Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут на ділянці км 24+600 - км 28+400 в Херсонській області
Current repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 24+600 - km 28+400in Kherson region
Очікувана вартість
40 256 522,00 UAH
UA-2020-09-21-007864-b 931473bd2b0443059dada987d0c2dee0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 14:35
Початок аукціону: 18 листопада 2020 12:46
Очікувана вартість: 40 256 522,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201 282,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 вересня 2020 14:31
Enquiries until: 12 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 жовтня 2020 14:35

Information

Estimated total value: 40 256 522 UAH including VAT
Minimal lowering step: 201 283 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут на ділянці км 24+600 - км 28+400 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 24+600 - км 28+4600
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 24+600 - km 28+400in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:31
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
21 вересня 2020 14:31
додаток 3 проект договору.doc
21 вересня 2020 14:31
додаток 2 технічне завдання.doc
21 вересня 2020 14:31
ТД ДБрід.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нормативні документи для визначення договірної ціни.
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:46
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 10:21
Просимо уточнити, в Тендерній документації розділ 6, пункт 5 Порядок укладання договору не вказано, згідно якого нормативного документу має бути визначена договірна ціна. Тільки вказано, що розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку визначається згідно ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013. Також в Тендерній документації, додаток 3 Проект договору, розділ ІІІ, пункт 3.3, вказано «Визначення вартості послуг проводиться згідно з СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» Просимо Вас уточнити, згідно якого нормативного документу слід визначати вартість Договірної ціни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вартість Договірної ціни слід визначати згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-31-000016 ● 9b363368e8aa4394bddc8b089817a67d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2023 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.01.2023 №2-з

Херсон

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівелі за ID: UA-2020-09-21-007864-b
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 30.01.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-02-09 14:17:19

Роз'яснення щодо висновку

Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель відбувається, зокрема, у результаті проведення моніторингу закупівлі в порядку, установленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (п. 8 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тобто законом надається замовнику можливість виконати вимоги висновку про результати моніторингу, інформацію та/або документи на підтвердження чого опублікувати через електронну систему закупівель, або ж, у випадку незгоди з результатами моніторингу, подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Натомість у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-21-007864-b від 03 лютого 2023 року встановлена імператива вимога до замовника про усунення виявлених ймовірних порушень, без передбачення можливості подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Стаття 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачає права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), який слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Так, Верховний Суд у постанові від 05 березня 2020 року у справі № 640/467/19 вказав, що висновок про результати моніторингу закупівлі, який є індивідуально-правовим та породжує права і обов`язки для позивача, має відповідати вимогам, визначеним ст.2 КАС України.
У висновку вказується зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення вказаного висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Разом з тим, ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю ставити вище зазначені вимоги.
Частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу Українита Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень.
Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення (п. 60 постанови Верховного Суду від 05 березня 2020 року у справі № 640/467/19).
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо про неможливості усунення виявлених ймовірних порушень та заперечуємо щодо результатів висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-21-007864-b від 03 лютого 2023 року.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надано до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 24 лютого 2023
Номер відкриття провадження: справа № 420/3461/23
Дата відкриття провадження: 20 березня 2023

Документи:

21 березня 2023 08:03
Електронний підпис
24 лютого 2023 16:10
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-09-21-007864-b931473bd2b0443059dada987d0c2dee0
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:39
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:40
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:42
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:44
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:45
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати необхідні документи, у т.ч. інформацію про АБЗ. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно наданої форми та під таблицею, в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). Учасником торгів – ТОВ «Миколаївбудцентр» в складі тендерної пропозиції надано підтверджуючи документи, у т.ч. довідку про наявність АБЗ від 20.10.2020, гарантійний лист від ТОВ «СПМК-17» від 20.20.2020 року № 20/10-2 щодо безперебійного постачання ТОВ «Миколаївбудцентр» асфальтобетонну та/або ЩМАС з інформацією щомісячних запланованих обсягів починаючи з жовтня 2020 року. Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати уточнену інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), гарантійний лист від Постачальника з уточненим щомісячним запланованим обсягом асфальтобетонну та/або ЩМАС.

