Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 24+600 - km 28+400in Kherson region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION» |
National ID: | 43538115 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 14:35 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 40 256 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201 282,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 21 вересня 2020 14:31 |
Enquiries until: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 жовтня 2020 14:35 |
Information
Estimated total value: | 40 256 522 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 201 283 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 14:31 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc | |
21 вересня 2020 14:31 |
додаток 3 проект договору.doc | |
21 вересня 2020 14:31 |
додаток 2 технічне завдання.doc | |
21 вересня 2020 14:31 |
ТД ДБрід.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість Договірної ціни слід визначати згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-31-000016 ● 9b363368e8aa4394bddc8b089817a67d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2023 №2-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівелі за ID: UA-2020-09-21-007864-b
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 30.01.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-09 14:17:19
Роз'яснення щодо висновку
Статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель відбувається, зокрема, у результаті проведення моніторингу закупівлі в порядку, установленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (п. 8 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тобто законом надається замовнику можливість виконати вимоги висновку про результати моніторингу, інформацію та/або документи на підтвердження чого опублікувати через електронну систему закупівель, або ж, у випадку незгоди з результатами моніторингу, подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Натомість у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-21-007864-b від 03 лютого 2023 року встановлена імператива вимога до замовника про усунення виявлених ймовірних порушень, без передбачення можливості подати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Стаття 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачає права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), який слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Так, Верховний Суд у постанові від 05 березня 2020 року у справі № 640/467/19 вказав, що висновок про результати моніторингу закупівлі, який є індивідуально-правовим та породжує права і обов`язки для позивача, має відповідати вимогам, визначеним ст.2 КАС України.
У висновку вказується зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення вказаного висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Разом з тим, ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю ставити вище зазначені вимоги.
Частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу Українита Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень.
Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення (п. 60 постанови Верховного Суду від 05 березня 2020 року у справі № 640/467/19).
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо про неможливості усунення виявлених ймовірних порушень та заперечуємо щодо результатів висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-21-007864-b від 03 лютого 2023 року.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі надано до Одеського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | справа № 420/3461/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 березня 2023 |
Документи:
21 березня 2023 08:03
|
Електронний підпис |
24 лютого 2023 16:10
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:39
|
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:40
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:42
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:44
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:45
|
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
31 802 663,14
UAH з ПДВ
|
25 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОРБУДКАПІТАЛ" |
32 035 776,00
UAH з ПДВ
|
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" |
31 194 000,00
UAH з ПДВ
|
27 588 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
32 229 183,60
UAH з ПДВ
|
27 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД |
32 607 782,80
UAH з ПДВ
|
30 157 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївбудцентр |
35 016 240,00
UAH з ПДВ
|
30 187 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
32 885 285,51
UAH з ПДВ
|
32 885 285,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
25 899 999,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 15:49
|
Звіт 183ДУ.pdf | укладений |
21 серпня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 14:18
|
Дод. уг. 1 Д-р 183 ДУ.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 17:22
|
Договір | укладений |
08 грудня 2020 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору та уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 183/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 грудня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
5 491,60
UAH (в тому числі ПДВ 915,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвано в односторонньому порядку. Підставою для прийняття вказаного стало набуття чинності з 01.01.2022 «ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та перелік робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затверджених наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 20.12.2017 №434 «Про прийняття національних нормативних документів», відповідно до п.4.1 розділу 4 яких установлено два види ремонтів: капітальний та поточний ремонт. Виконання робіт з поточного середнього ремонту чинними нормативами не передбачено, відповідно виконання таких робіт та їх фінансування за рахунок бюджетних коштів не можливе. |