Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт обідньої зали та підсобних приміщень будівлі їдальні Любецького психоневрологічного інтернату, що розташована: вул. Квітнева, 1, с. Пересаж, Ріпкинський район, Чернігівська область (Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 185 154,00 UAH
UA-2020-09-21-004414-b 0963942fa394420fbcf3af0ee8683449
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Солохненко

+380506847215 lpinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Олександр Солохненко
+380506847215
lpinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:05
Очікувана вартість: 2 185 154,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою

1.Найменування замовника: ЛЮБЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040, Чернігівська обл., Ріпкинський р-н, селище Пересаж, ВУЛИЦЯ КВІТНЕВА, будинок 1
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03189914
1.3. Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт обідньої зали та підсобних приміщень будівлі їдальні Любецького психоневрологічного інтернату, що розташована: вул. Квітнева, 1, с. Пересаж, Ріпкинський район, Чернігівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15050, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 08:51
Додаток_1 нова редакція.doc
30 вересня 2020 08:51
Перелік змін від 30.09.2020.doc
30 вересня 2020 08:51
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
21 вересня 2020 11:53
Додаток_2_Технiчне-завдання.doc
21 вересня 2020 11:53
Додаток_3_проект_договору.doc
21 вересня 2020 11:53
Оголошення_Любеч.doc
30 вересня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 08:51
Додаток_1 нова редакція.doc
21 вересня 2020 11:53
Додаток_1.doc
30 вересня 2020 08:51
Перелік змін від 30.09.2020.doc
30 вересня 2020 08:51
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
21 вересня 2020 11:53
Тендерна_документацiя_iнт.doc
21 вересня 2020 11:53
Додаток_2_Технiчне-завдання.doc
21 вересня 2020 11:53
Додаток_3_проект_договору.doc
21 вересня 2020 11:53
Оголошення_Любеч.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-004414-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:21
порушення процедури закупівлі
Неправомірне визнання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 18:03
Тендерним комітетом розглянута Вимога ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ПРОЕКТСЕРВІС» (далі - Скаржник).
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
За результатами розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Євсєєвої Жанетти Іванівни (далі – Учасник) тендерним комітетом Замовника (протокол №50 від 15 жовтня 2020 р.) зазначену пропозицію було визнано такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає:
- кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
- встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, що відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації.
Учасника визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю, оскільки Учасником в повному обсязі надана інформація та документи, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
Замовник не погоджується з твердженнями Скаржника щодо питань, викладених у вимозі, а саме по суті викладених вимог Скаржника відносно пропозиції Учасника повідомляємо наступне:
1. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів щодо наявності в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
За умовами тендерної документації (ДОДАТОК 1) учасник надає: «Довідку на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник повинен надати:
- Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9),
- ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)* станом на 01.09.2020 р. або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Учасником в пропозиції надано:
1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (№ 50 від 07.10.2020 року файл в системі «1.1.1. довідка матер база.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - Довідка на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
2. Договір оренди будівельного устаткування № 5/15/09 від 15.09.2020р (право користування зазначеним устаткуванням (майном) до 31.12.2020 року та зазначено кожну одиницю обладнання, та визначена Учасником у довідці про обладнання, матеріально-технічну базу та технології) та специфікація на передачу орендованого устаткування до вищезазначеного договору, що є невід’ємною його частиною (файл в системі «1.1.2 договір оренди устаткування.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Окремо зазначимо, тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремих додатків до договорів, актів приймання-передачі послуг із оренди майна, платіжних документів, що підтверджує оплату за послуги із оренди майна. Крім того, тендерний комітет Замовника не уповноважено Законом перевіряти при розгляді тендерної пропозиції дотримання Учасниками норм Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, для цих цілей в правовій державі Україна створені відповідні служби, наприклад - Державна податкова служба України.
2. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, документів та інформації, що визначено у розділу 4 - Інша інформація.
Пропозиція Учасника містить архівний файл «документи з електронним підписом», в якому знаходяться усі перелічені у вимозі документи. Зазначені документи відповідають вимогам тендерної документації та подані у відповідності до Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Оскільки зазначені документи містять електронний підпис, здійснювати їх перевірку необхідно за допомогою спеціально розроблених для цих цілей сервісів. Прикро, що Скаржник не ознайомився з цим пакетом документів.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 10:21
Вимога ЛПІ.docx

