Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-09-21-004614-b ● 8e7f5c6f410444818df9ea3664b8f311
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська школа вищої спортивної майстерності |
Код ЄДРПОУ: | 02928114 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект Павла Тичини 18 |
Контактна особа: |
Тишкіна Ірина Вадимівна +380442941306 tikaram@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 12:07 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 85 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 50720000-8 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (послуги з підготовки системи теплопостачання до опалювального сезону 2020/2021 років).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02098, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом виконання послуг на підставі Акту прийому-передачі виконаних послуг, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунок проводиться протягом 14 календарних днів після підписання Акту виконаних послуг. 3.2 У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послугу здійснюється протягом - 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування послуги на свій розрахунковий рахунок. 3.3 При кінцевих розрахунках Замовник може утримати вартість послуг, які виконані з недоробками і дефектами з вини Виконавця, що зафіксовані відповідним актом при прийманні наданих послуг. Протягом встановлених цим актом строків Виконавець повинен усунути виявлені порушення, після чого Замовник перераховує утримані суми. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 12:04 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
21 вересня 2020 12:04 |
Додаток 2 (тех хар-ки).doc | |
21 вересня 2020 12:04 |
Додаток 1 (ст 16_ ст 17 ЗУ).doc | |
21 вересня 2020 12:04 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 22 вересня 2020 10:43
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:23
Згідно другого абзацу п.3 ст.16 закону "Про публічні закупівлі" для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Чи достатньо буде надання інформаційної довідки про використання потужностей субпідрядника для відповідності кваліфікаційним критеріям?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформаційна довідка не є юридичним документом підтверджуючим факт співпраці Учасника закупівлі з субпідрядником/співвиконавцем.
Фактом підтвердження залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців є нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Фактом підтвердження залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців є нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Документи дозвільного характеру
Дата подання: 22 вересня 2020 11:07
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:08
У закупівлі від переможця вимагається
достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Але згідно дефектного акту дана закупівля не має робіт, які потребують дозволу для віконання робіт з підвищеною небезпекою. Згідно з постановою КМУ №236 від 20 березня 2019 року Перелік робіт які не потребуют дозволу на їх виконання
Чи законна вимога наявності ліцензії та дозволу у такому випадку?Чи можливо у разі, якщо ця вимога і надалі буде у списку вимог по закупівлі, використовувати потужностісті співвиконавця у розрізі дозвільної документації згідно с другим абзацем п.3 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником в п. 10, розділу 4, Додатку 1 до тендерній документації передбачено надання «достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність дозвілу(лів) органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки (із зазначенням номеру дозволу; органу, що видав дозвіл; виду робіт; дати видачі дозволу; строку дії дозволу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю (із зазначенням номеру та дати реєстрації; органу, що здійснив реєстрацію; виду робіт)» . Підстава постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
ТД Замовника не забороняє залучення Учасником потужності субпідрядників/співвиконавців (у розрізі дозвільної документації) на виконання певного виду робіт/послуг.
Фактом підтвердження залучення Учасником потужностей субпідрядників/співвиконавців є: нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними, дозвільні документи (дозволи, ліцензії або інші документи які передбачені тендерною документацією) на виконання певного виду робіт/послуг.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
ТД Замовника не забороняє залучення Учасником потужності субпідрядників/співвиконавців (у розрізі дозвільної документації) на виконання певного виду робіт/послуг.
Фактом підтвердження залучення Учасником потужностей субпідрядників/співвиконавців є: нормативно правовий документ який підтверджує правові відносини між ними, дозвільні документи (дозволи, ліцензії або інші документи які передбачені тендерною документацією) на виконання певного виду робіт/послуг.
Крім того, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Нормативно правовий документ
Дата подання: 22 вересня 2020 13:13
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:32
Врахоуючи попередні відповіді, просимо дати пояснення по визначенню "нормативно правовий документ.
Договір підряду між учасником та підрядником є достатнім юридичним документом для підтверждення взаємовідносин між ними?
Відповідь: Договір підряду між учасником та підрядником не може бути таким документом, оскільки визначено правові відносини тільки на зазначеному об’єкту .
Документом, який підтверджує правові відносини між Учасником та субпідрядником/співвиконавцем має бути зокрема: статут, договір про співпрацю, договір про сумісну діяльність.
Документом, який підтверджує правові відносини між Учасником та субпідрядником/співвиконавцем має бути зокрема: статут, договір про співпрацю, договір про сумісну діяльність.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-004614-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:07
Аргументація дискваліфікації
ТОВ "ІНЕК СЕРВІС" моє багаторічний досвід будівництва та єксплуатації інженерних мереж, Тільі в цьомі році ми вийграли та реалізували кілька десятків закупівель, проте отримавши 3 перемоги у закупівлі по Вашій організації ми були тричі дискваліфіковані по РІЗНИМ причинам, подаючи майже однаковий склад тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 11:58
Підстава: протокол № 7/49-УО/2020 від 16.10.2020
Номер вимоги: UA-2020-09-21-004614-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:17
Ви не відповіли на жодне запитання викладене у листі запиті, який було долучено до вимоги-скарги.
Прошу преддметно пояснити, на підставі яких нормативних документів ви прийняли рішення про не відповідність кваліфікаційним критеріям. Двні запитання виникли тому, що вказані причини викладені при третій поспіль дискваліфікації по даній закупівлі, хоча до цього питання по даним критеріям у вас не виникало.
Це дає підстави важати, що ви діскваліфікуєте не по суті поданих документів, а по формальним причинам
Дублуюю запитання:
-чому ви вимагаєте не загальну кваліфікацію працівників згадно їх спеціалізації, а повний пакет по кожному окремо. Якби при проведені робіт потрібна була робота зварювальника, то всі співробітники компаніїї повинні мати посвідчення зварювальника?
-чому ви не рахуєте аналогічним договір с тотожним ДК 021:2015, хоча саме цей критерій аналогічності вказаний у документації закупівлі, сама аналогічнись по класифікатору.
-чому ви не прийняли до уваги Дозвіл виданий співвиконавцю, хоча законом дозволяється оцінювати по цьомі критерію потужності співвиконавців
-Чому гарантійний лист про відповідність характеристикам закупівлі, якій містить у собі технічну специфікацію не є згодою з технічними характеристиками закупівлі, яким чином можливо це сприйняти як не згоду з технічними характеристиками?
Розгорнути
Згорнути
Це дає підстави важати, що ви діскваліфікуєте не по суті поданих документів, а по формальним причинам
Дублуюю запитання:
-чому ви вимагаєте не загальну кваліфікацію працівників згадно їх спеціалізації, а повний пакет по кожному окремо. Якби при проведені робіт потрібна була робота зварювальника, то всі співробітники компаніїї повинні мати посвідчення зварювальника?
-чому ви не рахуєте аналогічним договір с тотожним ДК 021:2015, хоча саме цей критерій аналогічності вказаний у документації закупівлі, сама аналогічнись по класифікатору.
-чому ви не прийняли до уваги Дозвіл виданий співвиконавцю, хоча законом дозволяється оцінювати по цьомі критерію потужності співвиконавців
-Чому гарантійний лист про відповідність характеристикам закупівлі, якій містить у собі технічну специфікацію не є згодою з технічними характеристиками закупівлі, яким чином можливо це сприйняти як не згоду з технічними характеристиками?
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 20:24
Підстава: Протокол 9/49-УО/2020 від 20.10.2020 року
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНЕК СЕРВІС #40572499 |
Відхилено |
79 176,78
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 11:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 22:27
|
ФОП Коврига АС #2955915181 |
Переможець |
84 995,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 20:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:31
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
02 січня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 14:47
|
Договір.pdf | укладений |
02 листопада 2020 14:43
|