Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області
Очікувана вартість
7 850 322,00 UAH
UA-2020-09-21-003249-b 2bf175bfe558431d91c36903e3675dfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Зелінська

+380970092572 vrad.sel.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Врадіївська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376699
Місцезнаходження: 56301, Україна , Миколаївська обл., смт Врадіївка, вул Героїв Врадіївщини,126
Контактна особа: Альона Зелінська
+380970092572
vrad.sel.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:17
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:17
Очікувана вартість: 7 850 322,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 251,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області

Фінансування на 2020 рік - 2937310,00 грн. Обсяг робіт на 2021-2022 роки буде уточнюватись додатковими угодами в залежності від фактичного надходження коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56301, Україна, Миколаївська область, смт. Врадіївка, вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І.Врадія - Травнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів виконаних робіт, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:44
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 11:21
Додаток 7.docx
21 вересня 2020 11:21
Проект договору Додаток 6.docx
21 вересня 2020 11:21
Додатки 3_4_5.docx
21 вересня 2020 11:21
Додаток 2.docx
21 вересня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:44
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 11:20
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 11:21
Додаток 7.docx
21 вересня 2020 11:21
Проект договору Додаток 6.docx
21 вересня 2020 11:21
Додатки 3_4_5.docx
21 вересня 2020 11:21
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-003249-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ", Код ЄДРПОУ:42249183
Дата подання: 19 жовтня 2020 06:23
щодо причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації відхилення тендерної пропозиції, дискваліфікації переможця
Учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» згідно оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2020-09-21-003249-b ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» вважає дії Замовника Врадіївської селищної ради (код ЄДРПОУ04376699) неправомірними та необґрунтованими щодо відхилення тендерної пропозиції, дискваліфікації переможця ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» (код ЄДРПОУ 42249183).
Замовник Врадіївська селищна рада (код ЄДРПОУ04376699) згідно Протоколу про засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області» №84 від 13 жовтня 2020р. (далі – Протокол) відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» (код ЄДРПОУ 42249183) як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922VІІІ (із змінами та доповненнями) (далі по тексту - Закон) (п.1 Рішення Протоколу).
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням» та призвело до порушення Замовником ще й статті 31 Закону: Відхилення тендерних пропозицій.
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ»:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасником не надано підтверджуючої інформації про субпідрядника, яка вимагалася тендерною документацією (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 7 Інформація про субпідрядника).
По-перше: пунктом 7 Інформація про субпідрядника (розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вимагалось надання інформації про субпідрядника у разі залучення його до робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Оскільки ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» не планував цих дій, то і не надав ніяких документів та інформації про субпідрядників. Цього вимагає і Закон (п.15 ч.1 ст.19, п.18 ч.2 ст.22).
По-друге: пунктом 7 Інформація про субпідрядника (розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вимагалось надання у разі незалучення до робіт субпідрядника довідки у довільній формі, про незалучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавців. Замовник не встановлював форми чи специфічного змісту довідки. Отже, Замовника цікавить саме інформація про незалучення субпідрядників.
Разом з цим наголошуємо, що Згідно Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» п.2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, крім того, згідно цього ж пункту Замовником стверджено, що не призведе до відхилення тендерної пропозиції: «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції».
