Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття різне, крім спортивного та захисного (взуття для працівників служби інкасації)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-09-21-010544-b a1c362fdddaa4ca19a4d2d18b1625502
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Харченко

+380445205120 kharchenkoyo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Юлія Харченко
+380445205120
kharchenkoyo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
взуття для працівників служби інкасації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе), 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2021
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 15:58
Оголошення.docx
21 вересня 2020 15:58
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-010544-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВАЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:32393877
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:16
Вимога надати додаткову обгрунтовану інформацію про причини невідповідності пропозиції
Згідно з ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

На підставі ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати обгрунтовану інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Валтекс» умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 13:58
Доброго дня!
Комітетом з конкурсних торгів було розглянуто вашу пропозицію щодо відповідності вимогам документації конкурсних торгів та встановлено наступне:
- в інформації про предмет закупівлі, запропонований учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару згідно Технічного завдання Документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1.2 Додатку №2 документації) учасником вказано «Підошва з гуми формованої клейопрошивного (бортопрошивного) методу кріплення підошви, проте замовником вимагалось «двошарова підошва (поліуретан – поліуретан), кріпиться методом лиття» та це є порушенням пп.14.1 п.14 Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 88 476,30
UAH з ПДВ
88 476,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 09:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:35
19 Статут с описом.pdf
29 вересня 2020 14:35
14 Довідка про ліцензію.pdf
29 вересня 2020 14:35
13 Довідка про ціну.pdf
29 вересня 2020 14:35
8 Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 14:35
3 Листи-відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Відхилено 88 476,30
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 15:08

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій