Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Томограф комп’ютерний
Очікувана вартість
208 329 090,00 UAH
UA-2020-09-21-005787-b ● d37f6543d35f44ac952de8524f0c3856
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 13:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 13:03 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 208 329 090,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 041 645,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
УВАГА: процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Томограф комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 жовтня 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 13:06 |
ТЗ_64 зрізів.docx | |
21 вересня 2020 13:06 |
Перевырка доброчесності.docx | |
21 вересня 2020 13:06 |
Договір КТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Same???
Дата подання: 22 вересня 2020 17:17
Дата відповіді: 22 вересня 2020 21:59
Is it THE SAME tender as UA-2020-09-18-006788-a or ONE MORE IDENTICAL???
So, 20 CT machines in total or 40?
Відповідь: Доброго дня! Замовником оголошено дві закупівлі за одним предметом закупівлі, в кожній закупівлі кількість становить по 10 штук.
Допорогові закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 23 вересня 2020 22:22
21 вересня 2020 о 16:48 до Вас звернувся потенційний постачальник з питанням:
«Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, щодо значення "допорогова закупівля" та роз'яснення, щодо самої процедури проведення даної закупівлі.»
21 вересня 2020 о 20:01 Вами було надано відповідь.
На нашу думку, для того щоб провести аналіз ринку та виявити найбільш вигідні пропозиції достатньо оголосити одну закупівлю на одну або декілька одиниць обладнання. Провести таким чином аналіз ринку та почати укладати угоди з постачальниками, які відповідають вимогам зазначеним в технічних вимогах до предмету закупівлі, на необхідну кількість обладнання.
Виникає наступне запитання, з якою метою оголошуються «допорогові закупівлі» на 10 одиниць обладнання, з певною періодичністю, з тими самими технічними вимогами та іншими вимогами до постачальника та з тією ж самою очікуваною вартістю закупівлі?
Це стосується всіх закупівель оголошених Вами за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-006638-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-21-005643-b,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-006788-a,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-21-005787-b,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-006456-b
Такі дії спрямовані на затягування процесу підписання договорів з постачальниками? В результаті таких дій, може виникнути ситуація, в якій жоден з постачальників не зможе виконати умови договору, щодо постачання. Це все може призвести до зриву проведення закупівлі необхідного обладнання. Отже, опорні заклади охорони здоров’я не отримають обладнання на яке згідно Постанови КМУ від 8 липня 2020 р. № 613 було виділено кошти з бюджету.
Хто буде з ДП «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» відповідати за те, що люди не будуть мати можливість проводити діагностику в умовах пандемії коронавірусної хвороби (COVID-19) та вчасно отримувати лікування на початковій стадії захворювання? В медицині доведено, що саме КТ є основним обладнанням для діагностики пошкодження легень викликаних коронавірусною хворобою (COVID-19) на початковій стадії захворювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Щодо Вашого питання надаємо наступну відповідь: Замовником закупівлі були розділені закупівлі по 10 одиниць у зв'язку з тим щоб не обмежувати конкуренцію ринру та створити конкурентне середовище, оскільки не кожен постачальник може мати необхідну кількість обладнання та поставити його в необхідні терміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-005787-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 22 вересня 2020 14:35
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін. Просимо розглянути доданий файл.
Скасована
Дата: 22 вересня 2020 15:59
Причина: Невірний формат
Номер вимоги: UA-2020-09-21-005787-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 22 вересня 2020 16:02
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін. Просимо розглянути доданий файл.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 19:17
Добрий день!
1. Зазначаємо, що слова «за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА» стосуються саме моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення з боку Замовника. Це означає, що за наявності у Замовника зауважень до продукції, Замовник має право не підписувати видаткової накладної та/або Акту приймання продукції до моменту розгляду та вирішення таких зауважень Постачальником.
2. Згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” постановлено розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 6 зазначеної постанови рекомендовано розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням, зокрема, нездійснення попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
З огляду на зазначене, Замовник не зможе провести попередню оплату Постачальнику, яким раніше було порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.
3. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом.
Пункт 3.6. проекту Договору відповідає вимогам п. 187.1 Податкового кодексу України, яким встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів.
4. Відлік 60 днів починається з дати набрання чинності Договором. Заявка на поставку товару, що подається Замовником, буде подана у межах цих 60 днів.
Пункт 7 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 613, містить загальну норму щодо здійснення попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства.
Питання здійснення попередньої оплати у такому випадку регулюються нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
5. Проект Договору містить як можливість подання (на вибір Постачальника) кількох видів документів («або»), так і певні виключення, а саме приписку «(за наявності)», до тих видів документів, що не можуть бути подані тим чи іншим Постачальником з урахуванням вимог країни виробництва продукції або статусу резидентності Постачальника. Якщо у проекті Договору вимога щодо надання будь-якого документу не згадується по відношенню чи то до Постачальника-резидента, чи то до Постачальника-нерезидента, то надання такого документу не буде вимагатись Замовником у ході виконання цього Договору.
6. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду Товару перевірці і виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, у процесі монтажу, випробування, використання і збереження Товару.
Продукція є такою, що має дефект, у разі, коли вона не відповідає рівню безпеки, на яку споживач або користувач має право розраховувати виходячи з усіх обставин, зокрема пов'язаних з розробленням, виробництвом, обігом, транспортуванням, зберіганням, встановленням, технічним обслуговуванням, споживанням, використанням, знищенням (утилізацією, переробкою) цієї продукції, а також наданням застережень та іншої інформації про таку продукцію.
У разі складання акту про приховані недоліки Постачальник повинен здійснити усунення виявлених недоліків або заміну такого товару.
У разі складання акту про виявлені дефекти Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар або усунути недоліки.
7. Відповідно до підпункту 8.3.13 проекту Договору за повідомленням Замовника Постачальник зобов’язаний направити уповноваженого представника для проведення спільної із ЗАМОВНИКОМ комісійної перевірки наявності належних матеріально-технічних ресурсів кінцевого(-их) набувача(-ів) для встановлення та експлуатації Товару.
У разі виявлення неготовності кінцевого набувача до встановлення та експлуатації Товару, Товар буде розглянуто питання щодо спрямування такого Товару до іншого кінцевого набувача з переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, що визначені відповідно до переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23.
8. Стаття 231 ГК України регулює розмір штрафних санкцій таким чином: «Законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов`язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
9. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Таким чином, у разі не передачі (несвоєчасної передачі) товару Замовник не матиме можливості прийняти та оплатити такий товар до встановлення відповідних бюджетних призначень.
Також зауважемо, що замовником в технічному завдані до предмету закупівлі зазначеється "До УВАГИ потенційних учасників закупівлі! Замовником надається примірний проект договору та звертаємо Вашу увагу, на те що даний договір не є остаточною редакцією. "
1. Зазначаємо, що слова «за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА» стосуються саме моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення з боку Замовника. Це означає, що за наявності у Замовника зауважень до продукції, Замовник має право не підписувати видаткової накладної та/або Акту приймання продукції до моменту розгляду та вирішення таких зауважень Постачальником.
2. Згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” постановлено розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 6 зазначеної постанови рекомендовано розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням, зокрема, нездійснення попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
З огляду на зазначене, Замовник не зможе провести попередню оплату Постачальнику, яким раніше було порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.
3. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом.
Пункт 3.6. проекту Договору відповідає вимогам п. 187.1 Податкового кодексу України, яким встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів.
4. Відлік 60 днів починається з дати набрання чинності Договором. Заявка на поставку товару, що подається Замовником, буде подана у межах цих 60 днів.
Пункт 7 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 613, містить загальну норму щодо здійснення попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства.
Питання здійснення попередньої оплати у такому випадку регулюються нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
5. Проект Договору містить як можливість подання (на вибір Постачальника) кількох видів документів («або»), так і певні виключення, а саме приписку «(за наявності)», до тих видів документів, що не можуть бути подані тим чи іншим Постачальником з урахуванням вимог країни виробництва продукції або статусу резидентності Постачальника. Якщо у проекті Договору вимога щодо надання будь-якого документу не згадується по відношенню чи то до Постачальника-резидента, чи то до Постачальника-нерезидента, то надання такого документу не буде вимагатись Замовником у ході виконання цього Договору.
6. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду Товару перевірці і виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, у процесі монтажу, випробування, використання і збереження Товару.
Продукція є такою, що має дефект, у разі, коли вона не відповідає рівню безпеки, на яку споживач або користувач має право розраховувати виходячи з усіх обставин, зокрема пов'язаних з розробленням, виробництвом, обігом, транспортуванням, зберіганням, встановленням, технічним обслуговуванням, споживанням, використанням, знищенням (утилізацією, переробкою) цієї продукції, а також наданням застережень та іншої інформації про таку продукцію.
У разі складання акту про приховані недоліки Постачальник повинен здійснити усунення виявлених недоліків або заміну такого товару.
У разі складання акту про виявлені дефекти Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар або усунути недоліки.
7. Відповідно до підпункту 8.3.13 проекту Договору за повідомленням Замовника Постачальник зобов’язаний направити уповноваженого представника для проведення спільної із ЗАМОВНИКОМ комісійної перевірки наявності належних матеріально-технічних ресурсів кінцевого(-их) набувача(-ів) для встановлення та експлуатації Товару.
У разі виявлення неготовності кінцевого набувача до встановлення та експлуатації Товару, Товар буде розглянуто питання щодо спрямування такого Товару до іншого кінцевого набувача з переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, що визначені відповідно до переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23.
8. Стаття 231 ГК України регулює розмір штрафних санкцій таким чином: «Законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов`язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
9. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Таким чином, у разі не передачі (несвоєчасної передачі) товару Замовник не матиме можливості прийняти та оплатити такий товар до встановлення відповідних бюджетних призначень.
Також зауважемо, що замовником в технічному завдані до предмету закупівлі зазначеється "До УВАГИ потенційних учасників закупівлі! Замовником надається примірний проект договору та звертаємо Вашу увагу, на те що даний договір не є остаточною редакцією. "
Номер вимоги: UA-2020-09-21-005787-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФС Медицинтехнік", Код ЄДРПОУ:38872631
Дата подання: 23 вересня 2020 10:29
Прохання внести змінив медико-технічні вимлоги
Вимога щодо внесення деяких змиін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 12:57
Доброго дня! Відповідно до абзацу другого пункту 4 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, затвердженого постановою КМУ від 08.07.2020 №613, ДП «Медичні закупівлі України» (надалі – «ДП МЗУ»), як одержувач бюджетних коштів погоджує медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та проект договору із МОЗ. Листом МОЗ від 15.09.2020 до ДП «МЗУ» були доведені обгрунтування позиції членів Робочої групи з питань розробки пропозицій до медико-технічних вимог до обладнання. А саме:
- «Стосовно загальної кількості елементів детектора за показником не менше ніж 53000для комп’ютерного томографа 64 зрізи було наголошено, що чим більше елементів детектора, тим більше сигналів буде отримано. Кожен одиничний сигнал є основою реконструйованого зібраного зображення, що прямо впливає на якість і продуктивність системи в цілому. Пониження даного параметру до 43000 одиниць призведе до того, що учасники зможуть пропонувати бюджетні комп’ютерні томографи економ класу, що виробляються для країн третього світу та є неприйнятними для європейського споживача. Пониження даного параметру призведе до зменшення діагностичних можливостей апарату (наприклад комп’ютерний томограф 32 зрізи мають даний параметрвід 20 тисяч і вище), що свідчить про те, що пониження кількості елементів детектора - це пониження класу закуповуваного обладнання. Отже, вимога «не менше ніж 53000 в будь-якому разі не дискримінує жодного виробника, а наявна вимога у замовника до обладнання свідчить про бажання отримати найсучасніше та найякісніше медичне обладнання з гарантією довготривалого застосування в роботі при обстеженні пацієнтів нашої держави.»
