Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-09-21-004614-b 8e7f5c6f410444818df9ea3664b8f311
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тишкіна Ірина Вадимівна

+380442941306 tikaram@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
Код ЄДРПОУ: 02928114
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект Павла Тичини 18
Контактна особа: Тишкіна Ірина Вадимівна
+380442941306
tikaram@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 12:07
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:08
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом виконання послуг на підставі Акту прийому-передачі виконаних послуг, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунок проводиться протягом 14 календарних днів після підписання Акту виконаних послуг. 3.2 У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послугу здійснюється протягом - 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування послуги на свій розрахунковий рахунок. 3.3 При кінцевих розрахунках Замовник може утримати вартість послуг, які виконані з недоробками і дефектами з вини Виконавця, що зафіксовані відповідним актом при прийманні наданих послуг. Протягом встановлених цим актом строків Виконавець повинен усунути виявлені порушення, після чого Замовник перераховує утримані суми. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:04
Додаток 3 (проект договору).docx
21 вересня 2020 12:04
Додаток 2 (тех хар-ки).doc
21 вересня 2020 12:04
Додаток 1 (ст 16_ ст 17 ЗУ).doc
21 вересня 2020 12:04
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 22 вересня 2020 10:43
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:23
Згідно другого абзацу п.3 ст.16 закону "Про публічні закупівлі" для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Чи достатньо буде надання інформаційної довідки про використання потужностей субпідрядника для відповідності кваліфікаційним критеріям?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформаційна довідка не є юридичним документом підтверджуючим факт співпраці Учасника закупівлі з субпідрядником/співвиконавцем.
Фактом підтвердження залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців є нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Документи дозвільного характеру
Дата подання: 22 вересня 2020 11:07
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:08
У закупівлі від переможця вимагається достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Але згідно дефектного акту дана закупівля не має робіт, які потребують дозволу для віконання робіт з підвищеною небезпекою. Згідно з постановою КМУ №236 від 20 березня 2019 року Перелік робіт які не потребуют дозволу на їх виконання Чи законна вимога наявності ліцензії та дозволу у такому випадку?Чи можливо у разі, якщо ця вимога і надалі буде у списку вимог по закупівлі, використовувати потужностісті співвиконавця у розрізі дозвільної документації згідно с другим абзацем п.3 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником в п. 10, розділу 4, Додатку 1 до тендерній документації передбачено надання «достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність дозвілу(лів) органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки (із зазначенням номеру дозволу; органу, що видав дозвіл; виду робіт; дати видачі дозволу; строку дії дозволу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю (із зазначенням номеру та дати реєстрації; органу, що здійснив реєстрацію; виду робіт)» . Підстава постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
ТД Замовника не забороняє залучення Учасником потужності субпідрядників/співвиконавців (у розрізі дозвільної документації) на виконання певного виду робіт/послуг.
Фактом підтвердження залучення Учасником потужностей субпідрядників/співвиконавців є: нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними, дозвільні документи (дозволи, ліцензії або інші документи які передбачені тендерною документацією) на виконання певного виду робіт/послуг.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Нормативно правовий документ
Дата подання: 22 вересня 2020 13:13
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:32
Врахоуючи попередні відповіді, просимо дати пояснення по визначенню "нормативно правовий документ. Договір підряду між учасником та підрядником є достатнім юридичним документом для підтверждення взаємовідносин між ними?
Відповідь: Договір підряду між учасником та підрядником не може бути таким документом, оскільки визначено правові відносини тільки на зазначеному об’єкту .
Документом, який підтверджує правові відносини між Учасником та субпідрядником/співвиконавцем має бути зокрема: статут, договір про співпрацю, договір про сумісну діяльність.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-004614-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:07
Аргументація дискваліфікації
ТОВ "ІНЕК СЕРВІС" моє багаторічний досвід будівництва та єксплуатації інженерних мереж, Тільі в цьомі році ми вийграли та реалізували кілька десятків закупівель, проте отримавши 3 перемоги у закупівлі по Вашій організації ми були тричі дискваліфіковані по РІЗНИМ причинам, подаючи майже однаковий склад тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 11:58
Підстава: протокол № 7/49-УО/2020 від 16.10.2020
Номер вимоги: UA-2020-09-21-004614-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:17
Ви не відповіли на жодне запитання викладене у листі запиті, який було долучено до вимоги-скарги.
Прошу преддметно пояснити, на підставі яких нормативних документів ви прийняли рішення про не відповідність кваліфікаційним критеріям. Двні запитання виникли тому, що вказані причини викладені при третій поспіль дискваліфікації по даній закупівлі, хоча до цього питання по даним критеріям у вас не виникало.
Це дає підстави важати, що ви діскваліфікуєте не по суті поданих документів, а по формальним причинам
Дублуюю запитання:
-чому ви вимагаєте не загальну кваліфікацію працівників згадно їх спеціалізації, а повний пакет по кожному окремо. Якби при проведені робіт потрібна була робота зварювальника, то всі співробітники компаніїї повинні мати посвідчення зварювальника?
-чому ви не рахуєте аналогічним договір с тотожним ДК 021:2015, хоча саме цей критерій аналогічності вказаний у документації закупівлі, сама аналогічнись по класифікатору.
-чому ви не прийняли до уваги Дозвіл виданий співвиконавцю, хоча законом дозволяється оцінювати по цьомі критерію потужності співвиконавців
-Чому гарантійний лист про відповідність характеристикам закупівлі, якій містить у собі технічну специфікацію не є згодою з технічними характеристиками закупівлі, яким чином можливо це сприйняти як не згоду з технічними характеристиками?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 20:24
Підстава: Протокол 9/49-УО/2020 від 20.10.2020 року