Документи

23 жовтня 2020 18:03
Відповідь на вимогу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕНТЕР БУД" 1 224 996,06
UAH з ПДВ
1 224 996,06
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна 1 735 502,00
UAH з ПДВ
1 724 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 1 960 346,40
UAH з ПДВ
1 734 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 1 960 706,40
UAH з ПДВ
1 734 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 22:29
Штатний розпис.pdf
07 жовтня 2020 22:29
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 22:29
Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2020 22:29
Пояснювальна записка.pdf
07 жовтня 2020 22:29
Договірна ціна.pdf
07 жовтня 2020 22:29
довідка охорона праці.pdf
07 жовтня 2020 22:29
довідка ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 22:29
Відгуки.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:32
документи переможця
07 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:16
15. гар лист штрафи.pdf
07 жовтня 2020 17:16
14.2. план фінансування.pdf
07 жовтня 2020 17:16
14.1. календарний графік.pdf
07 жовтня 2020 17:16
13. лист згода проекту.pdf
07 жовтня 2020 17:16
12. орієнтовний графік.pdf
07 жовтня 2020 17:16
9.1. документи технічні.pdf
07 жовтня 2020 17:16
7.1. довідка 236 ГКУ.pdf
07 жовтня 2020 17:16
16.4. довідка СТ.17 4.pdf
07 жовтня 2020 17:16
16.3. довідка СТ.17 3.pdf
07 жовтня 2020 17:16
16.2. довідка СТ.17 2.pdf
07 жовтня 2020 17:16
6.1. гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 17:16
5.1. ліцензія.pdf
07 жовтня 2020 17:16
3.1. документи підпису.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.6. договiр__4_ВIД_19.03.2020.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.5. Договiр_5.91.pdf
07 жовтня 2020 17:16
16.1. довідка СТ.17 1.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.3. Лист відгук.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.3. Відгук 1.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.3 Відгук 2.pdf
07 жовтня 2020 17:16
1.3.2. Договiр__1_вiд_29.01.2020.pdf
07 жовтня 2020 17:15
1.1.1. довідка матер база.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:42
Цiнова_пропозицiя.pdf.zip
07 жовтня 2020 19:42
ПДВ_завiрено.pdf.p7s
07 жовтня 2020 19:42
Опис__завiрено.pdf.p7s
07 жовтня 2020 19:41
Кошторис.pdf.zip
07 жовтня 2020 19:41
Витяг_завiрено.pdf.p7s
07 жовтня 2020 19:33
Електронний підпис
07 жовтня 2020 19:33
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 19:33
ПДВ завірено.pdf
07 жовтня 2020 19:33
Опись завірено.pdf
07 жовтня 2020 19:33
Кошторис.pdf
07 жовтня 2020 19:33
Довідка. Стаття 236 ГКУ.pdf
07 жовтня 2020 19:32
Витяг завірено.pdf
07 жовтня 2020 19:32
Виписка з ЄДР завірено.pdf
07 жовтня 2020 19:30
Електронний підпис

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:42
про достовірність.PDF
07 жовтня 2020 17:42
про захист довкілля.PDF
07 жовтня 2020 17:42
про банкрутство.pdf
07 жовтня 2020 17:42
про АВК-5.rar
07 жовтня 2020 17:42
про антикорупційну.PDF
07 жовтня 2020 17:42
довідка ст 17.PDF
07 жовтня 2020 17:41
розрахунки.rar
07 жовтня 2020 17:41
КД.rar
07 жовтня 2020 17:41
банківська гарантія.rar
07 жовтня 2020 17:41
про роботу без авансу.PDF
07 жовтня 2020 17:41
про проект договору.rar
07 жовтня 2020 17:41
про кількісні якісні.PDF
07 жовтня 2020 17:41
графік.PDF
07 жовтня 2020 17:41
про декларацію.PDF
07 жовтня 2020 17:41
про повірку.PDF
07 жовтня 2020 17:41
про субпідрядника.PDF
07 жовтня 2020 17:41
дозвільні документи.rar
07 жовтня 2020 17:41
виписка ЄДР 13.07.2020.PDF
07 жовтня 2020 17:41
МТ база.rar
07 жовтня 2020 17:41
Статут 2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕНТЕР БУД"

ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЕНТЕР БУД"
#36655165
Відхилено 1 224 996,06
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 20:00
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна
#2286706967
Переможець 1 724 552,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 10:13

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) не містить наступної інформації : 1. Інвентаризація: розпочата «___»___________20____ р., закінчена «___»________20____ р. 2. Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлювач; 3. балансова вартість; 4. підпису голови комісії; 5. має незаповнені строки щодо Інформації за даними бухгалтерського обліку, перевірки, дати. 2. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору не містить інформації щодо наявності працівників за наступними професіями: зварник, технік-електрик або слюсар-електрик з ремонту електроустаткування. Посади, зазначені в позиціях 5, 6, 7 не відсутні у класифікатору професій ДК 003:2020, спеціальність (професія) відсутні в позиціях 3, 5, 6, 7, 8 вищезазначеної довідки. Відсутні трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України за позиціями 6, 7, 8. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано документів в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6. п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника…(частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 7. п. 1.9. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 8. ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) – бланк затверджено Наказом Міністерства фінансів України 17.06.2015 № 572 (п.1 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації). 9. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. Обов’язкова наявність працівників за наступними професіями: зварник, лицювальник-плиточник, технік-електрик або слюсар-електрик з ремонту електроустаткування, виконавець робіт. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (п.2 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 10. Довідка за формою Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з капітального ремонту будівель/об’єктів. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). (п.3 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 6. п. 1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) 2. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. 3. Трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - звіт про виконання договору або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів.

Документи

13 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна
#2286706967
1 724 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:36
Звіт про виконаня кап.ремонт їдальня.pdf укладений
02 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:29
договір на капремонт столової.pdf укладений
28 жовтня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 724 552,00
UAH