- «Максимальне навантаження на стіл при точному позиціонуванні повинно бути не меншим ніж 220 кг., тому як дана вимога не обмежує жодного із потенційних постачальників, оскільки всі лідери світових виробників медичного обладнання мають таку опцію, як навантаження на стіл 250-307 кг. Крім цього, частка пацієнтів з надмірною вагою збільшується часто медичні центри відмовляють в обстеженні таким пацієнтам, щоб не вивести з ладу дороговартісне медичне обладнання. Слід зазначити, що у сільській місцевості пацієнти з надмірною вагою зустрічаються дуже часто і фактично знайти альтернативний комп'ютерний томограф на 16 зрізів та на 64 зрізи, де їм можна було б пройти обстеження дуже складно. Таких пацієнтів відправляють у найближче місто, де є сучасне обладнання, а це може бути великі відстані. Також, вищезазначена опція гарантує довговічність служби електромеханічних складових столу пацієнта комп'ютерного томографа, оскільки обладнання буде працювати в помірному, а не в максимально допустимому режимі, що в свою чергу забезпечить зменшення зносу та стабільність роботи системи в цілому на довгі роки. Отже вимога «Не менше 220 кг» не дискримінує жодного сучасного виробника обладнання, а навпаки гарантує надійність та міцність конструкції.»
Вимога, щодо наявності рентген-захисного скла розміром не менше 900х900 мм обумовлено потребою кінцевих користувачів, та не є обмеженням для учасників, оскільки скло виготовляється окремо, в залежності від потреб замовника.
- «Стосовно загальної кількості елементів детектора за показником не менше ніж 53000для комп’ютерного томографа 64 зрізи було наголошено, що чим більше елементів детектора, тим більше сигналів буде отримано. Кожен одиничний сигнал є основою реконструйованого зібраного зображення, що прямо впливає на якість і продуктивність системи в цілому. Пониження даного параметру до 43000 одиниць призведе до того, що учасники зможуть пропонувати бюджетні комп’ютерні томографи економ класу, що виробляються для країн третього світу та є неприйнятними для європейського споживача. Пониження даного параметру призведе до зменшення діагностичних можливостей апарату (наприклад комп’ютерний томограф 32 зрізи мають даний параметрвід 20 тисяч і вище), що свідчить про те, що пониження кількості елементів детектора - це пониження класу закуповуваного обладнання. Отже, вимога «не менше ніж 53000 в будь-якому разі не дискримінує жодного виробника, а наявна вимога у замовника до обладнання свідчить про бажання отримати найсучасніше та найякісніше медичне обладнання з гарантією довготривалого застосування в роботі при обстеженні пацієнтів нашої держави.»
- «Максимальне навантаження на стіл при точному позиціонуванні повинно бути не меншим ніж 220 кг., тому як дана вимога не обмежує жодного із потенційних постачальників, оскільки всі лідери світових виробників медичного обладнання мають таку опцію, як навантаження на стіл 250-307 кг. Крім цього, частка пацієнтів з надмірною вагою збільшується часто медичні центри відмовляють в обстеженні таким пацієнтам, щоб не вивести з ладу дороговартісне медичне обладнання. Слід зазначити, що у сільській місцевості пацієнти з надмірною вагою зустрічаються дуже часто і фактично знайти альтернативний комп'ютерний томограф на 16 зрізів та на 64 зрізи, де їм можна було б пройти обстеження дуже складно. Таких пацієнтів відправляють у найближче місто, де є сучасне обладнання, а це може бути великі відстані. Також, вищезазначена опція гарантує довговічність служби електромеханічних складових столу пацієнта комп'ютерного томографа, оскільки обладнання буде працювати в помірному, а не в максимально допустимому режимі, що в свою чергу забезпечить зменшення зносу та стабільність роботи системи в цілому на довгі роки. Отже вимога «Не менше 220 кг» не дискримінує жодного сучасного виробника обладнання, а навпаки гарантує надійність та міцність конструкції.»
Вимога, щодо наявності рентген-захисного скла розміром не менше 900х900 мм обумовлено потребою кінцевих користувачів, та не є обмеженням для учасників, оскільки скло виготовляється окремо, в залежності від потреб замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНА УКРАЇНА" |
179 000 000,00
UAH
|
132 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
148 170 000,00
UAH
|
147 120 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Укр Мед Сервіс" |
199 000 000,00
UAH
|
161 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
206 800 000,00
UAH
|
206 800 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІМД +" |
208 000 000,00
UAH
|
208 000 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
208 329 090,00
UAH
|
208 329 090,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНА УКРАЇНА" #43476054 |
Очікує рішення |
132 000 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 16:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 жовтня 2020 16:32 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність потреби |
Документи:
27 жовтня 2020 16:32
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2020 16:31
|
Рішення про скасування процедури.rtf |