Так, на виконання п. 6 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» у складі своєї пропозиції надало: Технічне завдання.pdf та 41.imd та 42.imd. чим і надав інформацію про незалучення субпідрядників! Згідно абзацу 3 та 4 цього пункту Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціни тендерної пропозиції. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Крім того, для уникнення демпінгу цін Замовник описує в 10 абзаці, які документи він може вимагати у учасників у випадку зниження цін учасником торгів. Оскільки мета закупівлі - економія державного бюджету, ціль замовника - об’єктивне та неупереджене визначення переможця, Учасник ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» дотримуючись ст. 5 Закону (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель) надає два файли (оскільки закупівля передбачає 2 комплекта) згідно Додатку 2 до тендерної документації - 41.imd та 42.imd. У складі яких, крім усіх розрахунків, є договірна ціна (далі – ДЦ) (розрахована виходячи з обсягів послуг/робіт викладених в Додатку 2 «Технічне завдання», на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті закупівлі та поточних цін на них) на кожен комплект. Згідно п. 3 Проект договору про закупівлю (Розділ VІ Тендерної Документації Замовника) Договірна ціна має бути складена у програмному комплексі, АВК-5 або іншому програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України до застосування , це саме файли 41.imd та 42.imd. Крім того, на підтвердження згоди з проектом договору ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» наданий Лист-згода з істотними умовами договору та проектом договору.pdf (вих№ 29/09/20-6 від 29.09.2020р.) В кожному з цих файлів, у ДЦ (яка складена згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно тендерної документації Замовника наявна інформація про Підрядника ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» і не зазначена інформація про залучення субпідрядника! Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – Правила) та «ЗАГАЛЬНІ УМОВИ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови) затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 у разі залучення субпідрядника ця інформація зазначається у ДЦ та підрядник стає генеральним підрядником. Згідно п. 3 Загальної частини Загальних умов генеральний підрядник залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їх роботи.
Крім цього, згідно з проектом Договору п.4.4.3. Підрядник за письмовою згодою із Замовником може залучати для виконання спеціальних робіт субпідрядні організації, і повинен забезпечувати координацію їх діяльності на будівельному майданчику та нести повну відповідальність перед Замовником за результати їхньої роботи. А згідно п. 8.2. Підрядник залучає субпідрядників/співвиконавців в разі наявності у них необхідних для виконання робіт потужностей, ліцензії, дозволів, сертифікатів, достатньої професійності, фактів дотримання договірних зобов'язань у минулому, відсутності фактів щодо порушення проти них справи про банкрутство, задовільного фінансового становища та відсутності обставин, які негативно впливатимуть на виконання ними умов цього Договору. Усі ці вимоги ще раз підтверджують, що Підрядник:
1. Не може без перевірки на відповідність кваліфікаційним вимогам та на відсутність підстав визначених у статті 17 Закону Замовником долучати субпідрядників/співвиконавців.
2. Залучення субпідрядників/співвиконавців потребує у будь-якому разі письмового узгодження Замовником після їх перевірки.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на згоду ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» з істотними умовами договору та проектом договору (Лист-згода з істотними умовами договору та проектом договору.pdf (вих№ 29/09/20-6 від 29.09.2020р.))
Згідно п.15 ч.1 ст.19 У звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються: повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Отже, враховуючи наведене, стверджуємо, що Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» має інформацію про незалучення субпідрядників, ненадання окремою довідки (крім того, вона мала бути у довільній формі, замовник не встановлював форми чи специфічного змісту довідки) не вплинула на зміст тендерної пропозиції і не підлягала відхиленню!
Вимагаємо скасувати рішення щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ», яке призвело до дискваліфікації переможця з ціною, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Крім того, наголошуємо, що відповідь на вимогу – це не право Замовника, а згідно ст.31 Закону – обов’язок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 16:37
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що згідно чинного законодавства Ваша пропозиція не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-003249-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ", Код ЄДРПОУ:42249183
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:11
Про необхідність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 42917809), дискваліфікації переможця
Замовник Врадіївська селищна рада (код ЄДРПОУ04376699) згідно п. 5 Протоколу про засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області» №86 від 16 жовтня 2020р. (далі – Протокол) визнав ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 42917809) переможцем. Також п.6 Протоколу зафіксував, що підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 42917809) згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922VІІІ (із змінами та доповненнями) (далі по тексту - Закон) ВІДСУТНІ.
Користуючись своїм правом та керуючись ст. 5 Закону щодо недискримінації учасників; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі Замовником, ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» уважно вивчила тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» з усіма доданими до неї документами і дійшла висновку, що вона повинна була бути відхиленою, Учасника повинно було дискваліфіковано, а тендер скасований.