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:32
Документи
21 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:11
16. Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 10:11
15. АБЗ.pdf
21 жовтня 2020 10:11
14. МТБ.pdf
21 жовтня 2020 10:11
11. Досвід.pdf
21 жовтня 2020 10:11
10. Працівники.pdf
21 жовтня 2020 10:11
9. Інші довідки.pdf
21 жовтня 2020 10:11
8. Інші документи.pdf
21 жовтня 2020 10:11
7. Додоток 4.pdf
21 жовтня 2020 10:11
6. Додаток 5.pdf
21 жовтня 2020 10:11
5. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 10:11
4. Технічна частина.pdf
21 жовтня 2020 10:11
1. Установчі документи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.п.1.3. «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Учасником торгів - ТОВ «ПІВДЕНЬ-ДОРБУД» надано договір від 21.05 2020 р. № 49/ДУ, однак відсутня остання сторінка договору з зазначенням реквізитів сторін. Також, відповідно до п.п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням підстав користування - власне, орендоване або залучене. Учасником торгів - ТОВ «ПІВДЕНЬ-ДОРБУД» надано довідку від 12.10 2020 р. №1387, в якій зазначено перелік основних видів машин та механізмів, обладнання, які будуть використанні при виконанні робіт. Однак, при зазначенні підстав користування техніки в п. 14 помилково вказано не вірний номер договору надання послуг від ТОВ «ТБД». Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати договір від 21.05 2020 р. № 49/ДУ у повному обсязі, уточнену інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, які будуть використанні при виконанні робіт.

Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:54
Рішення _7 від 04.05.2020р..PDF
21 жовтня 2020 10:54
Рішення _4 від 22.11.2018 р..PDF
21 жовтня 2020 10:54
Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 10:54
Інформаційна довідка.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Довідка щодо ЄДР.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Витяг платника ПДВ.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Договірна ціна.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен необхідні документи, у т.ч. інформацію про АБЗ та транспортну схему згідно наданої форми. Учасником торгів - ПрАТ Хмельницьке ШБУ № 56 в складі тендерної пропозиції надано:договір поставки № 19/10/20 від 19.10.2020р. на постачання асфальтобетонних сумішей та ЩМА з ТОВ «АБЗ-ІНВЕСТ», атестат виробництва на асфальтобетонний завод ТОВ «АБЗ-ІНВЕСТ», що розташований за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, с. Пашківці, вул. Цегельна, 1а, дозвіл № 6825085701-4/2 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий ТОВ «АБЗ-ІНВЕСТ» на об’єкт, розташований за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. Пашківці, вул. Цегельна, 1а, гарантійний лист № 1892 від 02.11.2020р. ТОВ «АБЗ-ІНВЕСТ», в якому повідомляється про фактичне розташування заводу за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, с. Пашківці, вул. Цегельна 1. А у наданій учасником транспортній схемі місце постачання асфальтобетонної суміші зазначено: Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Індустріальна, 39. Вказана адреса не відповідає адресі фактичного знаходженню АБЗ на момент подання тендерної пропозиції. Також, в тендерній документації зазначено «відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему. Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати уточнену транспортну схему за формою, встановленою у п. 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг, в якій зазначити інформацію щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей із місця ФАКТИЧНОГО ЗНАХОДЖЕННЯ АБЗ НА МОМЕНТ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ до об’єкту надання послуг/виконання робіт.

