Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір хірургічного інструменту для абдомінальної хірургії; Дриль хірургічна електрична в комплектації
Очікувана вартість
2 380 000,00 UAH
UA-2020-09-21-009438-b 4dbbcdec9a984ab9a181fae387fe1041
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 15:28
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:53
Очікувана вартість: 2 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Набір хірургічного інструменту для абдомінальної хірургії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 44058 — Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів
1 шт
Дриль хірургічна електрична в комплектації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 58189 — Набір для хірургічної дрилі / пилки, з обертовими / пилять насадками, з пневматичним приводом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець може здійснювати попередню оплату у відповідності до Постанови № 1070 від 04.12.2019 р. в розмірі 100 % на строк не більше 12 місяців в межах бюджетного року, за умови відкриття Постачальником в органах ДКСУ небюджетного рахунку на ім’я Постачальника з подальшим використанням зазначених коштів на цілі, визначені Договором про закупівлю. Аванс 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:24
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-21-009438-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АПРЕНА, Код ЄДРПОУ:37395533
Дата подання: 02 листопада 2020 11:51
щодо визначення переможцем
Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» (далі - Замовник) 21 вересня 2020 року опублікував оголошення із ідентифікатором закупівлі UA-2020-09-21-009438-b про проведення процедури закупівлі у вигляді відкритих торгів згідно ДК 021:2015 код 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків» (Набір хірургічного інструменту для абдомінальної хірургії; Дриль хірургічна електрична в комплектації). 16 жовтня 2020 року була проведена вищевказана процедура закупівля, в якій прийняли участь наступні Учасники: ТОВ «Технології для життя» 1 948 985,7 грн. з ПДВ ТОВ «АПРЕНА» 2 367 524 грн. з ПДВ ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» 2 380 000 грн. з ПДВ ТОВ «АПРЕНА» запропонувала Замовнику високоякісний товар, що має всі необхідні документи про проходження товару оцінки відповідності Технічному регламенту. Кожний пункт тендерної документації був виконаний нашим товариством, шляхом подання всіх необхідних документів та інформації. 23 жовтня 2020 року Замовник розмістив в електронній системі Prozorro протокол засідання тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «Технології для життя» (далі – Переможець торгів) та повідомлення про намір укласти з ним договір. Суб’єкт оскарження не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципи проведення публічних закупівель, що полягають у ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій всіх учасників відкритих торгів.  Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Суб’єкта оскарження:  У відповідності до пункту 1.9.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Тендерну пропозицію учасника за формою згідно Додатка 2 до Документації. Проте, переможець торгів зазначає в тендерній пропозиції найменування товару, одиницю виміру та кількість, проте не зазначає ціни за одиницю виміру та суму в гривнях з ПДВ на другу позицію товару - «Дриль хірургічна електрична в комплектації». Тобто, переможцем торгів не дотримано вимогу Замовника про форму подання тендерної пропозиції.  Переможцем торгів не дотримано загальну вимогу пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації. Зокрема, Замовник вимагає надати в складі документів тендерної пропозиції підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, в тому числі гарантійний лист, що включає програму навчання обробки хірургічного інструменту із забезпеченням його збереження. Переможцем торгів не завантажено в електронну систему закупівель програму навчання обробки хірургічного інструменту із забезпеченням його збереження, що порушує дотримання вимоги пункту 6 Додатку 3 тендерної документації.  Замовник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам вимагав надати гарантійний лист від виробника щодо гарантійного терміну експлуатації – не менше 24 місяців з дня вводу в експлуатацію. Переможцем торгів не виконана дана загальна вимога Замовника, яка встановлена пунктом 4 Додатку 3 Тендерної документації. Останній не завантажив в електронну систему Prozorro такий гарантійний лист від виробника, у зв’язку з чим не підтверджує свою відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.  Додатком 3 тендерної документації Замовником встановлені Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі у вигляді таблиці. П’ятим стовпчиком такої таблиці передбачене заповнення учасником (зазначення «так» чи «ні» із вказанням параметру, з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку (и) документу). Переможцем торгів не виконано дану вимогу Замовника, зокрема відсутні будь-які посилання на відповідні розділи та/або сторінки документу. Таке порушення вимоги Замовника не може вважатися підтвердженою інформацією про відповідність тендерної пропозиції переможця торгів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.  Тендерною документацією Замовника, зокрема пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення», зазначено, що у випадку надання документу, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові (українській), надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Переможцем торгів не виконано дану вимогу Замовника. Зокрема, в складі документів тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист від виробника, який не містить належним чином посвідченого перекладу, що порушує пункт 7 Розділу І Тендерної документації – вимогу про мову, якою повинно бути складено тендерні пропозиції.  Замовник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, прописує в пункті 9 Загальних вимог Додатку 3 тендерної документації вимогу про надання довідки про відповідність товару певним вимогам з посиланням на сторінку інструкції. Переможцем торгів не виконана дана вимога Замовника та відсутнє посилання на сторінку інструкції, що не підтверджує відповідність товару заявленим вимогам Замовника.  Пунктом 10 Загальних вимог Додатку 3 Тендерної документації Замовником прописано: «Медичні вироби повинні бути вироблені на виробництві, що підтверджується сертифікатом ISO 13485 (надати копію сертифіката)». В складі документів тендерної пропозиції Переможця торгів відсутня копія сертифікату ISO 13485, що прямо порушує пункт 10 Загальних вимог Додатку 3 Тендерної документації Замовника та не підтверджує, що медичні вироби вироблені на сертифікованому виробництві.  