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЕК СЕРВІС 79 176,78
UAH з ПДВ
79 176,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коврига АС 84 995,00
UAH з ПДВ
84 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:06
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:55
Лист відгук ВАКС.PDF
23 вересня 2020 14:55
Договор ІЕК.pdf
23 вересня 2020 14:54
Стату ІНЕК СЕРВІС.pdf
23 вересня 2020 14:54
Ліцензія ДАБІ ІЕК.pdf
23 вересня 2020 14:54
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 14:54
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 14:54
Витяг ПДВ.PDF
23 вересня 2020 14:54
Договор ВАСУ.pdf
23 вересня 2020 14:54
Наказ директор.PDF
23 вересня 2020 14:54
ІНФд ІЄК.PDF
23 вересня 2020 14:54
Протоколі ІЕК.pdf
23 вересня 2020 14:54
Виписка ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 14:54
Акти ВАКС.pdf
23 вересня 2020 14:54
Трудові книжки ІЕК.pdf
23 вересня 2020 14:54
Акти Печерская панорама.pdf
23 вересня 2020 14:53
Договір Коврак.pdf
23 вересня 2020 14:53
Посвідчення Проценко.pdf
23 вересня 2020 14:53
Посвідчення Веслярский.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:02
Довідка МВС Коврига А.С.
29 жовтня 2020 10:02
Довідка МВС Коврига В.І.
07 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:23
Локальний кошторис.pdf
07 жовтня 2020 11:23
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
07 жовтня 2020 11:23
Цінова пропозція.pdf
07 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:51
Штатний розклад ФОП.PDF
07 жовтня 2020 09:51
Цінова пропозція.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Форма 4ОПП.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Посвідчення Заєць.PDF
07 жовтня 2020 09:51
Паспорт Коврига В.І..PDF
07 жовтня 2020 09:51
Паспорт Коврига А.С..PDF
07 жовтня 2020 09:51
Лист-згода з договором.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Лист-гарантія санкції.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Дозвіл Держпраці.PDF
07 жовтня 2020 09:51
Довідка статут.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Довідка Дозвіл.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Диплом Махницький.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Відгук Бібліотека.pdf
07 жовтня 2020 09:51
Витяг єдиного реєстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЕК СЕРВІС

ФОП Коврига АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІНЕК СЕРВІС
#40572499
Відхилено 79 176,78
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 22:27
ФОП Коврига АС
#2955915181
Переможець 84 995,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 20:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 13:21