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:49
47 Сертифікат ISO.pdf
21 жовтня 2020 14:48
26 Транспортна схема_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:48
43 Проект договру_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:48
23 Договір 19-10-20_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:48
42 Технічна частина_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:48
41 Довідка з банку _0001.pdf
21 жовтня 2020 14:48
11 ліцензії та дозволів.PDF
21 жовтня 2020 14:46
6 Доручення_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:46
1 СТ 17_0001.pdf
21 жовтня 2020 14:46
12 Санкції РНБО_0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), у т.ч. скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ДП «ЛИДЕР» надано гарантійний лист щодо викидів забруднюючих речовин від 23 вересня 2020 року № 23/09/8 з зобов’язанням отримати усі дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Враховуючи термін часу з дати подання пакету документів для взяття АБЗ на державний облік необхідно підтвердити отримання вказаних дозвільних документів. Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підтвердити отримання дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:59
Дозвіл на викиди Лидер.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:07
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Баланс 2 квартал 2020р..pdf
21 жовтня 2020 17:07
Баланс за рік 2019р..pdf
21 жовтня 2020 17:07
Відгук.PDF
21 жовтня 2020 17:07
Довідки КБ3, КБ2.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Договір №98 Поточ.рем..pdf
21 жовтня 2020 17:07
транспортна схема.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Відповідь на газету.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Газета-2.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Газета-1.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Договір оренди ДІІР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність обладнання, у т.ч. оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Надані в складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" довідки від КП «Новокаховське ШЕУ» від 22.09.2020 року № 01-11/142, ПП «Арбат» 22.09.2020 № 62 не співпадають з довідкой про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.10.2020 року № 211020/9 (зазначені інші договори). Також, відповідно підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність АБЗ. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно наданої форми та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає транспортну схему. В складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" надано довідку про наявність АБЗ від 02.10.2020 року № 021020/6 в якій відсутня інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт, вказано лише загальну кількість. Також в таблиці – транспортна схема не зазначено у повному обсязі перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування та не вказана загальна тривалість транспортування, годин, хвилин. В складі тендерної пропозиції надано баланс та звіт про фінансові результати за1 півріччя 2020 року. Не підтверджено, що звітний період півріччя, а не рік. Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати уточнені оригінали листів-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, уточнену довідку про наявність АБЗ, уточнену транспортну схему, баланс і звіт про фінансові результат за 2019 рік.

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:05
Фінансова звітність 2019
10 листопада 2020 19:05
Транспортна схема
10 листопада 2020 19:05
Техніка ПП Арбат
10 листопада 2020 19:05
Техніка НК ШЕУ
10 листопада 2020 19:05
Техніка ДЕМОС
10 листопада 2020 19:05
Відгук
10 листопада 2020 19:05
Інформація про АБЗ
22 жовтня 2020 01:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 01:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 01:03
Транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ШЕУ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Рішення засновника.PDF
22 жовтня 2020 01:02
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ПП АРБАТ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ДЕМОС.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Наказ про призначення.PDF
22 жовтня 2020 01:02
Свідоцтво лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Інформація про АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Інформація по статті 17.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Загальні відомості.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Дозвіл на викиди.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір оренди ШЕУ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір оренди Арбат.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір Демос.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Договірна ціна.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Довідка про аналогдог.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Гарантійний лист АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 01:01
ВІДГУК аналогдог.PDF
22 жовтня 2020 01:01
Витяг ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 01:01
Аналогдог та акти.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати необхідні документи, у т.ч. транспортну схему згідно наданої форми. Учасником торгів – ТОВ «ДОРБУДКАПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надано транспортну схему, однак в графі «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування» не зазначено індекс доріг, довжина відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати уточнену таблицю – транспортну схему, відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
транспортна схема
22 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:07
статут_ ліцензія _.pdf
22 жовтня 2020 11:07
посадова особа _.pdf
22 жовтня 2020 11:07
Додвідка працівники_.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 5.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 4.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 3.pdf
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 2.pdf
22 жовтня 2020 11:07
довідки_ листи.pdf
22 жовтня 2020 11:07
довідка договір_.pdf
22 жовтня 2020 11:07
відгук _.PDF
22 жовтня 2020 11:07
витяг ПДВ _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
ДЦ _.PDF
22 жовтня 2020 11:06
аналогічний договір _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
договір лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 11:06
довідка лабораторія.PDF
22 жовтня 2020 11:06
гарантійний лист.PDF
22 жовтня 2020 11:06
атестат лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 11:06
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 11:06
Лист згодаАБЗ _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
договор абз.pdf
22 жовтня 2020 11:06
довідка абз.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1.4. «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. - На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами. В складі тендерної пропозиції учасника торгів надано баланс та звіт про фінансові результати за1 півріччя 2020 року. Не підтверджено, що звітний період півріччя, а не рік. Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати баланс і звіт про фінансові результат за 2019 рік.

