Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та поточний ремонт картриджа
Очікувана вартість
1 494,00 UAH
UA-2020-09-21-004715-b f8dc0e04988d4b0b81b88a3ed38ea7ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Синєгуб

+380973698575 sinegubinna34@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38761806
Місцезнаходження: 72316, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Індустріальна, буд. 89
Контактна особа: Інна Синєгуб
+380973698575
sinegubinna34@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та поточний ремонт картриджа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Б.Хмельницького, буд.46, м.Мелітополь, Запорізька область, 72309, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 штуки
Поточний ремонт картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Б.Хмельницького, буд.46, м.Мелітополь, Запорізька область, 72309, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

21 вересня 2020 12:07
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЕТРЯНИК МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3008822334
Переможець 1 494,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 12 штуки 70,00
UAH з ПДВ
Поточний ремонт картриджа 3 штуки 135,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 494,00
UAH (в тому числі ПДВ 249,00 UAH)