Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-09-21-003625-b d48ed9ac299b42cab57a5923fc7da266
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 13:29
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3550 кілограми
Бур’як столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1500 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
600 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
3500 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:34
Проект договору.doc
21 вересня 2020 11:34
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 49 410,00
UAH з ПДВ
37 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ 64 100,00
UAH з ПДВ
38 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ДАЦКО ЗЕНОВІЙ ЗЕНОВІЙОВИЧ 53 500,00
UAH з ПДВ
53 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 22:14
протокол цибуля.pdf
29 вересня 2020 22:14
протокол морква.pdf
29 вересня 2020 22:14
протокол капуста.pdf
29 вересня 2020 22:14
протокол буряк.pdf
29 вересня 2020 22:14
Паспорт і ІПН.pdf
29 вересня 2020 22:14
Витяг ЄП_.pdf
29 вересня 2020 22:14
Витяг ЄДР.pdf
29 вересня 2020 22:14
виписка ЄДР.pdf
29 вересня 2020 22:14
13 ТЗ.pdf
29 вересня 2020 22:14
08 Довідка щодо печатки.pdf
29 вересня 2020 22:14
04 Проєкт договору.pdf
29 вересня 2020 22:14
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 13:34
цінова овочі.pdf
28 вересня 2020 13:34
ТС овочі.pdf
28 вересня 2020 13:34
Свідоцтво.pdf
28 вересня 2020 13:34
Проєкт договору овочі.pdf
28 вересня 2020 13:34
про взяття на облік.pdf
28 вересня 2020 13:34
паспорт і ідентиф.pdf
28 вересня 2020 13:34
Лист пояснення статут.pdf
28 вересня 2020 13:34
Згода на ТС.pdf
28 вересня 2020 13:34
Згода на обробку.pdf
28 вересня 2020 13:34
Декларація виробника.pdf
28 вересня 2020 13:34
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:45
технічна специфікація.pdf
28 вересня 2020 15:45
пропозиція.pdf
28 вересня 2020 15:45
копія водійських прав.pdf
28 вересня 2020 15:45
щодо підпису.pdf
28 вересня 2020 15:45
щодо умов договору.pdf
28 вересня 2020 15:45
паспорт.pdf
28 вересня 2020 15:45
про взяття на облік.pdf
28 вересня 2020 15:45
копія тех.паспорта.pdf
28 вересня 2020 15:45
медична.pdf
28 вересня 2020 15:45
сертифікат.pdf
28 вересня 2020 15:45
договір.pdf
28 вересня 2020 15:45
персональні дані.pdf
28 вересня 2020 15:45
опис.pdf
28 вересня 2020 15:45
Платник єд.податку.pdf
28 вересня 2020 15:45
Виписка (1).pdf
28 вересня 2020 15:45
інформ. щодо авто.pdf
28 вересня 2020 15:45
декларація виробника.pdf
28 вересня 2020 15:45
гаран.лист.pdf
28 вересня 2020 15:45
дезобробка.pdf
28 вересня 2020 15:45
відомості.pdf
28 вересня 2020 15:45
Виписка (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ

Фізична особа-підприємець ДАЦКО ЗЕНОВІЙ ЗЕНОВІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
Переможець 37 765,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:08

Документи

05 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:05
Протокол №55.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
37 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:05
Протокол №55.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:26
дог№353.PDF укладений
13 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:14
Додаткова угода №4 (353).PDF зміни до договору
31 березня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:03
Додаткова угода №3 (353).PDF зміни до договору
30 березня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 12:57
Додаткова угода №2-353.PDF зміни до договору
25 січня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:29
Дод угода №353.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №353 від 12.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №353 від 12.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 7549,64 (сім тисяч п’ятсот сорок дев’ять) гривень 64 копійок без ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та у тексті укладеного Договору №353 від 12.10.2020 року, Додаткових угод до Договору №353 від 12.10.2020 року в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області Місцезнаходження та банківські реквізити сторін «Замовника» викласти в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі до Додаткової угоди № 2 від 21.01.2021 року до Договору, пункт 2 Додаткової угоди № 2 від 21.01.2021 року до Договору викласти в наступній редакції: «Вартість цієї Додаткової угоди складає 0 (нуль) гривень 00 копійок без ПДВ». Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 37 765,00
UAH