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:02
Інші.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.1.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.2.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.3.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Ст.17.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про консорціум.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про обєднання.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про субпідрядників.pdf
22 жовтня 2020 12:02
лист волинська.pdf.jpg
22 жовтня 2020 12:01
Договірна ціна.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених робіт Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Учасником торгів ТОВ «Мего ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.10.2020 р. № 21-10-2020/10 в якій в позиціях 1-8 замість спеціальності вказано кваліфікацію працівників. Також, Відповідно до п.п.1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність АБЗ і у тому числі таблицю - Транспортна схема за наведеною формою з переліком автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасником торгів ТОВ «Мего ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано Транспортну схему від 21.10.2020 р. № 21-10-2020/08, в якій вказано перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування без зазначення довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Враховуючи викладене, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, уточнену таблицю – транспортна схема.

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:09
ДЦ з розрахунками.pdf
27 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:54
довідки ст17.pdf
27 листопада 2020 13:54
довідка податкова.pdf
27 листопада 2020 13:54
Dovidka_20301437870920248236 (2).pdf
10 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:47
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:31
ДЦ ПРИВАТ.pdf
22 жовтня 2020 12:29
техніка.rar
22 жовтня 2020 12:28
Аналогічні.rar
22 жовтня 2020 12:28
АБЗ.rar
22 жовтня 2020 12:28
проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Лабораторія (3).rar
22 жовтня 2020 12:28
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Ліцензія з додатком.pdf
22 жовтня 2020 12:28
ДОВІДКИ БАНК.rar
22 жовтня 2020 12:28
лист згода санкції.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка маттехчастина.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка ст17.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка довкілля.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка досвід.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка наявність ОЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка бенефіціар.pdf

