Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт обідньої зали та підсобних приміщень будівлі їдальні Любецького психоневрологічного інтернату, що розташована: вул. Квітнева, 1, с. Пересаж, Ріпкинський район, Чернігівська область (Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 185 154,00 UAH
UA-2020-09-21-004414-b ● 0963942fa394420fbcf3af0ee8683449
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Любецький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189914 |
Місцезнаходження: | 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1 |
Контактна особа: |
Олександр Солохненко +380506847215 lpinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 2 185 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою
1.Найменування замовника: ЛЮБЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040, Чернігівська обл., Ріпкинський р-н, селище Пересаж, ВУЛИЦЯ КВІТНЕВА, будинок 1
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03189914
1.3. Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)
Розгорнути
Згорнути
1.Найменування замовника: ЛЮБЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040, Чернігівська обл., Ріпкинський р-н, селище Пересаж, ВУЛИЦЯ КВІТНЕВА, будинок 1
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03189914
1.3. Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт обідньої зали та підсобних приміщень будівлі їдальні Любецького психоневрологічного інтернату, що розташована: вул. Квітнева, 1, с. Пересаж, Ріпкинський район, Чернігівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15050, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 08:51 |
Додаток_1 нова редакція.doc | |
30 вересня 2020 08:51 |
Перелік змін від 30.09.2020.doc | |
30 вересня 2020 08:51 |
Тендерна_документацiя нова редакція.doc | |
21 вересня 2020 11:53 |
Додаток_2_Технiчне-завдання.doc | |
21 вересня 2020 11:53 |
Додаток_3_проект_договору.doc | |
21 вересня 2020 11:53 |
Оголошення_Любеч.doc |
30 вересня 2020 09:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2020 08:51 |
Додаток_1 нова редакція.doc
|
|||
30 вересня 2020 08:51 |
Перелік змін від 30.09.2020.doc
|
|||
30 вересня 2020 08:51 |
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
|
|||
21 вересня 2020 11:53 |
Додаток_2_Технiчне-завдання.doc
|
|||
21 вересня 2020 11:53 |
Додаток_3_проект_договору.doc
|
|||
21 вересня 2020 11:53 |
Оголошення_Любеч.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-004414-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:21
порушення процедури закупівлі
Неправомірне визнання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2020 18:03
Тендерним комітетом розглянута Вимога ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ПРОЕКТСЕРВІС» (далі - Скаржник).
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
За результатами розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Євсєєвої Жанетти Іванівни (далі – Учасник) тендерним комітетом Замовника (протокол №50 від 15 жовтня 2020 р.) зазначену пропозицію було визнано такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає:
- кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
- встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, що відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації.
Учасника визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю, оскільки Учасником в повному обсязі надана інформація та документи, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
Замовник не погоджується з твердженнями Скаржника щодо питань, викладених у вимозі, а саме по суті викладених вимог Скаржника відносно пропозиції Учасника повідомляємо наступне:
1. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів щодо наявності в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
За умовами тендерної документації (ДОДАТОК 1) учасник надає: «Довідку на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник повинен надати:
- Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9),
- ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)* станом на 01.09.2020 р. або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Учасником в пропозиції надано:
1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (№ 50 від 07.10.2020 року файл в системі «1.1.1. довідка матер база.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - Довідка на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
2. Договір оренди будівельного устаткування № 5/15/09 від 15.09.2020р (право користування зазначеним устаткуванням (майном) до 31.12.2020 року та зазначено кожну одиницю обладнання, та визначена Учасником у довідці про обладнання, матеріально-технічну базу та технології) та специфікація на передачу орендованого устаткування до вищезазначеного договору, що є невід’ємною його частиною (файл в системі «1.1.2 договір оренди устаткування.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Окремо зазначимо, тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремих додатків до договорів, актів приймання-передачі послуг із оренди майна, платіжних документів, що підтверджує оплату за послуги із оренди майна. Крім того, тендерний комітет Замовника не уповноважено Законом перевіряти при розгляді тендерної пропозиції дотримання Учасниками норм Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, для цих цілей в правовій державі Україна створені відповідні служби, наприклад - Державна податкова служба України.
2. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, документів та інформації, що визначено у розділу 4 - Інша інформація.
Пропозиція Учасника містить архівний файл «документи з електронним підписом», в якому знаходяться усі перелічені у вимозі документи. Зазначені документи відповідають вимогам тендерної документації та подані у відповідності до Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Оскільки зазначені документи містять електронний підпис, здійснювати їх перевірку необхідно за допомогою спеціально розроблених для цих цілей сервісів. Прикро, що Скаржник не ознайомився з цим пакетом документів.
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
За результатами розгляду пропозиції Фізичної особи-підприємця Євсєєвої Жанетти Іванівни (далі – Учасник) тендерним комітетом Замовника (протокол №50 від 15 жовтня 2020 р.) зазначену пропозицію було визнано такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає:
- кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
- встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
- умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, що відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації.
Учасника визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю, оскільки Учасником в повному обсязі надана інформація та документи, що підтверджує відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17, Закону
Замовник не погоджується з твердженнями Скаржника щодо питань, викладених у вимозі, а саме по суті викладених вимог Скаржника відносно пропозиції Учасника повідомляємо наступне:
1. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів щодо наявності в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
За умовами тендерної документації (ДОДАТОК 1) учасник надає: «Довідку на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник повинен надати:
- Інвентарний список основних засобів (форма № ОЗ-9),
- ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби)* станом на 01.09.2020 р. або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Учасником в пропозиції надано:
1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (№ 50 від 07.10.2020 року файл в системі «1.1.1. довідка матер база.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - Довідка на фірмовому бланку учасника за формою Таблиці 1 про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, яка містить інформацію про наявність в учасника, (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю.
2. Договір оренди будівельного устаткування № 5/15/09 від 15.09.2020р (право користування зазначеним устаткуванням (майном) до 31.12.2020 року та зазначено кожну одиницю обладнання, та визначена Учасником у довідці про обладнання, матеріально-технічну базу та технології) та специфікація на передачу орендованого устаткування до вищезазначеного договору, що є невід’ємною його частиною (файл в системі «1.1.2 договір оренди устаткування.pdf»), що повністю відповідає умовам, зазначеним у Додатку 1 - або копію договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг.
Окремо зазначимо, тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремих додатків до договорів, актів приймання-передачі послуг із оренди майна, платіжних документів, що підтверджує оплату за послуги із оренди майна. Крім того, тендерний комітет Замовника не уповноважено Законом перевіряти при розгляді тендерної пропозиції дотримання Учасниками норм Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, для цих цілей в правовій державі Україна створені відповідні служби, наприклад - Державна податкова служба України.
2. Щодо ненадання Учасником підтверджуючих документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, документів та інформації, що визначено у розділу 4 - Інша інформація.
Пропозиція Учасника містить архівний файл «документи з електронним підписом», в якому знаходяться усі перелічені у вимозі документи. Зазначені документи відповідають вимогам тендерної документації та подані у відповідності до Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Оскільки зазначені документи містять електронний підпис, здійснювати їх перевірку необхідно за допомогою спеціально розроблених для цих цілей сервісів. Прикро, що Скаржник не ознайомився з цим пакетом документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕНТЕР БУД" |
1 224 996,06
UAH з ПДВ
|
1 224 996,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна |
1 735 502,00
UAH з ПДВ
|
1 724 552,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
1 960 346,40
UAH з ПДВ
|
1 734 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
1 960 706,40
UAH з ПДВ
|
1 734 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНТЕР БУД" #36655165 |
Відхилено |
1 224 996,06
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 20:00
|
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна #2286706967 |
Переможець |
1 724 552,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:36
|
Звіт про виконаня кап.ремонт їдальня.pdf | укладений |
02 січня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 11:29
|
договір на капремонт столової.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 11:17
|