Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45454000-4 (Реконструкція)
Очікувана вартість
58 479 731,00 UAH
UA-2020-09-21-008371-b 7dcc63cde94544db83944db8d12d8ba5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 58 479 731,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292 398,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45454000-4 (Реконструкція)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45454000-4 (Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, м. Київ, Гімназії № 179 проспект Голосіївський, 120-В.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до технічної специфікації
Дата подання: 25 вересня 2020 16:40
Дата відповіді: 29 вересня 2020 17:49
1. Згідно даного технічного завдання на реконструкцію гімназії №179 не передбачено підготовчих та демонтажних робіт, проте при реконструкції діючого навчального закладу перед прокладання труб, необхідно демонтувати діючу систему трубопроводів ОВ,ВК. Також з технічної документації не зрозуміло чи потрібно виконувати демонтажні роботи при проведенні інших робіт (наприклад заміна вікон, дверей, ремонт покрівлі і т.д.). У зв’язку з відсутність достатньої інформації, просимо внести зміни до технічної документації, доповнивши її інформацією про необхідні демонтажні роботи. 2. В технічному завданні відсутня відомість про основні матеріали та обладнання, які необхідні для складання якісної кошторисної документації (Наприклад: марка бетону/марка та діаметр арматури/тип - металопрокату, профільних листів, алюмінієвих перегородок/тип та марка – утеплювача(щільність), паркету та лінолеуму (товщина), плитки./технічні характеристики та марки – кабелів, насосів, лічильників, сповіщувачів, фільтрів, шаф, радіаторів, шумоглушників, манометрів та інші.). Тому просимо доповнити технічну специфікацію інформацією по технічним характеристикам матеріалів та обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання виконано в ліцензійному програмному комплексі у форматі відомості обсягів робіт відповідно до правил та норм у будівництві, та не передбачає доповнень чи змін. Проте, за бажанням, кожен Учасник може до закінчення періоду оскаржень ознайомитись з проектною документацією. Для цього необхідно попередньо зателефонувати Замовнику за номером та погодити дату та час візиту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000052 ● ad621744d1b140d68524045d18a8ae06
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-09-21-008371-b 21.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 18 листопада 2020 (ідентифікатор UA-M-2020-10-26-000052) Порушення усунуто, а також додаємо вкладення з документацією.

2020-11-25 17:41:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 54 630 076,80
UAH з ПДВ
54 630 076,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАРАНТТРЕЙД 56 967 375,60
UAH з ПДВ
56 967 375,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:46
Документи Переможця.pdf
20 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
20 жовтня 2020 19:35
Локальні кошториси ч.3.pdf
20 жовтня 2020 19:35
Локальні кошториси ч.1.pdf
20 жовтня 2020 19:35
Локальні кошториси ч.2.pdf
20 жовтня 2020 19:35
Розрахунок до ДЦ.pdf
20 жовтня 2020 19:35
Обєктні кошториси.pdf
20 жовтня 2020 19:35
17.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
5.ЛК Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
16.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
6.ЛК Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
1.Договір Українка.pdf
20 жовтня 2020 19:35
12.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
14.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
15.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
11.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
13.Акти Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
10.Додаткова угода 1.PDF
20 жовтня 2020 19:35
8.ОК Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:35
9.Охорона праці.rar
20 жовтня 2020 19:35
17 Лист відгук Українка.pdf
20 жовтня 2020 19:35
5. Дипломи ІТР.rar
20 жовтня 2020 19:35
11. Договір оренди.pdf
20 жовтня 2020 19:35
85.Проект договору.PDF
20 жовтня 2020 19:35
71Субпідряд.rar
20 жовтня 2020 19:35
ліцензія Банку.pdf
20 жовтня 2020 19:35
довіреність Мороз.pdf
20 жовтня 2020 19:35
64.Статут (оригінал).pdf
20 жовтня 2020 19:35
65.Протокол №6.pdf
20 жовтня 2020 19:35
64.Опис до Статуту.pdf
20 жовтня 2020 19:35
35.Копія витягу ЄДР.PDF
20 жовтня 2020 19:34
37. Довідка з банку.pdf
20 жовтня 2020 19:34
33. Витяг ПДВ від 18.09.20.pdf
20 жовтня 2020 19:34
18.Копія ліцензії.PDF
20 жовтня 2020 19:34
7.ЛК Українка.PDF
20 жовтня 2020 19:34
8. Штатний розпис.pdf
20 жовтня 2020 19:34
1. Цінова пропозиція.PDF
20 жовтня 2020 19:34
79.Довідка щодо печатки.pdf
20 жовтня 2020 19:34
витяг з наказу Мороз.pdf
20 жовтня 2020 19:34
73, 74 Лист-згода Отіс.pdf
20 жовтня 2020 19:34
61. Графік викон робіт.PDF
20 жовтня 2020 19:34
59. Довідка щодо норм.PDF
20 жовтня 2020 19:34
46.Фото об'єкта.zip

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:36
Статут 2019.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Накази на працівників.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Ліцензія будівельна.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Лист відгук.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Код Рахманюк Д.В..pdf
20 жовтня 2020 17:36
Дозвіл Держпраці.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Довідка КБ-3.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Відомості з ЄДРПОУ (2).pdf
20 жовтня 2020 17:36
Відомості з ЄДРПОУ (1).pdf
20 жовтня 2020 17:36
1м_2м 2019 год.pdf
20 жовтня 2020 17:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ ГАРАНТТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 54 630 076,80
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
54 630 076,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:36
Д.у. №9 від 31.12.2021 до договору підряду №316 від 05.11.2020.pdf укладений
06 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 13:40
Д.у. №7 від 08.11.2021 до договору підряду №316 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 15:36
Д.у. №6 від 25.10.2021 до договору підряду №316 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 16:21
Д.у. №5 від 10.09.2021 до договору підряду №316 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:46
Д.у. № 4 від 02.07.2021 до Договору № 316 від 05.11.2021..pdf зміни до договору
02 липня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 16:35
Д.у. № 3 від 28.04.2021 до Договору № 316 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:16
Д.у. № 2 від 29.12.20 до Договору № 316 від 05.11.20..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Д.у. № 2 від 29.12.20 до Договору № 316 від 05.11.20..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:36
Д.у. № 1 від 25.11.20 до Договору № 316 від 05.11.20.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 17:38
Дефектний акт.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 17:37
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:48
Договір № 316 від 05.11.20.pdf укладений
05 листопада 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору № 1, Дефектний акт.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток до договору № 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скоригований дефектний акт.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна відомості обсягів робіт без зміни договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, зміна календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 848 826,75
UAH (в тому числі ПДВ 7 808 137,79 UAH)