Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості».-Борошно вищого ґатунку «Хуторок»
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-09-21-005000-b ● 1987c284125942f7953c02c7f89cf884
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг)Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 20076896 |
Місцезнаходження: | 04209, Україна , Київська обл., Київ, Озерна,18-А |
Контактна особа: |
Науменко Викторія Володимирівна 380444120183 tcobl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
ДК 021:2015 (CPV) 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості».-Борошно вищого ґатунку «Хуторок»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
ДК 021:2015 (CPV) 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості».-Борошно вищого ґатунку «Хуторок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04209, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Озерна,буд.18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 13 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 12:49 |
примірний договір 2020р -вересень.docx |
21 вересня 2020 12:23 |
Предмет закупівлі Оболонського тцентр_Мука2020 - копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-005000-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 07 жовтня 2020 22:03
Надання підробленних документів
Протоколом №31від 7.10 20р. Ващилко визнаний переможцем в даній закупівлі. Оскільки оприлюднений сертифікат ISO22000 не дійсний прошу ВАС відхилити пропозицію недобросовісного учасника. ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ,ЯКА ПРИЙМАЛА РІШЕННЯ. 1.10 20 р.Ваша організація проводить тендерні закупівлі на крупу гречану,пакети,кукурудзу консервовану,олію,цукор,борошно та крупу пшеничну з ярового зерна "АРНАУТКА".у всіх теендерах в складі тендерної пропозиції учасником Ващилко був наданий та оприлюднений Сертифікат ISO 22000 на систему управління безпечністю виданий 2105.20р.на ім"я Ващилко О.П. Після проведення торгів Ви вивчаючи документи переможця ,напевно виявили щось підозріле,і як досвітчений працівник бюджетної сфери робите запит №01-11/558 від 5.10.20р. на державну установу КФ ДП Київстандартметрологія з метою впевнитись в справжньості походження наданого документу. 6.10 20Р. ОТРИМУЄТЕ ВІДПОВІДЬ ВІД 6.10.20.№30/20 де чітко звказано,що даний сертифікат не видавався і не є дійсним. Тобто сертифікату учасник на момент розкриття пропозицій не мав.Тобто це є ПРЯМИМ ПОРУШЕННЯМ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ ВСІХ ЗАКУПІВЕЛЬ,ЯКІ ПРОВОДИЛИСЯ.ПИТАННЯ: ЩО ВАС СПОНУКАЛО НА ВЧИНЕННЯ ТАКИХ ПРОТИПРАВНИХ ДІЙ? На мій погляд,на це може бути 3 причини:1. ВСТУПИВШИ В ЗМОВУ З "ПЕРЕМОЖЦЕМ" З МЕТОЮ ЯКИХОСЬ КОРИСЛИВИХ МОТИВІВ,ТОЩО. 2. ВАС ЗАСТАВИЛИ,МОЖЛИВО ШАНТАЖЕМ,ЧИ ЯКИМОСЬ ІНШИМ ЧИНОМ ПРИЙНЯТИ ДАНЕ РІШЕННЯ. 3. БАНАЛЬНА ЛЮДСЬКА ХАЛАТНІСТЬ,МОЖЛИВО ВИ ЗАБУЛИ ПРО ІСНУВАННЯ ВІДПОВІДІ НА ВАШ ЗАПИТ,ЧИ ПО НЕОБЕРЕЖНОСТІ НАЖАЛИ НЕ ТУ КЛАВІШУ,ЧИ ЩОСЬ ІНШЕ. Дуже хочеться вірити ,що на прийняття даного рішення причиною був третій варіант. ЩОБ ВАМ ЛЕГШЕ БУЛО ОРІЄНТУВАТИСЯ І ЗГАДАТИ, ДО ДАНОЇ ВИМОГИ ПРИКРІПЛЯЮ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛУ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 08 жовтня 2020 12:26
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539 |
Очікує рішення |
6 240,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 12:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ВАЩИЛКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #1992916539 |
Рішення скасоване |
6 240,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 12:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 жовтня 2020 15:56 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з виявленням чисельних порушень у наданих учасниками закупівель документах, було прийнято рішення скасувати закупівлю. |
Документи:
08 жовтня 2020 15:56
|
Електронний підпис |
08 жовтня 2020 15:53
|
Рішення тендерного комітету.pdf |