Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів для маломобільних груп населення КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району м. Києва за адресою: вул. Петра Курінного, 2
Очікувана вартість
1 146 516,00 UAH
UA-2020-09-21-002989-b 4c73592ab07c40829a02cfb25c73284e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Товп Наталія

380442993584 pmcd3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Товп Наталія
380442993584
pmcd3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 146 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 733,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вхідної групи та санвузлів для маломобільних груп населення КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Святошинського району м. Києва за адресою: вул. Петра Курінного, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту приймання виконаних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії з журналу інструктажів по охороні праці
Дата подання: 21 вересня 2020 16:56
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:57
Просимо надати роз"яснення на якому етапі тендеру Учасник повинен - Надати копії з журналу інструктажів по охороні праці (Стор. 4 Оголошення)?
Відповідь: Копії інструктажів з охорони праці завантажуються разом з пропозицією.
Пункт охорони праці в договорі
Дата подання: 22 вересня 2020 12:31
Дата відповіді: 22 вересня 2020 14:24
Просимо надати роз"яснення, що потрібен виконати Учасник на вимогу Оголошення (стор. 4) - Пункт охорони праці в договорі: Серед документів, пов’язаних із залученням до робіт Підрядників, на підприємстві потрібно мати: - перелік осіб, залучених до робіт на виробничому об’єкті; - наказ про призначення особи, відповідальної за організацію праці Підрядників (видачу виробничого завдання, виділення робочої зони); - контроль ходу та якості виконаних Підрядниками робіт; - підтвердження про допущення до робіт, проходження інструктажу з охорони праці пов’язаного з виконанням робіт на термін та обсяг зазначений в договорі - Регулярний контроль дотримання правил охорони праці та пожежної безпеки, пов’язаний з виконанням робіт підвищеної небезпеки (висотні, вогневі,) виконується представниками від Підрядників з обов’язковим оформленням нарядів-допусків. Будь-які ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи в закладі для підрядних організацій роботами підвищеної небезпеки та виконуються за нарядом -допуском.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі роз'яснення чітко викладені в оголошенні! Дана умова застосовується до Учасника-переможця безпосередньо перед початком виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ" 1 145 161,74
UAH з ПДВ
1 145 161,74
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ"
#33148439
Переможець 1 145 161,74
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 14:19

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ"
#33148439
1 145 161,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 13:09
Договір Курінного, 2.pdf укладений
12 жовтня 2020 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 145 161,74
UAH (в тому числі ПДВ 190 860,29 UAH)