Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП "Інфекційна лікарня м. Костянтинівка" за адресою: м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17, Донецька область"
Очікувана вартість
157 030,80 UAH
UA-2020-09-21-008458-b 9a36e51084db451a817b1cad4f5e095a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Сєрова

+380627224360 knpilkonst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ М. КОСТЯНТИНІВКА"
Код ЄДРПОУ: 03096940
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17
Контактна особа: Вікторія Сєрова
+380627224360
knpilkonst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


02.09.2020 Комунальним некомерційнім підприємством «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка», через систему електронних закупівель було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ», яке стало переможцем за результатами аукціону проведеного 31.08.2020.
Згідно із абз. 2 ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до п. 6 ст 33, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, датою укладення договору з ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ» стало 18.09.2020.
Об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка», вул. Європейська, 17, м. Костянтинівка, Донецька область» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), об'єктах, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Обов’язково у повідомленні необхідні реквізити особи, яка здійснює технічний нагляд, у зв’язку із чим, необхідно укласти договір на здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва. Сума фінансування на технічний нагляд складає 157 030,80грн.
Відповідно до п. 3 ч. 7 Закону України «Про публічні закупівлі», придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.
Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Термін підготовки, проведення спрощеної закупівлі та укладення договору на здійснення технічного нагляду може коливатись до 1,5 місяців. У зв’язку із цією обставиною, укладення договору припаде на кінець жовтня – початок листопада поточного року. Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється.
У зв’язку із чим, ТОВ «ВІТРУМ СТРОЙ» зможе приступити до виконання робіт тільки наприкінці жовтня 2020 року, внаслідок чого можуть бути зірвані строки виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого інфекційного боксованого відділення КНП "Інфекційна лікарня м. Костянтинівка" за адресою: м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17, Донецька область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м.Костянтинівка, вул.Європейська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

21 вересня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:50
ПРОТОКОЛ вибор процедури.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ "УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
#39422626
Переможець 157 030,80
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 14:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:05
IMG_20200925_0001.pdf укладений
25 вересня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 14:54
КБ УКБ.pdf укладений
21 вересня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 030,80
UAH (в тому числі ПДВ 26 171,80 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість здійснення розрахунків за Договором з причини розбіжності у кодах ДК 021:2015, зазначеному у Договорі (71247000-1: Нагляд за будівельними роботами) та визначеному системою Prozorro (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)