Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень в ЗЗСО № 41, проспект Перемоги, 7-А. м. Київ - ДБН А.2.2-3:2014.
Очікувана вартість
543 000,00 UAH
UA-2020-09-21-005181-b a3024a935ea94978a957abc8a3b7f806
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:09
Очікувана вартість: 543 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщень в ЗЗСО № 41, проспект Перемоги, 7-А. м. Київ - ДБН А.2.2-3:2014.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 18:38
Відредагована ТД.docx
05 жовтня 2020 18:37
ЗМІНИ до ТД.docx
05 жовтня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 02:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 18:38
Відредагована ТД.docx
30 вересня 2020 18:50
Відредагована ТД.docx
22 вересня 2020 02:14
Тендерна документація.docx
05 жовтня 2020 18:37
ЗМІНИ до ТД.docx
30 вересня 2020 18:50
ЗМІНИ до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 23 вересня 2020 16:57
Дата відповіді: 24 вересня 2020 00:44
Просимо надати роз№яснення скільки аналогічних договорів треба навести? Один? Чи два?
Відповідь: Доброго вечора. Аналогічних договорів можна надати стільки скільки Учасник вважатиме за потрібне. Але обов'язковою кваліфікаційною вимогою є надання хоча б один аналогічний договір.
Документи Переможця
Дата подання: 24 вересня 2020 09:22
Дата відповіді: 25 вересня 2020 17:40
В тендерній документації документи Переможця п.2 та п. 3 Додатку 1 мають посилання на один документ -Довідка з МВС про не судимість уповноваженої особи. Просимо надати роз"яснення чи не є це механічною помилкою (замість довідки з ДФС про відсутність заборгованості помилково вимагається друга довідка з МВС про відсутність судимості)?
Відповідь: Доброго дня.
п.2 Додатку 1 до ТД - відноситься до юридичних осіб, де підписує директор тендерну пропозицію та всі інші документи, що подаються Учасником.
п.3 Додатку 1 до ТД -відноситься до юридичних осіб, де підписує уповноважена особа, на яку видано довіреність або інший документ про право підписання документів, що подаються Учасником.
Будуть внесені зміни до ТД з роз'ясненням до цих пунктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГОРН-С" 512 443,06
UAH з ПДВ
512 443,06
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БТЛ ФОРТУНА" 541 281,07
UAH з ПДВ
541 281,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 18:30
Цінова остаточна.PDF
16 жовтня 2020 15:42
Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2020 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:01
Перемоги 7а.zip
08 жовтня 2020 16:01
кошт.док.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГОРН-С"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БТЛ ФОРТУНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГОРН-С"
#32658890
Переможець 512 443,06
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГОРН-С"
#32658890
512 443,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 18:51
Звіт про виконання договору 750.pdf укладений
02 червня 2021 18:50
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:53
дод угода №3 дог750.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 12:27
д-у 1 до дог 750.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 12:26
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:13
д-у 1 до дог 750.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:54
Договір 750.pdf укладений
26 жовтня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 750
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 750
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 750
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 512 443,06
UAH