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 5/49-УО/2020 засідання Уповноваженої особи Київської міської школи вищої спортивної майстерності м. Київ 13 Вересня 2020 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа Тишкіна Ірина Вадимівна. Усього 1 (одна) особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на сайті Уповноваженого органу у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля: ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років). ID закупівлі: UA-2020-09-21-004614-b Щодо питань порядку денного: Відповідно до п. 16, ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. «Кваліфікацію працівників зазначених в Довідках згідно Таблиці 1 та Таблиці 2 підтвердити: витягом з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань вищезазначених працівників з обов’язковим наданням посвідчень / сертифікатів на підтвердження знань: «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; та інших Правил, необхідних для виконання даних видів послуг». На виконання вказаної вимоги – Учасником надано довідки в довільній формі, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не надано жодної інформації про кваліфікацію співробітників. На виконання вказаної вимоги, учасником не надано такі підтвердження: Для Коврак О.В. – витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Вороб’йова В.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Палець С.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж». Для Проценка О.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж», а також посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Векслярського О.С. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж». 2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження ланої вимоги учасник закупівлі повинен надати 2.1 довідку складена відповідно до Таблиці 3 про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання кожного пункту видів послуг (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації). На виконання вказаної вимоги – Учасником надано довідку в довільній формі без зазначення стану зазначеного обладнання, що є порушенням даної вимоги. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідку, складену відповідно до Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), завірену підписом уповноваженої особи учасника, завірену підписом уповноваженої особи учасника; Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є зобов’язання Учасника, як сторони договору, в постачанні іншій стороні Договору згідно ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення». Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками специфікаціями / калькуляцією до договору та видаткової накладної /акти виконаних послуг); - лист – відгук* від контрагента про виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. На підставі вищезазначеного, враховуючи: статті 5, 11, 14 та 30 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Київської міської школи вищої спортивної майстерності від 17.04.2020 № 26-Б. ВИРІШЕНО: 1. Надіслати повідомлення про усунення невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в частині виконання: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно за встановленою формою згідно Таблиці 1, Таблиці 2. Підтвердити кваліфікацію працівників зазначених в Довідках згідно Таблиці 1 та Таблиці 2 підтвердити: витягом з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань вищезазначених працівників з обов’язковим наданням посвідчень / сертифікатів на підтвердження знань: Для Коврак О.В. – витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Вороб’йова В.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Палець С.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»; «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж». Для Проценка О.В. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж», а також посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Для Векслярського О.С. - витяг з Протоколу засідання кваліфікаційної комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення/сертифікат: з «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; «Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду»; «Правил користування тепловою енергією»; «Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж». 2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження даної вимоги учасник закупівлі повинен надати довідку складена відповідно до Таблиці 3 про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання кожного пункту видів послуг (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням стану зазначеного обладнання. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати довідку в довільній формі з зазначення ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. Крім того, Замовником зазначається, що «Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є зобов’язання учасника, як сторони договору в постачанні іншій стороні договору згідно ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення», проте учасником у довідці зазначається інше значення «Предмету договору», зокрема «Підготовка ІТП до опалювального сезону 2019-2020» - що не відповідає вимогам Замовника. 2. Надати учаснику 24 години (з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) на усунення невідповідності. Уповноважена особа Тишкіна І.В.

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 8/49-УО/2020 засідання Уповноваженої особи Київської міської школи вищої спортивної майстерності м. Київ 19 Жовтня 2020 року ПРИСУТНІ: Уповноважена особа Тишкіна Ірина Вадимівна. Усього 1 (одна) особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на сайті Уповноваженого органу у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля: ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років). ID закупівлі: UA-2020-09-21-004614-b Щодо питань порядку денного: Відповідно до п. 16, ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.1 Довідку, складену відповідно до Таблиці 1, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Із зазначенням ( № п/п, ПІБ працівника, кваліфікація, досвід роботи). На виконання вказаної вимоги – Учасником надано довідки в довільній формі, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не надано жодної інформації про кваліфікацію співробітників. На підставі вищезазначеного, враховуючи: статті 5, 11, 14 та 30 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Київської міської школи вищої спортивної майстерності від 17.04.2020 № 26-Б. ВИРІШЕНО: 1. Надіслати повідомлення про усунення невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону в частині виконання: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно за встановленою формою згідно Таблиці 1. 2. Надати учаснику 24 години (з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей) на усунення невідповідності. Уповноважена особа Тишкіна І.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 20:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коврига АС
#2955915181
84 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:31
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
02 січня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:47
Договір.pdf укладений
02 листопада 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 84 995,00
UAH