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:34
Договір Фреза дорожня.pdf
22 жовтня 2020 12:34
W50DC.pdf
22 жовтня 2020 12:34
утил.отходов Экопост.pdf
22 жовтня 2020 12:34
Паспорт ІПН Беденко.pdf
22 жовтня 2020 12:34
фін.звітність 1кв.2020.pdf
22 жовтня 2020 12:34
фін.звітність 2019.pdf
22 жовтня 2020 12:34
договір оренди офіс.pdf
22 жовтня 2020 12:33
доп.угода Буд-Альянс.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Договори ЦПХ ч.1.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Договори ЦПХ ч.2.pdf
22 жовтня 2020 12:33
договори ЦПХ.pdf
22 жовтня 2020 12:33
поливомийна КО502.pdf
22 жовтня 2020 12:33
договір облавтодор.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Компресор ПКД525.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Компресор ЕК5.pdf
22 жовтня 2020 12:33
бортові машини.pdf
22 жовтня 2020 12:33
дор-разм.маш. HERO.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Автогрейдер.pdf
22 жовтня 2020 12:33
допка.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Асфальтоукладач.pdf
22 жовтня 2020 12:33
лист Алавердян.jpg
22 жовтня 2020 12:33
лист філія ЗДЕД.jpg
22 жовтня 2020 12:33
лист БІАС.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Інвент картка кущоріз .pdf
22 жовтня 2020 12:33
Інвент картка бур.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Договір послуг ЗАБЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:33
свідоцтва ЗАБЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:33
HITACHI.pdf
22 жовтня 2020 12:33
Договір БІАС.pdf
22 жовтня 2020 12:32
Міні-навантажувач.pdf
22 жовтня 2020 12:32
асфальтоукладальник.pdf
22 жовтня 2020 12:32
DAF FT XF 6156.pdf
22 жовтня 2020 12:32
Roadway RWYL82N.pdf
22 жовтня 2020 12:32
EMEK 5777.pdf
22 жовтня 2020 12:32
DAF FT XF 2335.pdf
22 жовтня 2020 12:32
OZGUL 2441.pdf
22 жовтня 2020 12:32
FOTON 0746.pdf
22 жовтня 2020 12:32
договір поставки.pdf
22 жовтня 2020 12:32
Аналогічний договір.pdf
22 жовтня 2020 12:32
ДУ2.pdf
22 жовтня 2020 12:32
9.проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:32
16.ТС.pdf
22 жовтня 2020 12:32
7.ст.17.pdf
22 жовтня 2020 12:32
12.захист довкілля.pdf
22 жовтня 2020 12:32
11.субпідряд.pdf
22 жовтня 2020 12:32
10.ГЛ виконання.pdf
22 жовтня 2020 12:32
4.працівники.pdf
22 жовтня 2020 12:32
1.мтб.pdf
22 жовтня 2020 12:32
3.лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 12:32
5.досвід.pdf
22 жовтня 2020 12:31
6.уповноважена особа.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Ліцензія.PDF
22 жовтня 2020 12:31
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 12:31
наказ на директора.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Виписка Юнія.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Договори ЦПХ ч.3.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Фреза навісна.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Фреза W-2000.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Трактор МТЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:31
дор-разм.маш. Line Lazer.pdf
22 жовтня 2020 12:31
КРАЗ 6510.pdf
22 жовтня 2020 12:31
КРАЗ 65055.pdf
22 жовтня 2020 12:31
лист ЗАБЗ.jpg
22 жовтня 2020 12:31
котел бітумний.pdf
22 жовтня 2020 12:31
Кран КС 3575.pdf
22 жовтня 2020 12:31
JCB.pdf
22 жовтня 2020 12:31
BOMAG BW 154AP-AM.pdf
22 жовтня 2020 12:31
BOMAG BW135AD.pdf
22 жовтня 2020 12:30
BOMAG BW174AP-AM.pdf
22 жовтня 2020 12:30
EMEK 5796.pdf
22 жовтня 2020 12:30
DAF CF 6844.pdf
22 жовтня 2020 12:30
дозвіл на викиди.pdf
22 жовтня 2020 12:30
атестат виробництва.pdf
22 жовтня 2020 12:30
ДУ3.pdf
22 жовтня 2020 12:30
15.згода на ОПД.pdf
22 жовтня 2020 12:30
8.ТЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:30
14.опер-госп. санкції.pdf
22 жовтня 2020 12:30
1.2.балансова довідка.pdf
22 жовтня 2020 12:30
1.1.мтб офіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 31 802 663,14
UAH з ПДВ
25 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" 32 035 776,00
UAH з ПДВ
25 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" 31 194 000,00
UAH з ПДВ
27 588 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 32 229 183,60
UAH з ПДВ
27 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД 32 607 782,80
UAH з ПДВ
30 157 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 35 016 240,00
UAH з ПДВ
30 187 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 32 885 285,51
UAH з ПДВ
32 885 285,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:09
ДЦ з розрахунками.pdf
27 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:54
довідки ст17.pdf
27 листопада 2020 13:54
довідка податкова.pdf
27 листопада 2020 13:54
Dovidka_20301437870920248236 (2).pdf
10 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:47
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:31
ДЦ ПРИВАТ.pdf
22 жовтня 2020 12:29
техніка.rar
22 жовтня 2020 12:28
Аналогічні.rar
22 жовтня 2020 12:28
АБЗ.rar
22 жовтня 2020 12:28
проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Лабораторія (3).rar
22 жовтня 2020 12:28
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
22 жовтня 2020 12:28
Ліцензія з додатком.pdf
22 жовтня 2020 12:28
ДОВІДКИ БАНК.rar
22 жовтня 2020 12:28
лист згода санкції.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка маттехчастина.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка ст17.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка довкілля.pdf
22 жовтня 2020 12:28
довідка досвід.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка наявність ОЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 12:27
довідка бенефіціар.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
транспортна схема
22 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:07
статут_ ліцензія _.pdf
22 жовтня 2020 11:07
посадова особа _.pdf
22 жовтня 2020 11:07
Додвідка працівники_.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 5.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 4.PDF
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 3.pdf
22 жовтня 2020 11:07
Додаток 2.pdf
22 жовтня 2020 11:07
довідки_ листи.pdf
22 жовтня 2020 11:07
довідка договір_.pdf
22 жовтня 2020 11:07
відгук _.PDF
22 жовтня 2020 11:07
витяг ПДВ _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
ДЦ _.PDF
22 жовтня 2020 11:06
аналогічний договір _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
договір лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 11:06
довідка лабораторія.PDF
22 жовтня 2020 11:06
гарантійний лист.PDF
22 жовтня 2020 11:06
атестат лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 11:06
транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 11:06
Лист згодаАБЗ _.pdf
22 жовтня 2020 11:06
договор абз.pdf
22 жовтня 2020 11:06
довідка абз.PDF

Публічні документи

10 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:02
Інші.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.1.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.2.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Кваліфікаційні ч.3.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Ст.17.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про консорціум.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про обєднання.pdf
22 жовтня 2020 12:02
Про субпідрядників.pdf
22 жовтня 2020 12:02
лист волинська.pdf.jpg
22 жовтня 2020 12:01
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:59
Дозвіл на викиди Лидер.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:07
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Баланс 2 квартал 2020р..pdf
21 жовтня 2020 17:07
Баланс за рік 2019р..pdf
21 жовтня 2020 17:07
Відгук.PDF
21 жовтня 2020 17:07
Довідки КБ3, КБ2.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Договір №98 Поточ.рем..pdf
21 жовтня 2020 17:07
транспортна схема.pdf
21 жовтня 2020 17:07
Відповідь на газету.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Газета-2.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Газета-1.jpg
21 жовтня 2020 17:07
Договір оренди ДІІР.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:15
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:54
Рішення _7 від 04.05.2020р..PDF
21 жовтня 2020 10:54
Рішення _4 від 22.11.2018 р..PDF
21 жовтня 2020 10:54
Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 10:54
Інформаційна довідка.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Довідка щодо ЄДР.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Витяг платника ПДВ.PDF
21 жовтня 2020 10:53
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

10 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:32
Документи
21 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:11
16. Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 10:11
15. АБЗ.pdf
21 жовтня 2020 10:11
14. МТБ.pdf
21 жовтня 2020 10:11
11. Досвід.pdf
21 жовтня 2020 10:11
10. Працівники.pdf
21 жовтня 2020 10:11
9. Інші довідки.pdf
21 жовтня 2020 10:11
8. Інші документи.pdf
21 жовтня 2020 10:11
7. Додоток 4.pdf
21 жовтня 2020 10:11
6. Додаток 5.pdf
21 жовтня 2020 10:11
5. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 10:11
4. Технічна частина.pdf
21 жовтня 2020 10:11
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:05
Фінансова звітність 2019
10 листопада 2020 19:05
Транспортна схема
10 листопада 2020 19:05
Техніка ПП Арбат
10 листопада 2020 19:05
Техніка НК ШЕУ
10 листопада 2020 19:05
Техніка ДЕМОС
10 листопада 2020 19:05
Відгук
10 листопада 2020 19:05
Інформація про АБЗ
22 жовтня 2020 01:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 01:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 01:03
Транспортна схема.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ШЕУ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Рішення засновника.PDF
22 жовтня 2020 01:02
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ПП АРБАТ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Техніка ДЕМОС.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Наказ про призначення.PDF
22 жовтня 2020 01:02
Свідоцтво лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Інформація про АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Інформація по статті 17.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Загальні відомості.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Дозвіл на викиди.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір оренди ШЕУ.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір оренди Арбат.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір лабораторія.pdf
22 жовтня 2020 01:02
Договір Демос.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Договірна ціна.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Довідка про аналогдог.pdf
22 жовтня 2020 01:01
Гарантійний лист АБЗ.pdf
22 жовтня 2020 01:01
ВІДГУК аналогдог.PDF
22 жовтня 2020 01:01
Витяг ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 01:01
Аналогдог та акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 25 899 999,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
25 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2023 15:49
Звіт 183ДУ.pdf укладений
21 серпня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 14:18
Дод. уг. 1 Д-р 183 ДУ.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 14:13
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:22
Договір укладений
08 грудня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору та уточнено обсяг фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 183/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 491,60
UAH (в тому числі ПДВ 915,27 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвано в односторонньому порядку. Підставою для прийняття вказаного стало набуття чинності з 01.01.2022 «ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та перелік робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затверджених наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 20.12.2017 №434 «Про прийняття національних нормативних документів», відповідно до п.4.1 розділу 4 яких установлено два види ремонтів: капітальний та поточний ремонт. Виконання робіт з поточного середнього ремонту чинними нормативами не передбачено, відповідно виконання таких робіт та їх фінансування за рахунок бюджетних коштів не можливе.