Замовником в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі прописаний перелік продукції, який має входити до набору хірургічного інструменту для абдомінальної хірургії. Пунктом 1.4. прописаний «Артеріальний затискач Спенсера-Уелса прямий 15,5 см». Пунктом 1.5 прописаний «Артеріальний затискач Спенсера-Уелса прямий 20,0 см». В Декларації про відповідність товару № 0903-2018/1 від 17.10.2019 року, наданій Переможцем торгів, відсутній товар зі списку згідно вищевказаних пунктів 1.4 та 1.5. Тобто, у Переможця торгів відсутня правова підстава постачати Артеріальні затискачі Спенсера-Уелса прямі 15,5 см та 20,0 см, у зв’язку з відсутністю проходження оцінки відповідності даних товарів Технічному регламенту, що унеможливлює їх постачання та реалізацію на митній території України. Крім того, відсутність цих двох артеріальних затискачів повністю порушує склад товару, що входить до набору хірургічного інструменту для абдомінальної хірургії. Така невідповідність не може підтверджувати можливість постачання товару Замовнику в необхідній кількості, якості та у строки визначені Тендерною документацією. Також не можна говорити про те, що тендерна пропозиція Переможця торгів відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, оскільки Переможцем торгів не надано документів на «Артеріальний затискач Спенсера-Уелса прямий 15,5 см» та «Артеріальний затискач Спенсера-Уелса прямий 20,0 см», що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на виконання вимог пункту 8 Додатку 3 Тендерної документації.  Замовником пунктом 8 Загальних вимог Додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу про те, що «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копії документів: - завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Переможцем торгів не було надано на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника документів, передбачених пунктом 8 Загальних вимог Додатку 3 Тендерної документації для товару «Дриль хірургічна електрична в комплектації – шт. (дриль на акамуляторах, велика сагітальна осциляторна пила, пила з ріжучим лезом (велика сагітальна), патрон швидкої дії для провідника кіршнера), адаптор з патроном джейкобса, зарядка для 2 батарей 220В, додаткова аккумуляторна батарея». Водночас, пунктом 1.12 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Якщо учасник не звернувся до замовника за роз’ясненнями, або зауваженнями щодо вимог тендерної документації, це буде розцінюватися, як згода з усіма вимогами тендерної документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Якщо учасник торгів не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається замовником у цій тендерній документації, – він повинен надати щодо цього письмове пояснення, в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів. Зі змісту тендерної документації та із складу документів тендерної пропозиції Переможця торгів чітко простежується тенденція грубого порушення Переможцем торгів вимог тендерної документації, та безпідставне не звернення уваги Замовника на такі порушення. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко передбачені можливі причини для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Зокрема, якщо учасник процедури закупівлі:  не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;  не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;  зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;  не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;  не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;  не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;  визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; А також у тому випадку, коли тендерна пропозиція учасника:  не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;  є такою, строк дії якої закінчився. Із вищевказаної статті Закону беззаперечно випливає наявність підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця торгів, як такої яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначену інформацію, можемо дійти висновку, що Замовник не мав права визначати переможцем торгів ТОВ «Технології для життя» та оприлюднювати протокол про намір укласти договір з таким учасником. В даному випадку є зрозумілим, що під час оцінки тендерної пропозиції Переможця, Замовником були порушені всі принципи здійснення публічних закупівель та, як наслідок, порушені права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, який надав всі документи чітко передбачені вимогами Тендерної документації, не порушивши жодної норми та припису Закону. Суб’єкт оскарження не погоджується з оприлюдненим в електронній системі закупівель протоколом від 23.10.2020 року про визначення переможцем ТОВ «Технології для життя» та вважає прийняте рішення Замовника по даній процедурі закупівлі неправомірним, упередженим, не об’єктивним та незаконним. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення, викладене в протоколі від 23.10.2020 року. Згідно статті 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Відповідно до норм Конституції України та частини 5 статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України та Законами України. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Центральну районну лікарню Києво-Святошинської районної ради»: 2.1. Скасувати протокол від 23 жовтня 2020 року щодо визначення ТОВ «Технології для життя» переможцем торгів. 2.2. Скасувати протокол про намір укласти договір з ТОВ «Технології для життя». 2.3. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АПРЕНА». 3. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 22:32
рішення від 04.11.2020 № 20453 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 22:31
рішення від 12.11.2020 № 21062.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:22

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 10:55
Скарга
09 листопада 2020 18:49
Виправлена скарга

Документи подані замовником

09 листопада 2020 16:31
пояснення по суті скарги "doc"
09 листопада 2020 16:31
пояснення по суті скарги "pdf"

Документи Органу Оскарження

17 листопада 2020 22:22
рішення від 12.11.2020 № 21062.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Технології для життя 1 948 985,70
UAH з ПДВ
1 948 985,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АПРЕНА 2 367 524,00
UAH з ПДВ
2 367 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" 2 380 000,00
UAH з ПДВ
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:59
Документи переможця
15 жовтня 2020 13:13
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:11
Технічна частина ч 3.pdf
15 жовтня 2020 13:11
Технічна частина ч 2.pdf
15 жовтня 2020 13:11
Технічна частина ч 1.pdf
15 жовтня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 жовтня 2020 17:03
ОРИГІНАЛИ ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Технології для життя

ТОВ АПРЕНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Технології для життя
#33297540
Переможець 1 948 985,70
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Технології для життя
#33297540
1 948 985,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:08
Повідомлення про розірвання договору укладений
05 січня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:59
договір укладений
27 листопада 2020 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із зменшенням бюджетного фінансування