Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для трансфузіології - 16 найменувань
Очікувана вартість
132 560,00 UAH
UA-2020-09-21-010991-b 4d9ddec2022f42749e501621868279d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 15:18
Очікувана вартість: 132 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Витратні матеріали для трансфузіології (За рахунок коштів Державного бюджету)
Мікрокювета гемоглобінова (до апарату Hemo Control) (50шт/уп) - 5уп.(Код НК 024-2019 – 30535 - Набір реагентів для визначення гемоглобіну)
Hb-con комплект 2 розчина для перевірки, norm, high (до апарату Hemo Control)- 3уп. (Код НК 024-2019 – 30531 - Гематологічний контроль / калібратор)
Пластини-електроди запалювальні TSCD Wafers (1 касета містить 70 одноразових пластин) - 2 уп.(Код НК 024-2019 – 62054 - Коензим Q10 (CoQ10) ІВД, набір, рідинна хроматографія)
Оптичні кювети для коагулометрів (500 шт/уп) - 3000 шт. (Код НК 024-2019 – 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD)
Системи для взяття капілярної крові - 400 шт. (Код НК 024-2019 - 58144 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K2EDTA)
Набір реагентів для визначення активності VIII фактора згортання крові (Тех-фактор VIII тест.) - 10 уп. ( Код НК 024-2019 - 30547 - Набір реагентів для вимірювання коагуляційного фактора VIIІ)
Моноклональний реагент анти-А флакон, 10 мл (100 доз) - 15 уп. (Код НК 024-2019 - 30596 - Набір реагентів для визначення типу крові ABO)
Моноклональний реагент анти-В флакон, 10 мл (100 доз) - 15 уп.(Код НК 024-2019 - 30596 - Набір реагентів для визначення типу крові ABO)
Одноразовий скарифікатор (ланцет) для взяття капілярної крові (1000 шт/уп) - 2 уп. (Код НК 024-2019 - 45142 - Наконечник до ручки-скарифікатора)
Одноразовий скарифікатор (ланцет) автоматичний для взяття капілярної крові (200 шт/уп) - 1уп. (Код НК 024-2019 - 61578 - Ручка-скарифікатор автоматична, одноразового використання)
Пробірки вакуумні для забору цільної крові на біохімічні дослідження 9 мл (100 шт/уп) - 12 уп.(Код НК 024-2019 - 41128 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення)
Система для вакуумних пробірок з інтегрованим утримувачем та захисним чохлом (25 шт/уп) - 4уп.(Код НК 024-2019 - 37566 - Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання)
Пробірки вакуумні для забору цільної крові на ПЛР-дослідження 5 мл (100 шт/уп) - 3 уп.(Код НК 024-2019 -47587 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K2ЕДТА і розділовим гелем)
Піпетки Пастера для взяття крові - 3000 шт.((Код НК 024-2019 - 38522 - Піпетка механічна)
Одноразова розхідна система для аферезу клітин на апараті Trima Accel - 6 шт. (Код НК 024-2019- 58091 - Набір для аферезу)
Пробірки вакуумні для забору цільної крові на гематологічні дослідження - 500 шт. (Код НК 024-2019 - 43865 - Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:14
ТД - Витратні матеріали для тр. – 16 найм..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавель Євген Валерійович 132 516,00
UAH з ПДВ
131 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бокал Ольга Іванівна 132 362,00
UAH з ПДВ
132 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 14:55
Довідка МВС.rar
23 жовтня 2020 14:55
Документи переможця.pdf
07 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:24
7 Інші документи.pdf
07 жовтня 2020 11:24
6 Додаток 2.pdf
07 жовтня 2020 11:24
5 Додаток 3 Частина 2.pdf
07 жовтня 2020 11:24
4 Додаток 3 Частина 1.pdf
07 жовтня 2020 11:24
1 Додаток 1.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:28
2 частина.pdf
07 жовтня 2020 10:28
1 частина.pdf
07 жовтня 2020 10:28
проект договору.PDF
07 жовтня 2020 10:28
Комерційна частина.pdf
07 жовтня 2020 10:28
3 частина.pdf
07 жовтня 2020 10:28
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавель Євген Валерійович

ФОП Бокал Ольга Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавель Євген Валерійович
#3189918412
Переможець 131 116,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавель Євген Валерійович
#3189918412
131 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 10:09
ДУ 2 ФОП Журавель Є.В..pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:14
ДУ 1 ФОП Журавель Є.В. 885 продовж.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:42
Договір 885 ФОП Журавель Є.В..pdf укладений
04 листопада 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями протягом 3 днів з дня подання заявки)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 26 150,00 грн. (Двадцять шість тисяч сто п’ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 885
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 157 266,00
UAH