Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пелети паливні з лушпиння соняшника
Очікувана вартість
163 000,00 UAH
UA-2020-09-21-008288-b 407e34018b4f41698cd8043f920d7bac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анна Сергіївна

380685920510
osvita_buhgalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02144105
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, вулиця Соборності, будинок 112
Контактна особа: Карпенко Анна Сергіївна
380685920510,
osvita_buhgalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 163 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 тони
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, вулиця Соборності, будинок 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів після його фактичного отримання Замовником на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:46
ПЕЛЕТИ ПАЛИВНІ З ЛУШПИННЯ СОНЯШНИКА.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" 160 080,00
UAH з ПДВ
160 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 19:35
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:35
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:34
Протокол випробувань.PDF
29 вересня 2020 19:34
Виписка з ЄДР ВКП ТЕРМА.PDF
29 вересня 2020 19:34
Копія Витягу з ЄДР.PDF
29 вересня 2020 19:34
Копія Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
Переможець 160 080,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 15:55

Документи

07 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:53
Протокол №27.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"
#43369595
160 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:53
Протокол №27.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:48
ДУ №1 .pdf зміни до договору
05 листопада 2020 15:47
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:58
Договір №39.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2020 10:58
56 092,96 UAH UA108201720344220001000045865
Відділ освіти Новомиргородської РДА
UA973133990000026007055753278
ТОВ "ВКП "Терма"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору №39 від 16.10.2020 року вносяться на підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю", а також на підставі експертного висновку №ОИ-6756 Запорізької торгово-промислової палати від 23.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 092,96
UAH
Причини розірвання договору: Відділом освіти Новомиргородської РДА було направлено ТОВ «ВКП «ТЕРМА» заявку від 05.11.2020 року з вихідним номером № 01-28/497/1 на відвантаження пелетів паливних з лушпиння соняшника в освітні установи відділу освіти згідно переліку та обсягів вказаних в заявці. Заявка була направлена у відповідності до вимог згідно укладеного Договору про закупівлю товарів №39 від 16.10.2020 року (далі – Договір), а саме, на офіційну електронну пошту та поштову адресу, що вказані в Розділі ХІІ Договору. Загальний обсяг недовезеного товару станом на 05.11.2020 року становив 40,720 тон. Однак, станом на 26.11.2020 року, не виконало заявку щодо постачання решти товару в термін 5-ти календарних днів. Документального підтвердження щодо неможливості виконання договірних зобов’язань згідно Договору, станом на 26.11.2020 року до відділу освіти Новомиргородської РДА не надходило і відповідно, відділом освіти Новомиргородської РДА 26.11.2020 року було направлено лист електронною поштою, а також рекомендованим листом на адресу, вказану в Розділі ХІІ Договору за вихідним номером № 01-28/534/1 з повідомленням про розірвання Договору з вини постачальника на підставі положень укладеного Договору, а також норм цивільного та господарського законодавства, зокрема, в п. 6.3.3 Договору передбачається, що у разі неможливості виконати взяті на себе обов’язки по строкам, якості та кількості товару, який постачається, постачальник зобов’язаний повідомити замовника у строк, не пізніше ніж за 48 годин., а тому, згідно пункту 6.2.1. Договору, у разі невиконання зобов'язань Постачальником Замовник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це його за 14 календарних днів до розірвання. Строк 14 календарних днів згідно цивільного законодавства, вираховується з наступного дня, після надсилання повідомлення про розірвання договору, а тому, 11.12.2020 року відділ освіти Новомиргородської РДА достроково розриває Договір В пункті 2 частини 2 статті 651 Цивільного кодексу України, зазначається, що істотним є таке порушення стороною Договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Тому, Договір про закупівлю товарів №39 від 16.10.2020 року вважати таким, що достроково розірваний з вини постачальника у зв’язку з істотним порушенням умов договору від 11.12.2020 року.