По-перше:
п. 6 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації:
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують середньоринкові, які склалися в регіоні, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. У випадку зниження цін учасником торгів на матеріальні ресурси (демпінг цін) замовник може вимагати додаткового підтвердження їх вартості (рахунки, прайси, договори постачання, видаткові тощо), яка склалася на момент подання пропозиції учасником. В разі не надання учасником торгів необхідних документів, щодо підтвердження вартості та умов поставки заниженої вартості (демпінг цін) на будівельні матеріали в порівнянні з цінами в регіоні, пропозиція такого учасника буде відхилена.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї пропозиції надає лише підписаний уповноваженою особою Додаток 2 до тендерної документації щодо погодження з об’ємами та завданнями виконання робіт. Жодного розрахунку з вказаними цінами на певні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі та навіть натяку на вартість матеріальних ресурсів, що будуть залучені на виконання робіт. Отже, тендерна документація ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно п. 2 частини 1 ст.31 Замовник повинен відхилити цю пропозицію. А у нас, взагалі, постає питання, як Замовник міг дослідити демпінг цін на матеріальні ресурси Учасника (до речі, ця вимога висунута саме Замовником у тендерній документації), якщо ним не поданий жоден розрахунок, жодний хоча б натяк, з чого (необхідні матеріальні ресурси), на чому та за скільки буде виконуватись необхідний об’єм робіт (підписаний учасником Додаток 2).
По-друге:
п. 5 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник подає, як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» подає у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі (п.2. Додатку 3 до тендерної документації) копії цивільно-правових угод, а саме з: Шуляк Олександр Сергійович (№06/1 від 01.06.2020р.), Лозован Віктор Опанасович (№06/4 від 01.06.2020р.), Каплій Віктор Григорович (№06/3 від 01.06.2020р.), Голубенко анатолій Федорович (№06/5 від 01.06.2020р.), Галунець Олексій Вікторович (№06/6 від 01.06.2020р.), Воронков Сергій Володимирович (№06/2 від 01.06.2020р.). У Додатку 3 до тендерної документації замовник вимагає «Учасник повинен забезпечити кваліфікований персонал для виконання передбачених робіт безпосередньо на об’єкті». Згідно п.4.4 тендерної документації Замовника (Розділ І. Загальні положення) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - З моменту укладання договору по 31 грудня 2022 року. Строки усіх наведених вище договорів ЦПХ до 31.12.2020р!!!. Отже, Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Замовник міг на виконання ч.16 ст.29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Але цього не сталося, дії та бездіяльність Замовника призвели до порушень ст.5 та ст.31 Закону. До речі, на сьогоднішній день, Воронков Сергій Володимирович – є директором і кінцевим бенефіціаром ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» і не працює за цим договором у ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА», Замовник вивчаючи тендерну пропозицію ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» це достовірно бачив. Отже, крім невідповідності ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, у тендерній пропозиції є недостовірні дані. Згідно з ч.7 т.28 Закону передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
По-третє:
п. 5 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник подає, як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» подає у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п.3. Додатку 3 до тендерної документації) Довідку №194 від 05.10.2020р. в якій зазначає строк виконання робіт вказаного у довідці аналогічного договору з 28.10.2019 – 14.11.2019. при цьому на підтвердження інформації наведеної в довідці надає копію самого договору з усіма додатками та актом виконаних робіт КБ –2в (цього вимагає Замовник згідно п. 3 Додатку 3 до тендерної документації). Згідно наданої Учасником копії цього акту (завіреної уповноваженою особою Учасника) дата виконання робіт 10.12.2019р. отже, інформація надана у довідці та у наданій скан - копіі акту КБ –2в не відповідає одна одній. Знов ж таки, Замовник міг на виконання ч.16 ст.29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Але цього знову не сталося, дії та бездіяльність Замовника призвели до порушень ст.5 та ст.31 Закону.
По-четверте:
п. 5 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону.
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник подає, як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» подає у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про чинний договір на постачання закупленої асфальтобетонної суміші (АБС) скан-копію договору з ПП «Добробут-2020» строк дії якого до 31.12.2020р.!!! Наголошуємо, згідно п.4.4 тендерної документації Замовника (Розділ І. Загальні положення) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - З моменту укладання договору по 31 грудня 2022 року. Отже, Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Замовник міг на виконання ч.16 ст.29 Закону розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Але цього знов не сталося, дії та бездіяльність Замовника призвели до порушень ст.5 та ст.31 Закону.
По-п’яте:
п. 1 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Замовником вимагаються у складі тендерної пропозиції: - інші вимоги та відповідні документи, що надаються Учасниками (Додаток 5 до тендерної документації)
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» подає у складі тендерної пропозиції згідно Додаток 5 до тендерної документаці на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю оригінал Протоколу №05-10/20 загальних зборів учасників від 05.10.2020р., тоді як Замовник згідно п. 5 Додатку 5 до тендерної документації - Копія, засвідчена нотаріально або учасником, документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. І знову Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю щодо цього Учасника, дії та бездіяльність Замовника призвели до порушень ст.5 та ст.31 Закону.
По-шосте:
п. 1 (розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Замовником вимагаються у складі тендерної пропозиції: - інші вимоги та відповідні документи, що надаються Учасниками (Додаток 5 до тендерної документації)
ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» не подає у складі тендерної пропозиції згідно п. 4 Додатку 5 копію паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). І в котрий раз, Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю щодо ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» , дії та бездіяльність Замовника призвели до порушень ст.5 та ст.31 Закону.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням» та призвело до порушення Замовником ще й статті 31 Закону: Відхилення тендерних пропозицій.
Отже, враховуючи наведене, стверджуємо, що:
- Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА»:
1. Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону
2. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
3. Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію
- Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» згідно ст. 31 Закону (п1, п.2 ч.1)
- Після відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» відмінити тендер згідно ст.32 Закону (п3, ч.2) – відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
- Замовником порушені: 1. стаття 31 Закону: Відхилення тендерних пропозицій;
2. права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням»;
3. стаття 32 Закону: Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся.
Для уникнення відповідальності за порушення вимог Закону згідно ст. 44, що настає після оскарження дій та бездіяльності Замовника в АМКУ, яке буде використане правом ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» на оскарження, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» відхилити тендерну пропозицію цього Учасника та відмінити тендер.
Крім того, наголошуємо, що відповідь на вимогу – це не право Замовника, а згідно ст.31 Закону – обов’язок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 21:04
Тендерний комітет розглянувши вимогу ТОВ «СОФТ ТРЕЙД ЮГ» «Про необхідність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 42917809), дискваліфікації переможця» повідомляє, що вона не підлягає задоволенню, зважаючи на наступне.
1). Скаржник зазначає, що ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції не надає «жодного розрахунку з вказаними цінами на певні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі та навіть натяку на вартість матеріальних ресурсів, що будуть залучені на виконання робіт». Звертаємо увагу, що п.6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. На виконання даної вимоги, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надало підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою Додаток 2, у якому і міститься вся необхідна інформація щодо характеристик даної закупівлі, що свідчить про виконання ним вимог Тендерної документації. Тендерною документацією не передбачено надання Учасниками окремо розрахунків з вказаними цінами на певні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2). Щодо підтвердження ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» наявності працівників відповідної кваліфікації.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» надало інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі (згідно Додатку 3 Тендерної документації). Умовами тендерної документації передбачено, що документальним підтвердженням кваліфікації персоналу, зазначеного в довідці є: копії трудових книжок (перша та остання сторінка із записом), або копії наказів (витяги з наказів), або копії цивільно-правових угод, тощо. Так, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» документально підтвердило кваліфікацію свого персоналу, надавши копії цивільно-правових договорів. Як вбачається з пунктів 6.1. наданих договорів, укладених між ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» та гр. Шуляк О.С., гр. Лозован В.О., гр. Каплій В.Г., гр. Голубенко А.Ф., гр. Галунець О.В., строк їх дії становить до 31 грудня 2020 року. Пунктами 6.2. передбачено, що за угодою сторін та відсутності взаємних претензій договір може бути продовжено на термін, визначений сторонами окремо. Умовами Тендерної документації, а також чинним законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено вимог щодо терміну дії цивільно-правових угод. Зважаючи на викладене, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» надало всю наведену у Додатку 3 до тендерної документації Замовника інформацію та документи, що підтверджують відповідність його кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
3). Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надало відповідну Довідку № 194 від 05.10.2020 р. «Про виконання аналогічного договору» із зазначенням необхідних даних, визначених тендерною документацією, а також надало скан-копію зазначеного у довідці Договору № 566 від 15 жовтня 2019 р., який за своїм змістом відповідає умовам тендерної документації та скан-копії довідки виконаних робіт КБ-3, актів виконаних робіт КБ-2в, скан-копію відгуку від Замовника по наданому Договору. Тим самим, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» виконало вимоги тендерної документації Замовника. Зазначення у Довідці кінцевого строку виконання робіт – 14.11.2019 р., коли в акті приймання виконаних робіт зазначено 10.12.2019р. є формальною, технічною, несуттєвою помилкою у розумінні ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника.
4). Пунктом 1.2.2 частини 1 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що у разі використання закупленої асфальтобетонної суміші (АБС) Учасник надає інформацію про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження) та чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші в обсягах, необхідних для виконання ремонту відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). На виконання зазначених вимог, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надало відповідну Довідку № 192 від 05.10.2020р. та Договір № 01-0920 від 01 вересня 2020р. Такий Договір є чинним на момент подання Учасником тендерної пропозиції. Умовами Тендерної документації не встановлено вимог щодо терміну дії таких договорів.
5). Скаржник зазначає, що ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» подає у складі тендерної пропозиції згідно Додаток 5 до тендерної документації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю оригінал Протоколу №05-10/20 загальних зборів учасників від 05.10.2020р, а не копію, засвідчену нотаріально або учасником.
Пунктом 19 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У розумінні вищевказаної статті, критерієм розмежування формальних (несуттєвих) помилок від суттєвих помилок, є визначення того, чи вплинуло оформлення тендерної пропозиції на зміст пропозиції учасника чи не вплинуло.
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Однією з формальних помилок згідно даного документу є подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Також, до формальної помилки відноситься не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) сторінки копії документа (документів). Отже, надання сканованого оригіналу Протоколу №05-10/20 загальних зборів учасників від 05.10.2020р. не є суттєвою помилкою та не впливає жодним чином на зміст пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА».
6). Скаржник зазначає, що ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції скан-копію паспорту та ідентифікаційного номеру, згідно п.4 Додатку 5 Тендерної документації. Однак, подання зазначених документів є обов’язковим тільки для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб, а не для юридичних осіб.
Підсумовуючи вищевикладене зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам технічної специфікації та всім вимогам тендерної документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000022 ● affe39fada1943edb58006aca18b1647
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 11:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.01.2021 № 47

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-09-21-003249-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 вересня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 22.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-18 10:11:20

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Врадіївська селищна рада (далі – Замовник), ознайомившись з Висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати проведеного моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт вул. І. Врадія від будинку 112 І. Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), в якому зазначено про встановлене порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в частині порушення Закону, надає аргументовані заперечення, відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
У Висновку зазначено, що «опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не міститься інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції».
Замовник заперечує проти такого Висновку, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, що містяться у Розділі 1. «Загальні положення» в пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
На час оприлюднення оголошення на майданчику ще не було встановлено обов’язкового вибору специфікації відносно вимог до учасника, вони були встановлені з 04.12.2020 року.
В частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА», Замовник надає аргументовані заперечення, відповідно до абзацу1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
У Висновку зазначено, що «тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інжиніринг Групп Україна» не містить документів, що підтверджує наявність геодезиста серед кваліфікованого персоналу, передбаченого підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, учасник ТОВ «Інжиніринг Групп Україна» допустив невідповідність в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інжиніринг Групп Україна» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону».
Замовник заперечує проти такого Висновку, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог, що містяться у частині 2 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен забезпечити кваліфікований персонал для виконання передбачених робіт безпосередньо на об’єкті (головний інженер, начальник виробничої ділянці чи/або виконавець робіт, майстер, геодезист тощо).
Документальним підтвердженням кваліфікації персоналу, зазначеного в довідці є: копії трудових книжок (перша та остання сторінка із записом), або копії наказів (витяги з наказів), або копії цивільно-правових угод, тощо.
На виконання вказаних вимог ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надали Довідку про наявність інженерно-технічних працівників № 195 від 05.10.2020 року. У вказаній довідці міститься інформація про Карташову Людмилу Миколаївну, яка займає посаду Інженера з проектно-кошторисної роботи, що підтверджується доданою копією диплому та наказом № 6 від 01.06.2020 року про прийняття її на роботу на посаду інженера з проектно-кошторисної роботи. Таким чином, кваліфікація Карташової Л.М. підтверджена відповідними документами, згідно вимог Тендерної документації.
Зазначення посади Карташової Л.М. як геодезиста відноситься формальної помилки, описки. По-перше, вимогами тендерної документації не передбачено обов’язкової наявності посади геодезиста. Отже, відсутність працівника з посадою геодезиста не впливає на зміст тендерної пропозиції. По-друге, з наданих документів на підтвердження кваліфікації Карташової Л.М. вбачається, що вона займає посаду інженера з проектно-кошторисної роботи, про що власне і зазначено в Довідці про наявність інженерно-технічних працівників. Отже, вона не є геодезистом, оскільки займає іншу посаду та має іншу кваліфікацію.
Пунктом 19 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У розумінні вищевказаної статті, критерієм розмежування формальних (несуттєвих) помилок від суттєвих помилок, є визначення того, чи вплинуло оформлення тендерної пропозиції на зміст пропозиції учасника чи не вплинуло.
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Однією з формальних помилок згідно даного документу є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа. Відтак, формулювання в довідці посади з назвою: «Інженер з проектно-кошторисної роботи, геодезист», є формальною помилкою, яка зроблена під час оформлення ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» тексту відповідного документа.
Зважаючи на викладене, ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» надало всю наведену у Додатку 3 до тендерної документації Замовника інформацію та документи, що підтверджують відповідність його кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вважаємо, що учасник ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» документально підтвердив встановлений Замовником кваліфікаційний критерій – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та підстав для відхилення його тендерних пропозиції на підставі п.1.ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» немає. Саме цим керувався тендерний комітет Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» в даній закупівлі та визначенні його переможцем процедури закупівлі.
У Висновку зазначена вимога здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до ст. 652 Цивільного кодексу України. Така вимога суперечить нормам чинного законодавства, зважаючи на нижченаведене.
Однією з засад цивільного законодавства згідно ст.3 ЦК України є принцип свободи договору. Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 651 Цивільного Кодексу України, де зазначено, що розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом та договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, причому істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно п. 4.2.2. укладеного з ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП Україна» Договору №67 від 27.10.2020 року, у разі невиконання зобов’язань Замовник має право відмовитись в односторонньому порядку від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх повільно (з порушенням графіку понад 2 тижні) і закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.
Тобто, умовами Договору не передбачено можливості його розірвання на вимогу органу державної влади, зокрема Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, а відтак – дана вимога є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін Договору.
Дана вимога про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Вимога про розірвання договору суперечить ч. 1 та 2 ст. 651 Цивільного Кодексу України. Тобто, ані Цивільний Кодекс України, ані Закон не передбачає можливості та права Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області вимагати розірвання договору. В свою чергу Замовник також не має права розірвати договір з причин викладених у висновку. А отже, вважаємо, що вказівки Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про вжиття заходів щодо розірвання договору є недопустимими, безпідставними, та не відповідають вимогам чинного законодавства.
Підсумовуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовник – Врадіївська селищна рада дотрималася всіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні відкритих торгів щодо закупівлі «Капітальний ремонт вул. І.Врадія від будинку 112 І.Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія – Травнева смт Врадіївка Миколаївської області».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ" 7 800 000,00
UAH з ПДВ
7 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОСПОДАР-2" 7 750 000,00
UAH з ПДВ
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА" 7 850 000,00
UAH з ПДВ
7 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:53
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:41
42.imd
07 жовтня 2020 09:41
41.imd
07 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:36
досвід 1.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Гаражування.pdf
07 жовтня 2020 09:36
техніка.pdf
07 жовтня 2020 09:36
вимірювання.pdf
07 жовтня 2020 09:36
dogovor оренди ГАЗ.pdf
07 жовтня 2020 09:36
нак Нікітін.pdf
07 жовтня 2020 09:36
нак Галунець.pdf
07 жовтня 2020 09:36
виписка.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Ліцензія копія.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Наказ директор копія.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Опис зміни.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Досвід.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Диплом Галунець.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Диплом Нікітін.jpg
07 жовтня 2020 09:36
диплом Воронков.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Витяг з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 09:36
паспорт.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Довідка.zip
07 жовтня 2020 09:36
Довідка (1).zip
07 жовтня 2020 09:36
цпх.rar
07 жовтня 2020 09:36
Ф1-м,2-м.pdf
07 жовтня 2020 09:36
довідка+копія витягу.pdf
07 жовтня 2020 09:36
про модельний статут.pdf
07 жовтня 2020 09:36
ГЛ щодо дотримання ЗУ.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Відповідність ст 17.pdf
07 жовтня 2020 09:36
Технічне завдання.pdf
07 жовтня 2020 09:36
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:01
форма пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 17:01
статут.pdf
06 жовтня 2020 17:01
наказ і рішення.pdf
06 жовтня 2020 17:01
лізензія з додатком.pdf
06 жовтня 2020 17:01
інформаційні довідки.pdf
06 жовтня 2020 17:01
договір про закупівлю.pdf
06 жовтня 2020 17:01
витяг.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:44
Протокол.pdf
22 жовтня 2020 14:44
Ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 14:43
Довідка МВС.pdf
06 жовтня 2020 22:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 22:28
Технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Статут з описом.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Наказ Никитин С.В..pdf
06 жовтня 2020 22:28
Наказ Гросул О.О..pdf
06 жовтня 2020 22:28
Наказ Балан С.М..pdf
06 жовтня 2020 22:28
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Договір з АБЗ.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Довідка про субпідряд.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Довідка про АБЗ.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Диплом Никитин С.В..pdf
06 жовтня 2020 22:28
Диплом Карташова Л.М..pdf
06 жовтня 2020 22:28
Диплом Галунець.pdf
06 жовтня 2020 22:28
Диплом Воронков.pdf
06 жовтня 2020 22:28
витяг з ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 22:28
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ"

ТОВ "ГОСПОДАР-2"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СОФТ ТРЕЙД ЮГ"
#42249183
Відхилено 7 600 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 20:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:52
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
#38505287
Відхилено 7 750 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:22
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"
#42917809
Переможець 7 850 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу тендерної документації Вами не надо підтвердження: - відповідно до частини ІІІ пункт 7 "Інформація про субпідрядника" не надано довідку за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, щодо залучення, чи не залучення субпідрядника/співвиконавця, з зазначенням інформації вказаної в тендерній документації;

Документи

13 жовтня 2020 20:09
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"
#42917809
7 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 09:18
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:50
Календарний план-графік.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:37
Договір № 67.pdf укладений
28 жовтня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування календарного плану-графіка виконання робіт з Капітального ремонту вул. І Врадія від будинку 112 І. Врадія до перехрестя вулиць І. Врадія - Травнева смт Врадіївка Миколаївської області
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 937 309,99
UAH (в тому числі ПДВ 489 551,66 UAH)