Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари (клей для плитки П-12 "Стандарт" 25 кг
Очікувана вартість
272,63 UAH
UA-2020-09-21-009137-b 71a4d1d0e4544f7ab9bf6c57c703099c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інесса Олександрівна Шевченко

+380667058273 obds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний багатопрофільний дитячий санаторій"
Код ЄДРПОУ: 31766188
Місцезнаходження: 61009, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гагарина, буд. 266
Контактна особа: Інесса Олександрівна Шевченко
+380667058273
obds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Якість товару, що постачається по цьому Договору відповідає вимогам державних стандартів та технічних умов і підтверджується сертифікатом відповідності (гігієни гігієнічним висновком чи інше) або маркуванням, у випадку, якщо товар підлягає сертифікації чи маркуванню.
Якість товару, що постачається, гарантується виробником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Клей для плитки П-12 "Стандарт" 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Гагаріна, буд.266, м.Харків, Харківська область, 61009, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за цим Договором передбачає розрахунок Покупця з Постачальником протягом трьох календарних днів з моменту поставки товарів. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 15:17
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 272,63
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей для плитки П-12 "Стандарт" 25 кг 3 штуки 90,88
UAH з ПДВ