Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Очікувана вартість
367 150,00 UAH
UA-2020-09-21-005843-b 4be6b4d741fc4a2ba138e539c39fa55c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горох Альона Володимирівна

380442800200
380442800200
vk_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Контактна особа: Горох Альона Володимирівна
380442800200,380442800200
vk_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 13:10
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:08
Очікувана вартість: 367 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 835,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 13:12
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 вересня 2020 10:38
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:27
Замовник встановив кваліфікаційну вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції: - Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах Відповідно до ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян» затвердженого Верховною радою України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Статті 20. «Термін розгляду звернень громадян» встановлено, що Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Це означає, що, отримати відповідь від податкової інспекції у термін встановлений Замовником є НЕМОЖЛИВО. Звертаємо Вашу увагу, що отримати повноцінну інформацію про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, можна безпосередньо в банках, у яких ці рахунки відкриті, на фірмовому бланку, за підписом та печаткою керівника установи, чи її уповноваженої особи. Хочемо зауважити, що дану Довідку або відповідь від інспекційного органу в складі пропозиції може надати лише Учасник, який заздалегідь знав про дану Закупівлю, та вчасно подав запит до відповідного органу. Тобто замовник ЛЮБІЄЮ інтереси певного учасника! Вимагаємо вилучити дану дискримінаціййну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів публічних закупівель. Замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиціїповинна бути надана Інформація щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків.
Щодо посилання на Закон України «Про звернення громадян», звертаємо Вашу увагу що дія даного закону не поширюється на суб'єктів господарювання (що можуть брати участь в даній закупівлі). Дана умова не є дискримінаційною, а встановлена з метою підтвердження того, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт тощо. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вище викладеного, Замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 вересня 2020 10:53
Дата відповіді: 28 вересня 2020 15:27
Замовник вимагає, щоб Усі сертифікати ДСТУ ISO, ISO та ДСТУ OHSAS, зазначені у цій тендерній документації повинні надаватися разом із оригіналом звіту аудиту. Це є дискримінацією, так як звіт аудиту робиться через рік після отримання сертифікату, а це значить, що учасники які в поточному році отримали сертифікати, і аудит на їх підприємстві планується в наступному році, не можуть приймати участь у Вашій закупівлі. Встановивши дану вимогу, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів, що прямо суперечить Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник формує умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, а також п.3 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі», згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звіт аудиту до сертифікатів ІSO Учасник може отримати, в тому числі, за власним бажанням, коли він і не є обов’язковим. В тому числі, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодних вимог до інформації, яка повинна міститися у такому Звіті. В будь-якому випадку, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення з посиланням на норми законодавства України щодо ненадання документу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 367 147,19
UAH з ПДВ
367 147,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ" 367 150,00
UAH з ПДВ
367 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:45
пропозицiя.pdf
13 жовтня 2020 14:45
лiцензiя_наказ.pdf
13 жовтня 2020 14:45
ст.17.pdf
13 жовтня 2020 14:45
довiдка_мвс.pdf
13 жовтня 2020 14:45
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 14:45
public_doc.p7s
07 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:25
проект договору.pdf
07 жовтня 2020 11:25
кошторис.pdf
07 жовтня 2020 11:25
послужний список о.pdf
07 жовтня 2020 11:25
пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 11:25
тех.вимоги.pdf
07 жовтня 2020 11:25
статут о..pdf
07 жовтня 2020 11:25
ст.17.pdf
07 жовтня 2020 11:25
уповноважена особа.pdf
07 жовтня 2020 11:25
тех.вимоги2.pdf
07 жовтня 2020 11:25
субпідряд.pdf
07 жовтня 2020 11:25
ст.17 2.pdf
07 жовтня 2020 11:25
сертифікат корупція.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвідчення еб.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвідчення пб2.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвiдчення ОП.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвідчення еб2.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвідчення еб 3.pdf
07 жовтня 2020 11:25
оренда обл. к.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвiдчення оп2.pdf
07 жовтня 2020 11:25
посвiдчення пб.pdf
07 жовтня 2020 11:25
оренда обладнання.pdf
07 жовтня 2020 11:25
оренда лабораторії к.pdf
07 жовтня 2020 11:25
оренда складу.pdf
07 жовтня 2020 11:25
оренда складу к.pdf
07 жовтня 2020 11:24
оренда офісу к.pdf
07 жовтня 2020 11:24
оренда лабораторії.pdf
07 жовтня 2020 11:24
погодження з умовами.pdf
07 жовтня 2020 11:24
накази_на_працiвникiв_к.pdf
07 жовтня 2020 11:24
оренда офісу о.pdf
07 жовтня 2020 11:24
накази_на_працiвникiв.pdf
07 жовтня 2020 11:24
наявність праівників.pdf
07 жовтня 2020 11:24
ознайомився з умовами.pdf
07 жовтня 2020 11:24
не надає довідку.pdf
07 жовтня 2020 11:24
огляд.pdf
07 жовтня 2020 11:24
обробка даних.pdf
07 жовтня 2020 11:24
наказ_на_кер_робiт.pdf
07 жовтня 2020 11:24
навчання сенко.pdf
07 жовтня 2020 11:24
ліцензія+наказ.pdf
07 жовтня 2020 11:24
мат-тех.база.pdf
07 жовтня 2020 11:24
ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 11:24
лист дпс про рахунки.pdf
07 жовтня 2020 11:24
ліцензія пояснення.pdf
07 жовтня 2020 11:24
Лист виробника.pdf
07 жовтня 2020 11:24
Звіт по аудиту.pdf
07 жовтня 2020 11:24
декларація пб о.pdf
07 жовтня 2020 11:24
захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 11:24
довідки з банку.pdf
07 жовтня 2020 11:24
достовірна інформація.pdf
07 жовтня 2020 11:24
Інпроект.pdf
07 жовтня 2020 11:24
диплом нещерет.pdf
07 жовтня 2020 11:24
відомості єдр.pdf
07 жовтня 2020 11:24
довідка про печатку.pdf
07 жовтня 2020 11:24
відповідність оп еб пб.pdf
07 жовтня 2020 11:24
витяг пдв.pdf
07 жовтня 2020 11:24
гарантія 1 рік.pdf
07 жовтня 2020 11:24
відгук.pdf
07 жовтня 2020 11:24
комплекс ел.вим.послуг.pdf
07 жовтня 2020 11:24
86. навчання артон.pdf
07 жовтня 2020 11:24
Автодеск.pdf
07 жовтня 2020 11:24
44_опис до статуту.pdf
07 жовтня 2020 11:23
90 днів.pdf
07 жовтня 2020 11:23
визначальний текст.pdf
07 жовтня 2020 11:23
аналог.дог.довідка.pdf
07 жовтня 2020 11:23
автокад пояснення.pdf
07 жовтня 2020 11:23
витяг єдр.pdf
07 жовтня 2020 11:23
129_Тондо.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:48
2.4. витяг ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.23. Довідка МВС.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.2. додаток 2_Рішення _1.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.2. додаток 1_СТАТУТ.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.14. Держ праця.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.10. Податкова.pdf
06 жовтня 2020 15:48
2.12. Офшори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 367 147,19
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
367 147,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:03
Додаток 2.PDF укладений
23 жовтня 2020 12:02
Додаток 1.PDF укладений
23 жовтня 2020 12:02
Договір.PDF укладений
23 жовтня 2020 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 367 147,19
UAH (в тому числі ПДВ 61 191,20 UAH)