», у разі тимчасової відсутності через відрядження, відпустку, тимчасову непрацездатність тощо Генеральний директор видає наказ, у якому визначає особу (осіб) з числа своїх заступників, якій він тимчасово передає власні повноваження та обсяг повноважень, що передаються.
Так, наказом від 06.10.2020 № 15-к «Про тимчасове виконання обов’язків генерального директора ПрАТ «ОТІ» на Л.М. Бобра покладено тимчасове виконання обов’язків генерального директора, тобто увесь обсяг обов’язків директора.
При цьому, обсяг повноважень генерального директора ПрАТ «ОТІ» визначено підпунктами 7.7.8, 7.7.9, 7.7.10 пункту 7.7 розділу 7 Статуту ПрАТ «ОТІ», серед іншого, і право на підписання довіреностей.
З огляду на вищезазначене, всі документи тендерної пропозиції ПрАТ «ОТІ» підписані особою, чиї повноваження підтверджені належним чином.
2. Щодо відсутності належного підтвердження виконання аналогічного договору (договорів).
Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимагалося, щоб учасник надав довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки повинні бути додані завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є Послуги з модернізації модуля програмного продукту ВІС для забезпечення належного функціонування системи з оформлення дипломатичних/службових паспортів, паспортів громадянина України для виїзду за кордон, посвідчення особи на повернення в Україну, консульського обліку. Створення API для взаємодії з іншими інформаційними системами.
ПрАТ «ОТІ» надано скан-копії договорів разом з актами наданих послуг, предметами яких були:
- поставка і передача комплектів програмно-апаратних засобів для отримання біометричних даних під час виїзного консульського обслуговування при оформленні ЗДУ паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм);
- надання послуг з супроводу, технічної підтримки та модифікації програмно-технічних комплексів Відомчої інформаційної системи МЗС;
- надання послуг з супроводу, технічної підтримки та модифікації програмно-технічних комплексів Відомчої інформаційної системи МЗС;
- надання послуг з супроводу та технічної підтримки програмно-технічних комплексів ВІС МЗС.
Враховуючи, що надані договори можна вважати договорами про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі, тому ПрАТ «ОТІ» належним чином підтвердило такий кваліфікаційний критерій як виконання аналогічного договору (договорів).
3. Щодо відсутності належного підтвердження наявності працівників, які мають належну кваліфікацію та досвід.
Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям вимагалося, щоб учасник надав довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками вимагалося надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності).
З боку ПрАТ «ОТІ» надані відомості про працівників у кількості 15 осіб, з яких не менше 7 працівників мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. Зазначене підтверджено наданими
копіями наказів про прийняття на роботу/копіями трудових книжок. Слід зазначити, що копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації не були імперативною вимогою, а повинні були бути наданими у разі наявності.
У зв’язку з цим, ПрАТ «ОТІ» належним чином підтвердило такий кваліфікаційний критерій як підтвердження наявності працівників, які мають належну кваліфікацію та досвід.
4. Щодо відсутності економічного обґрунтування аномально низької ціни
Відповідно до встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» вимог ПрАТ «ОТІ» подано обґрунтування аномально низької ціни його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною чотирнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
У своєму обґрунтуванні аномально низької ціни тендерної пропозиції ПрАТ «ОТІ» зазначено про рішення щодо надання спеціальної знижки в умовах, що склалися, а також гарантовано безумовне, своєчасне та якісне надання послуг, що є предметом договору.
З огляду на наведене, прийнято рішення про прийнятність обґрунтування аномально низької ціни з боку ПрАТ «ОТІ».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-21-011160-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ", Код ЄДРПОУ:39665878
Дата подання: 19 листопада 2020 18:03
Скарга на дії та рішення замовника щодо визначення переможця
Замовник визнав переможцем особу, яка не відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, викладеним в тендерній документації, а також не надав належного обгрунтування запропонованої ним аномально низької ціни. Всі документи тендерної пропозиції ПрАТ "ОТІ" підписані представником, чиї повноваженні не підтверджені належним чином.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 12:11
рішення від 23.11.2020 № 21657+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 12:11
рішення від 01.12.2020 №22239.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 21:00

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 17:25
20201119_Скарга_ІДХ_МЗС.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2020 13:50
Довіреність.pdf
27 листопада 2020 13:50
протокол 27.10.2020 36.docx
27 листопада 2020 13:50
Пояснення по суті скарги.pdf
27 листопада 2020 13:50
Пояснення по суті скарги.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 жовтня 2020
UA-2020-09-21-011160-b3543ae52b8354ebc94c4f7705e74fb96
Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна, Київська область обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ОТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 10.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 9.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Технічна довідка.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Статут.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Свідоцтво.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Перелік завдань.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 9.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Додаток 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 11.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Витяг.pdf

Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:53
Відсутність судимості
03 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 4_ОТІ_21102020.pdf
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 3_ОТІ_21102020.pdf
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 2 20201021.part2.rar
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 2 20201021.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

ПрАТ "ОТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ОТІ" 7 986 993,60
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" 7 600 000,00
UAH з ПДВ
7 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:53
Відсутність судимості
03 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:15
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 4_ОТІ_21102020.pdf
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 3_ОТІ_21102020.pdf
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 2 20201021.part2.rar
21 жовтня 2020 19:08
Додаток 2 20201021.part1.rar

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 10.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 9.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Технічна довідка.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Статут.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Свідоцтво.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Перелік завдань.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 9.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Наказ 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Додаток 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Договір 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка працівники.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка МТБ.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Довідка 11.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 8.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 7.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 6.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 5.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 4.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 3.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 2.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Диплом 1.pdf
21 жовтня 2020 17:42
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ОТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ОТІ"
#21502504
Переможець
5 000 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 18:46
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ОТІ"
#21502504
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:43
угода3.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:39
угода2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 11:37
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:28
договір 2020 - 2021 модифікація модулів.pdf укладений
14 грудня 2020 18:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 жовтня 2021 12:17
168 000,00 UAH UA168201720343180007000000165
МЗС
UA073204780000026001212005452
Приватне акціонерне товариство "ОТІ"
Оплачений
23 листопада 2021 12:49
196 800,00 UAH UA168201720343180007000000165
МЗС
UA073204780000026001212005452
Приватне акціонерне товариство "ОТІ"
Оплачений
23 листопада 2021 12:49
149 520,00 UAH UA168201720343180007000000165
МЗС
UA073204780000026001212005452
Приватне акціонерне товариство "ОТІ"
Оплачений
23 листопада 2021 12:49
300 648,00 UAH UA168201720343180007000000165
МЗС
UA073204780000026001212005452
Приватне акціонерне товариство "ОТІ"
Оплачений
30 грудня 2021 18:34
3 647 734,80 UAH UA168201720343180007000000165
МЗС
UA073204780000026001212005452
Приватне акціонерне товариство "ОТІ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення термінів надання послуг за Договором укладено відповідну додаткову угоду щодо продовження строків виконання зобов'язань в рамках загального строку дії Договору. Продовження строків виокнання зобов'язань є наслідком захворювань провідних фахівців на COVID-19.ПрАТ "ОТІ" вжито дієвих заходів для доукомплектування групи розробників.
Номер договору про закупівлю: 58/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До Договору додано новий розділ 9 про визначення статусу приналежності прав на об'єкт інтелектуальної власності
Номер договору про закупівлю: 58/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До Договору додано новий розділ 11 щодо визначення умов гарантійного супроводу
Номер договору про закупівлю: 58/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 462 702,80
UAH (в тому числі ПДВ 743 783,80 UAH)