Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень гуртожитку (інвентарний номер 310300009) у приміщення навчального корпусу будівлі Херсонської державної морської академії за адресою: просп. Ушакова, 42, м. Херсон)
Очікувана вартість
3 913 186,00 UAH
UA-2020-09-21-010478-b 62506fa586c04925bb50df61be9ae8c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Слєпченко

+380660254498 xdma_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська державна морська академія
Код ЄДРПОУ: 35219930
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 20
Контактна особа: Олександр Олександрович Слєпченко
+380660254498
xdma_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 3 913 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень гуртожитку (інвентарний номер 310300009) у приміщення навчального корпусу будівлі Херсонської державної морської академії за адресою: просп. Ушакова, 42, м. Херсон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Замовником Виконавцю вартості послуг проводиться за фактично виконані роботи, відповідно рахунку та акту прийому робіт Виконавця, на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати виставлення рахунку та підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного акту прийому робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:56
хдма ПЗ (2).pdf
21 вересня 2020 15:56
РЧЕ (2).pdf
21 вересня 2020 15:56
ЕТР (18).pdf
21 вересня 2020 15:56
ВК (9).pdf
21 вересня 2020 15:56
АБ (17).pdf
21 вересня 2020 15:56
орієнтований план виконання робіт Реконструкція УШАКОВА ,42.docx
21 вересня 2020 15:56
Додаток 1.1..docx
21 вересня 2020 15:56
Проект договору реконструкція.docx
21 вересня 2020 15:56
ТД реконструкція.docx
21 вересня 2020 15:56
Титульний реконструкція.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-010478-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42542403
Дата подання: 13 жовтня 2020 14:53
Вимога, про скасування рішення Замовника про акцептування тендерної пропозиції
Протоколом №1 від 13.10.2020 року акцептовано пропозицію Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция", оскільки пропозиція саме цього підприємства відповідає кваліфікаційним критеріям та має найнижчу цінову пропозицію.
ВІдповідно до умов Тендерної документації, учасник додає до проекту договору Відомість обсягів робіт, однак Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция" не надало до проекту договору вказану відомість, а надало зовсім інши документ "Відомість ресурсів".
Відомість обсягів робіт повинна відповідати формі Додатку 1, не надавши Відомість обсягів робіт, учасник порушив умови Тендерної документації, зокрема п. 5 Розділу ІІІ ТД, а тому дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, як зазначено в протоколі №1 від 13.10.2020 року.
Окрім того, згідно довідки про наявних працівників відповідної кваліфікації, зазначено, що на підприємстві працює 18 осіб, але згідно наданого штатного розпису станом на 01 вересня 2020 року, то на підприємстві працює лише 6 осіб, таким чином, учасник надав недостовірну інформацію з приводу наявних працівників відповідної кваліфікації, а від так не може бути акцептованою його пропозиція.
Враховуючи вищевикладене, наполегливо просимо скасувати акцептування пропозиції Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция" та скасувати протокол №1 Тендерного комітету від 13.10.2020 року про акцептування пропозиції Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция".
Окрім того, пропозицію ТОВ "Херсонський альянс будівництва" було неправомірно дискваліфіковано, підставою для чого була відсутність виконання аналогічних робіт саме в закладах вищої освіти, при цьому така умова в тендерній документації є дискрімінаційною, адже не відповідає нормам закону України "Про публічні закупівлі" п. 3 ч. 2 ст. 16, адже ТОВ "Херсонський альянс будівництва" надав договір з виконання саме аналогічних робіт і при цьому Замовник неправомірно дискваліфікував ТОВ "Херсонський альянс будівництва", а від так вважаємо, що протокол від 12.10.2020 року підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 17:16
Відхилити вимогу згідно рішень тендерного комітету Херсонської державної морської академії (Протокол №1 від 15.10.2020р., Протокол №2 від 15.10.2020р.)

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000018 ● 58e3d39b6b3340be95eec61cf5465429
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2020 № 383

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-09-21-010478-b
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення про усунення порушень затверджено протоколом №3 від 01.12.2020р.

2020-12-01 16:22:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пунктів 8, 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТБУД+" 3 038 476,00
UAH з ПДВ
3 038 476,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 3 418 650,00
UAH з ПДВ
3 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция" 3 499 841,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Югэлектроком 3 894 715,00
UAH з ПДВ
3 894 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:42
Додаток1.pdf
07 жовтня 2020 13:42
Договор.pdf
07 жовтня 2020 13:42
Додаток 2.pdf
07 жовтня 2020 13:42
Додаток3.pdf
07 жовтня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:36
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:30
Технічне завдання.pdf
07 жовтня 2020 18:30
Технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2020 18:30
Лист про код доступу.pdf
07 жовтня 2020 18:30
№22.1.План фінансування.pdf
07 жовтня 2020 18:30
№20.Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 18:30
№16.1.2.Виписка.PDF
07 жовтня 2020 18:30
№7.Ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 18:30
№4. Статут.pdf
07 жовтня 2020 18:30
№3.Довіернність.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 20:13
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:06
довідка податкова.pdf
14 жовтня 2020 20:06
додатки до Договору.pdf
14 жовтня 2020 20:06
тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 20:06
Зауваження до вимоги.pdf
14 жовтня 2020 20:06
довідка мвс.pdf
14 жовтня 2020 20:06
Договір.pdf
07 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:03
довідка мвс.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Рейтинг_Скан.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Лiцензiя.zip
07 жовтня 2020 09:56
Довiренiсть_скан.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Лiцензiя_скан.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Рейтинг.zip
07 жовтня 2020 09:56
Гарантiя 7221.zip
07 жовтня 2020 09:56
Довiренiсть_Рижий.zip
07 жовтня 2020 09:56
Договір з додатками.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Відповідність 1.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Відповідність 2.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Кваліфікація 1.pdf
07 жовтня 2020 09:56
Кваліфікація 2.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:57
Фінзвітність.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Довідки_ листи.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Договір_ ДЦ_ графік.pdf
07 жовтня 2020 14:57
Аналогічний досвід.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Ліцензія_ дозволи.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Уповноважена особа.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Витяг ЄДР_ ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Статут.pdf
07 жовтня 2020 14:56
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТБУД+"

ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"

Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"

ТОВ Югэлектроком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТБУД+"
#43212820
Відхилено 3 038 476,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 13:55
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"
#42542403
Відхилено 3 170 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:39
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"
#35667725
Переможець 3 190 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Херсонтеплоизоляция"
#35667725
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 08:39
Дод.угода 8-22.PDF зміни до договору
30 червня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:20
Дод.угода 2-8-132.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:19
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 13:15
Дод.угода 1 реконструкція.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 13:14
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:39
Договор 8-132.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в договорі, що не впливає на загальну суму договору: не "крім того ПДВ", а "в т.ч. ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 8/132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-8/133
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 01.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 8/132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-8/138
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 01 вересня 2021р. та продовження терміну виконання робіт до 31 липня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 8/132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-8/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 01 вересня 2021
Сума оплати за договором: 3 189 889,00
UAH (в тому числі ПДВ 531 648,17 UAH)