Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Очікувана вартість
908 145,00 UAH
UA-2020-09-21-010041-b ● 020bdc2afbb6485a83235f17a9a6e2f4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142661 |
Місцезнаходження: | 85132, Україна , Донецька обл., КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОН, село Маркове вулиця Молодогвардійців будинок 30 |
Контактна особа: |
Риндіна Дар'я Дмитрівна 380955396939,380627221058 02142661@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 908 145,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 540,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Код ДК 021 : 2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 10:06 |
Зміни.doc | |
23 вересня 2020 10:03 |
ТД Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу.docx |
23 вересня 2020 10:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 вересня 2020 10:06 |
Зміни.doc
|
||
23 вересня 2020 10:03 |
ТД Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 22 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:58
Шановний Замовник! Просимо додати документацію.
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Документацію буде додано найближчим часом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-010041-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3067810050
Дата подання: 25 вересня 2020 08:17
Дискримінаційнi вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Пунктом 5 додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник процедури закупівлі, якщо він не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук, шкільні меблі, кабінет географії, кабінет математики, кабінет інформатики, лінгафонний кабінет та програмне забезпечення для управління комп’ютерним класом.
Ця вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Зазначена вимога може призвести до можливої змови виробника(представника виробника) з одним із учасників закупівлі з метою подальшого постачання товару за максимальною ціною та створення штучної конкуренції.
Закупівля «Машин для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу» проводиться замовником повторно із тими самими кваліфікаційними та технічними умовами як до предмету закупівлі, так і до учасників. Під час проведення першої закупівлі тендерну пропозицію подано лише одним суб’єктом господарювання. Іншими суб’єктами документи не подавалися через наявність дискримінаційної вимоги, зазначеної вище. Наявність вищезазначеної дискримінаційної вимоги у поточній публічній закупівлі може призвести знову до подачі тендерних пропозицій лише від одного учасника або від пов’язаних між собою учасників. Вказаний факт може свідчити про недотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, ЗО Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Внести зміни до Документації та виключити пункт 5 додатку 2 стосовно необхідності «надання авторизаційного листа на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір та кабінеты географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету та програмного забезпечення для управління комп’ютерним класом, наданого виробником або офіційним дистриб’ютором».», якi є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 5 додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник процедури закупівлі, якщо він не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук, шкільні меблі, кабінет географії, кабінет математики, кабінет інформатики, лінгафонний кабінет та програмне забезпечення для управління комп’ютерним класом.
Ця вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Зазначена вимога може призвести до можливої змови виробника(представника виробника) з одним із учасників закупівлі з метою подальшого постачання товару за максимальною ціною та створення штучної конкуренції.
Закупівля «Машин для обробки даних (апаратна частина) (Комплект обладнання для кабінету географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету, спортивного залу» проводиться замовником повторно із тими самими кваліфікаційними та технічними умовами як до предмету закупівлі, так і до учасників. Під час проведення першої закупівлі тендерну пропозицію подано лише одним суб’єктом господарювання. Іншими суб’єктами документи не подавалися через наявність дискримінаційної вимоги, зазначеної вище. Наявність вищезазначеної дискримінаційної вимоги у поточній публічній закупівлі може призвести знову до подачі тендерних пропозицій лише від одного учасника або від пов’язаних між собою учасників. Вказаний факт може свідчити про недотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, ЗО Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Внести зміни до Документації та виключити пункт 5 додатку 2 стосовно необхідності «надання авторизаційного листа на мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями, цифрову документ-камеру, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір та кабінеты географії, математики, інформатики, лінгафонного кабінету та програмного забезпечення для управління комп’ютерним класом, наданого виробником або офіційним дистриб’ютором».», якi є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 16:21
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про надання авторизаційного листа виробника продукції спрямована на підтвердження того, що запропонований товар є оригінальним, офіційно ввезеним на територію України з відповідним ліцензійним програмним забезпеченням та з офіційними гарантійними зобов'язаннями виробника.
Вимога про надання авторизаційного листа виробника продукції спрямована на підтвердження того, що запропонований товар є оригінальним, офіційно ввезеним на територію України з відповідним ліцензійним програмним забезпеченням та з офіційними гарантійними зобов'язаннями виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Волков Микола Васильович" |
856 200,00
UAH з ПДВ
|
856 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
907 674,00
UAH з ПДВ
|
903 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" |
908 000,00
UAH з ПДВ
|
903 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Волков Микола Васильович" #3032201858 |
Відхилено |
856 200,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 16:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Відхилено |
903 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 12:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" #43522503 |
Відхилено |
903 400,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 14:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2020 14:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі