Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Очікувана вартість
908 145,00 UAH
UA-2020-09-21-010041-b 020bdc2afbb6485a83235f17a9a6e2f4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риндіна Дар'я Дмитрівна

380955396939
380627221058
02142661@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142661
Місцезнаходження: 85132, Україна , Донецька обл., КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОН, село Маркове вулиця Молодогвардійців будинок 30
Контактна особа: Риндіна Дар'я Дмитрівна
380955396939,380627221058
02142661@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:24
Очікувана вартість: 908 145,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 540,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:58
Шановний Замовник! Просимо додати документацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Документацію буде додано найближчим часом

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-010041-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3067810050
Дата подання: 25 вересня 2020 08:17
Дискримінаційнi вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Пунктом 5 додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник процедури закупівлі, якщо він не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук, шкільні меблі, кабінет географії, кабінет математики, кабінет інформатики, лінгафонний кабінет та програмне забезпечення для управління комп’ютерним класом.
Ця вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Зазначена вимога може призвести до можливої змови виробника(представника виробника) з одним із учасників закупівлі з метою подальшого постачання товару за максимальною ціною та створення штучної конкуренції.
Закупівля «Машин для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу» проводиться замовником повторно із тими самими кваліфікаційними та технічними умовами як до предмету закупівлі, так і до учасників. Під час проведення першої закупівлі тендерну пропозицію подано лише одним суб’єктом господарювання. Іншими суб’єктами документи не подавалися через наявність дискримінаційної вимоги, зазначеної вище. Наявність вищезазначеної дискримінаційної вимоги у поточній публічній закупівлі може призвести знову до подачі тендерних пропозицій лише від одного учасника або від пов’язаних між собою учасників. Вказаний факт може свідчити про недотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, ЗО Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Внести зміни до Документації та виключити пункт 5 додатку 2 стосовно необхідності «надання авторизаційного листа на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір та кабінеты географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету та програмного забезпечення для управління комп’ютерним класом, наданого виробником або офіційним дистриб’ютором».», якi є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 16:21
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Вимога про надання авторизаційного листа виробника продукції спрямована на підтвердження того, що запропонований товар є оригінальним, офіційно ввезеним на територію України з відповідним ліцензійним програмним забезпеченням та з офіційними гарантійними зобов'язаннями виробника.

Документи

29 вересня 2020 16:21
Документ Microsoft Word (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Волков Микола Васильович" 856 200,00
UAH з ПДВ
856 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 907 674,00
UAH з ПДВ
903 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" 908 000,00
UAH з ПДВ
903 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ТУ каб.PDF
07 жовтня 2020 13:57
СЕС ДСТУ шкільні меблі.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Копія паспорту і ІПН.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ДСЕЕ Документ камера.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Довідка щодо статуту.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Довідка щодо ліцензії.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Витяг Волков_03.06.2020.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ISO на каб.навчальні.PDF
07 жовтня 2020 13:57
ISO кабінет інформатики.PDF
07 жовтня 2020 13:57
ISO 14001 меблi.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ISO 9001 меблi.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ISO 9001 Mclass.pdf
07 жовтня 2020 13:57
ISO 9001 epson.pdf
07 жовтня 2020 13:57
CЕС ДСТУ меблі різні.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:21
Microsoft_ НС.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ISO на каб.навчальні.PDF
01 жовтня 2020 16:21
ISO кабінет інформатики.PDF
01 жовтня 2020 16:21
ISO 9001.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ISO 9001 epson.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ISO 14001.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ISO 14001 epson.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Фінзвітність.PDF
01 жовтня 2020 16:21
ТУ на каб.навчальні.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Техпаспорти на ТЗ.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Технічна специфікація.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Статут.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Стаття 17.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Протокол зборів.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Паспорт код директора.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Опис.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Лист авторизації.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Копії трудових книжок.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Інформаційний Windows 10.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ДСЕЕ+Сертифікати+ISO.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ДСЕЕ acer.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ДСЕЕ ноутбук.pdf
01 жовтня 2020 16:21
ДСЕЕ Документ камера.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Договір оренди ТЗ.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Довідка платник ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Гарантійний термін.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Відомості ЄДРПОУ.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Відгук Чаплинська СР.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Відгук Сарненська РДА.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Витяг з ЄДР.PDF
01 жовтня 2020 16:21
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Анкета учасника.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Авторизаційний Windows 10.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Авторизаційний Epson.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Авторизаційний Acer.pdf
01 жовтня 2020 16:21
Авторизаційний завод.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:12
Технічна частина.pdf
23 вересня 2020 15:12
Статут.PDF
23 вересня 2020 15:12
Рішення.PDF
23 вересня 2020 15:12
Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:12
Паспорт код.PDF
23 вересня 2020 15:12
Опис.PDF
23 вересня 2020 15:12
Наказ про призначення.PDF
23 вересня 2020 15:12
Кваліфікаційна частина.pdf
23 вересня 2020 15:12
Довідка про учасника.pdf
23 вересня 2020 15:12
Гарантія.pdf
23 вересня 2020 15:12
Витяг ЄДР.PDF
23 вересня 2020 15:12
Витяг єдиний податок.PDF
23 вересня 2020 15:12
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Волков Микола Васильович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Волков Микола Васильович"
#3032201858
Відхилено 856 200,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Відхилено 903 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ"
#43522503
Відхилено 903 400,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:41

Документи

12 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:46
ФОП ВОЛКОВ.PDF

Документи

10 листопада 2020 12:02
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:00
Протокол ЕЛІМ.PDF
10 листопада 2020 11:43
Протокол ЕЛІМ.PDF

Документи

10 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:39
Протокол ЕДУТЕХ СМАРТ.PDF
10 листопада 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
10 листопада 2020 14:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі