Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна існуючого зовнішнього водопостачання
Очікувана вартість
453 000,00 UAH
UA-2020-09-21-005438-b 8332e984e37e4c0ea07059fa065a876a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гребенюк Олена Борисівна

+380617082748 1.mlzak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20498781
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Чумаченка 21А
Контактна особа: Гребенюк Олена Борисівна
+380617082748
1.mlzak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 12:51
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:44
Очікувана вартість: 453 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна існуючого зовнішнього водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Чумаченка, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:47
Договір Проект .doc
21 вересня 2020 12:47
ТД .docx
21 вересня 2020 12:47
Оголошення .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-04-000007 ● d6a741cada844ad7b09503fd7df59870
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

04.11.2020 № 235

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби в
Запорізькій області
від 04.11.2020 №235

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
3) UA-2020-09-21-005438-b, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інфра-Буд 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 410 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКМ ГРУП" 425 573,00
UAH з ПДВ
425 573,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРІН БУД" 448 176,78
UAH з ПДВ
448 176,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 21:54
Електронний підпис
06 жовтня 2020 21:42
26.Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 21:42
16.0 Копія Статуту.pdf
06 жовтня 2020 21:42
24.0 Лист-згода.pdf
06 жовтня 2020 21:42
22.0Лист -підтвердження.pdf
06 жовтня 2020 21:42
13.0 Довідка про санкції.pdf
06 жовтня 2020 21:42
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 23:33
Електронний підпис
06 жовтня 2020 23:25
Статут.pdf
06 жовтня 2020 23:25
ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 23:25
Наказ_Директор.PDF
06 жовтня 2020 23:25
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 23:25
ІІ.4_Фінансовий_звіт.pdf
06 жовтня 2020 23:25
І.3_Договір_аналог.pdf
06 жовтня 2020 23:25
І.3_Довідка_аналог.pdf
06 жовтня 2020 23:24
І.2_Довідка_працівники.pdf
06 жовтня 2020 23:24
І.1_Довідка_обладнання.pdf
06 жовтня 2020 23:24
Выписка.PDF
06 жовтня 2020 23:24
6_Договір_згода.pdf
06 жовтня 2020 23:24
5_Персональні_згода.pdf
06 жовтня 2020 23:24
4_Відомості.pdf
06 жовтня 2020 23:24
3_Технічні.pdf
06 жовтня 2020 23:24
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:48
r_836_ДЦ_ДЦ.rtf-2.pdf
06 жовтня 2020 14:48
r_836_ДЦ_ДЦ.pdf
06 жовтня 2020 14:48
CКМ НДС.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Фін.звіт.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Статут СКМ 5 ред.pdf
06 жовтня 2020 14:48
протокол 7.pdf
06 жовтня 2020 14:48
протокол 6.pdf
06 жовтня 2020 14:48
приказ 7-к.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Обробка персон. даних.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Лицензия.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Додаток 3.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Договір Проект .pdf
06 жовтня 2020 14:48
Довідка суд. дир..pdf
06 жовтня 2020 14:48
Довідка дитяча праця.pdf
06 жовтня 2020 14:48
Выписка ЕДР июль19.pdf
06 жовтня 2020 14:48
836_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
06 жовтня 2020 14:48
836_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 жовтня 2020 14:48
836_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
06 жовтня 2020 14:48
836_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
06 жовтня 2020 14:48
4.3. Лист відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:48
4.2. Договір №3 2018.pdf
06 жовтня 2020 14:48
4.1. Договір №040518.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:28
пакет переможця.rar
07 жовтня 2020 10:26
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:24
1. Тендерна пропозиція.PDF
07 жовтня 2020 10:24
2. Довідка мтб.pdf
07 жовтня 2020 10:24
3.2. Таблиця 6.PDF
07 жовтня 2020 10:24
3.2.1. Квітанція 2 до ЄСВ.PDF
07 жовтня 2020 10:24
3.3. Додаток 4.PDF
07 жовтня 2020 10:24
3.4. Таблиця 1.PDF
07 жовтня 2020 10:24
3.5. Таблиця 5.PDF
07 жовтня 2020 10:24
3.6. Квитанція 2.PDF
07 жовтня 2020 10:24
4.1. Договір з ЗЗШ №77.pdf
07 жовтня 2020 10:24
4.3. КБ2 КБ3 акт1.PDF
07 жовтня 2020 10:24
4.4. КБ2 КБ3 акт2.PDF
07 жовтня 2020 10:24
4.5. Відгук.PDF
07 жовтня 2020 10:24
5. Довідка про ст.17.pdf
07 жовтня 2020 10:24
Гор болн. №1 ДЦ=448 176,78.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інфра-Буд

ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКМ ГРУП"

ТОВ "ЕРІН БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Інфра-Буд
#43214696
Відхилено 390 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 11:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 17:46
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#33328133
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 09:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКМ ГРУП"
#37443314
Відхилено 425 573,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 08:22
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
Переможець 448 176,78
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п 4 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати документи, які підтверджують фінансову спроможність підприємства. З наданих Вами документів не можливо визначити Вашу фінансову спроможність. У зв’язку з цим, просимо надати інформацію, яка підтвердить фінансову спроможність Вашого підприємства.

Документи

15 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:32
Протокол №117

Вимога про усунення невідповідностей

1.До додатку 2 п 1 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1.1 Відсутня довідка, складена учасником у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічной бази та технологій, а саме : -Базова самохідна машина, -бурильна головка, -змішувач, -система локалізації сверрдлової головки, -система дистанційного спостереження, -датчик, -трасошукач .Необхідно надати зазначену довідку. 2. До додатку 2 п 2 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. - В наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначена кількість лише 4 осіби, які не відповідають кваліфікаційним критеріям. - Відсутній інженер-проектувальник з відповідним сертифікатом. - Не надана Таблиця 6 “Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам”. Необхідно надати довідку з наявністю не менше 6 осіб робочих спеціальностей, відомість, сертифікат інженера-проектувальника. 2.До додатку 2 п 3 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. - Відсутні документи зазначені в п 3.2 щодо виконання аналогічного договору, а саме відсутні акти виконаних (наданих) робіт (послуг) та відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці.. Надати вищезазначені документи.

Документи

22 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:37
Протокол №119

Вимога про усунення невідповідностей

1.До додатку 2 п 1 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: Відсутня довідка, складена учасником у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічной бази та технологій, а саме : -Базова самохідна машина, -бурильна головка, -змішувач, -система локалізації сверрдлової головки, -система дистанційного спостереження, -датчик, -трасошукач Необхідно надати зазначену довідку. 2. До додатку 2 п 2 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. В наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначена кількість лише 5 осіб, які не відповідають кваліфікаційним критеріям.  Відсутній інженер-проектувальник з відповідним сертифікатом. Не надана Таблиця 6 “Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам”. Необхідно надати довідку з наявністю не менше 6 осіб робочих спеціальностей, відомість, сертифікат інженера-проектувальника. 2.До додатку 2 п 3 розділу 1 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відсутні документи зазначені в п 3.2 щодо виконання аналогічного договору , а саме акти виконаних (наданих) робіт (послуг). Надати вищезазначені документи.

Документи

29 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:08
Протокол №123

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕРІН БУД" #41375764

№ рішення у справі

№ 54/40-р/к

Дата рішення у справі

15.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕРІН БУД"
#41375764
448 176,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:27
Доп.угода_2від25112020.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 09:24
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 16:08
Договір про закупівлю послуг укладений
18 листопада 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились по всьому тексту договору та додатках до нього, словосполучення: «Заміна існуючого зовнішнього водопостачання» читати як: «Поточний ремонт з заміни існуючого зовнішнього водопостачання»
Номер договору про закупівлю: 461
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 448 176,78
UAH (в тому числі ПДВ 74 696,13 UAH)