Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка норм витрат паливно-мастильних матеріалів за кодом ДК021-2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок
Очікувана вартість
6 900,00 UAH
UA-2020-09-21-005675-b ab1f563d84634ca4bbb11147b6b4a8e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, м. Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73220000-0: Консультаційні послуги у сфері розробок


Розробка норм витрат паливно-мастильних матеріалів за кодом ДК021-2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка норм витрат паливно-мастильних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата проводиться попередньою оплатою в розмірі 100% вартості робіт /послуг/ перерахуванням Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 банківських днів з моменту підписання Договору Замовником. Аванс 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:00
2836-В-ОДФ-20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"
#01527695
Переможець 6 900,00
UAH
21 вересня 2020 13:05

Документи

21 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:05
2836-В-ОДФ-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:07
2836-В-ОДФ-20.pdf укладений
21 вересня 2020 13:07