Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків код ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
54 166 825,00 UAH
UA-2020-09-21-004874-b f7569a0a1faf4f3898af45257d97d64f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 15:18
Очікувана вартість: 54 166 825,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270 834,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:57
ТД зі змінами від 29.09.2020.docx
29 вересня 2020 15:57
Перелік змін від 29.09.2020.docx
21 вересня 2020 12:14
Оголошення.doc
21 вересня 2020 12:14
ТЗ.docx
21 вересня 2020 12:14
Проект договору.doc
29 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:15
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:57
ТД зі змінами від 29.09.2020.docx
21 вересня 2020 12:14
ТД.docx
29 вересня 2020 15:57
Перелік змін від 29.09.2020.docx
21 вересня 2020 12:14
Оголошення.doc
21 вересня 2020 12:14
ТЗ.docx
21 вересня 2020 12:14
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 51 266 534,40
UAH з ПДВ
49 166 534,40
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 52 165 952,40
UAH з ПДВ
49 265 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:33
45. Транспортні схеми.pdf
06 жовтня 2020 16:33
44. Календарний графік.pdf
06 жовтня 2020 16:33
42.Відомість ресурсів.pdf
06 жовтня 2020 16:33
41.Локальний кошторис.pdf
06 жовтня 2020 16:33
41. Договірна ціна.pdf
06 жовтня 2020 16:33
35.СТРАХОВА_ГАРАНТIЯ.pdf
06 жовтня 2020 16:33
35-2_Договір.pdf
06 жовтня 2020 16:33
9 Лист-відгук.pdf
06 жовтня 2020 16:33
6.Штатний розпис.pdf
06 жовтня 2020 16:33
20.СТАТУТ.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-7 Ліцензія ХЕМК.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-6 Довідка від ХЕМК.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-5 Ліцензія ХСС.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-4 Довідка від ХСС.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-3 Ліцензія ПСАЕМ.pdf
06 жовтня 2020 16:33
2-2 Довідка від ПСАЕМ.pdf
06 жовтня 2020 16:33
15. Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 16:33
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
Переможець 49 166 534,40
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"
#01270285
49 166 534,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:35
Договір Нове будівництво кафе.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 11:44
ДУ№5 Нове будівництво кафе.PDF зміни до договору
15 червня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 16:36
ДУ№4 Нове будівництво кафе.PDF зміни до договору
11 червня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 16:09
ДУ№3 Нове будівництво кафе.PDF зміни до договору
11 червня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 15:59
ДУ№2 Нове будівництво кафе.PDF зміни до договору
11 червня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:45
ДУ№1 Нове будівництво кафе.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п.3.1 Договору "3.1. Ціна цього Договору становить 49 155 734 грн. 40 коп. ( сорок дев'ять мільйонів сто п'ятдесят п'ять тисяч сімсот тридцять чотири грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ - 8 192 622 грн. 40 коп. ( вісім мільйонів сто дев'яносто дві тисячі шістсот двадцять дві грн. 40 коп.)."
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції пункт 3.2. Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2020 рік, затвердженими рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 року і складає 0 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп., у т.ч. ПДВ 0 грн. 00 коп.). Для виконання всіх обсягів робіт за Договором Замовник здійснює уточнення плану фінансування на поточний рік з урахуванням виконання дохідної частини бюджету міста.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 11 330 994 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів триста тридцять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 1 888 499 грн. 00 коп. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду від 10.06.2021 року №4, вважати такою, що втратила чинність. Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 11 330 994 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів триста тридцять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 1 888 499 грн. 00 коп. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Додатковій угоді від 10.11.2020 року №1 вважати вірним посилання на п.п.1 п.5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі». В Додатковій угоді від 10.06.2021 року №2 вважати вірним посилання на п.п.3 п.5 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі». Додаткову угоду від 10.06.2021 року № 3,4 вважати такою, що втратила чинність. Внести зміни у розділ І. Предмет Договору та викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2022 роках виконати роботи з Нового будівництва кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код згідно з ДК 021:2015 45212000-6 – будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник – прийняти ці роботи та оплатити їх.». Внести доповнення у розділ ІІІ. Ціна Договору. «3.2.1. Обсяг фінансування робіт на 2021 рік, згідно з рішенням 3 сессії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 р. складає 11 330 994 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів триста тридцять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 1 888 499 грн. 00 коп. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.)». Внести зміни у розділ V. Виконання робіт та викласти п. 5.1. у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 року. 5.1.1. Початок робіт: з моменту укладання договору. 5.1.2. Завершення робіт: 31.12.2022 р. згідно графіка виконання робіт.». Внести зміни у розділ Х. Строк дії Договору та викласти п. 10.1. у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022р., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML