Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля за ДК 021:2015-03210000-6 - Зернові культури та картопля : номенлатурна позиція ДК 021:2015 код CPV 03212100-1
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2020-09-21-004094-b 35b06b8f9dc1479ab53800dd7a78b879
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Яремчук

+380990368091 ekdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Надія Яремчук
+380990368091
ekdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:42
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Закупівля здійснюється для заготівлі на осіннє-зимовий період 2020р. Постачальник укладає з Замовником договір зберігання згідно якого Постачальник зобов’язується прийняти на відповідальне зберігання на своїй території, на безоплатній основі, придбаний Замовником товар та постачати товар окремими партіями згідно умов визначених цим договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 кілограми
Картопля (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 код CPV ДК 021:2015 код CPV 03212100-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35 (продуктовий склад закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. ПРИМІТКА 1: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає державним стандартам; Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про ветеринарну медицину», Державним санітарним нормам та правилам «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», затверджених наказом МОЗ України від 29.12.2012р. №1140. Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися первинной документацієй (накладна, декларація виробника та/або сертифікат якості та/або паспорт якості, та/або реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ, тощо), що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно – гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення. Упаковки не повинні бути деформовані або пошкоджені; Товар повинен бути врожаю 2020 року ПРИМІТКА 2:Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника 100% Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:42
Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ до Оголошення.docx
21 вересня 2020 11:42
ОГОЛОШЕННЯ КАРТОПЛЯ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 24 вересня 2020 13:00
Дата відповіді: 24 вересня 2020 14:48
Добрый день. Подскажите, какой график и количество поставок. Заранее благодарен.
Відповідь: Доброго дня!!! Шановний учаснику!!! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо наступне,
Відповідь на Ваше звернення міститься в п.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: поставка продукції здійснюється партіями в строк до 3-х календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника (телефоном, факсом, електронною поштою, на бумажних носіях). Заявка один або два рази на тиждень в залежності від потреби.
Дякуємо за небайдужість до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЮЖЕНКО ОКСАНА ВАЛЕНТИНІВНА" 110 500,00
UAH з ПДВ
101 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 132 600,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Самойленко Олександр Володимирович 127 160,00
UAH з ПДВ
127 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:39
untitled (1).zip
30 вересня 2020 13:39
Re_.zip

Публічні документи

30 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:26
загрузка.rar

Публічні документи

30 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:49
картопля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЮЖЕНКО ОКСАНА ВАЛЕНТИНІВНА"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Самойленко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЮЖЕНКО ОКСАНА ВАЛЕНТИНІВНА"
#3419610482
Відхилено 101 999,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 09:00
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 102 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:53
ФОП Самойленко Олександр Володимирович
#2653000171
Переможець 127 160,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Самойленко Олександр Володимирович
#2653000171
127 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:45
звіт про виконання картопля 2020.pdf укладений
18 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:43
ДОД. УГОДА № 1 КАРТОПЛЯ ФОП САМОЙЛЕНКО О.В..pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:41
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:53
ДОГОВІР КАРТОПЛЯ ФОП САМОЙЛЕНКО О.В..pdf укладений
20 жовтня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 1 від 13.11.2020 р. (Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника). Після внесення відповідних змін сума Договору зменшилася на 47 124.00 грн. та склала 80 036.00 грн. Кількість товару зменшилась на 6 300 кг та склала 10 700 кг.
Номер договору про закупівлю: 2010/01/2230/C
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 036,00
UAH