Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка»
Очікувана вартість
7 680 041,20 UAH
UA-2020-09-21-002930-c d3073fde56eb413baab2e095a291365b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 680 041,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 800,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Нове будівництво дитячого та спортивного майданчиків на земельній ділянці комунальної власності вздовж вулиці Сергія Бузейникова кут вул. Сонячної в ж/м «Дружний», с. Лиманка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, престижний район м. Одеси в ж/м «Дружний», с. Лиманка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:24
Додаток 1 із змінами 2.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Перелік змін до ТД 3.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Зміни до тендерної документації 3.pdf
21 вересня 2020 17:38
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 3.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 5.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 6.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 2.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 4.pdf
09 жовтня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:24
Додаток 1 із змінами 2.pdf
05 жовтня 2020 15:02
Додаток 1 із змінами.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 1.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Перелік змін до ТД 3.pdf
05 жовтня 2020 15:02
Перелік змін до ТД 2.pdf
23 вересня 2020 14:46
Перелік змін до ТД.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Зміни до тендерної документації 3.pdf
05 жовтня 2020 15:02
Зміни до тендерної документації 2.pdf
23 вересня 2020 14:46
Зміни до тендерної документації.pdf
21 вересня 2020 17:38
Тендерна документація.pdf
21 вересня 2020 17:38
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 3.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 5.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 6.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 2.pdf
21 вересня 2020 17:38
Додаток 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не відповідність Назви на закупівлю робіт
Дата подання: 22 вересня 2020 15:34
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:38
Присутня не відповідність назви оголошення закупівлі на платформі "Прозоро" та тендерної документації у вкладені, а саме назва предмета закупівлі , титульний лист.
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дякуємо за Ваше звернення найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Абсурдні вимоги стосовно наявності асфальтобетонних заводів та лабароторії
Дата подання: 22 вересня 2020 16:47
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:35
Вимоги додатку 1 п.1.1.1 останній абзац, є дискрімінація учасників в прозорій та конкурентній участі в закупівлі. Також наголошуємо що згідно технічного завдання потрібно на 3 майданчика загальною площею =1060м2 всього лише 202,824т асфальту який укладається Вручну, і слугує підстильним шаром основи для поліуретанового покриття! Чому шановний замовник не поцікавиться у проектувальників чи/або у власних спеціалістів (в чому є сумніви) у доцільністі засосування таких абсурдних вимог для влаштування дитячих майданчиків з травмобезпечного покриття основою якого може слугувати як асфальт так і бетон, (до речі який можна приготувати вручну). Яким документом замовник аргументує включення в тендер таких антиконкурентних умов? Оскільки асфальтобетонних заводів і лабараторій не так багато - чи не буде вважатись за зговір якщо учасники закупівлі подаватимуть від одного і того самого заводу документи на поставку асфальту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. В частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому, відповідно до статті 23 цього Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Пунктом 33 частини першої статті першої Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Отже, з урахуванням викладеного вище, розроблена й затверджена тендерна документація включає в себе невідємні частини, зокрема, додаток №3 «Технічна специфікація». Крім того, додаток №3 «Технічна специфікація» до тендерної документації складений відповідно до проектно – кошторисної документації за даним об’єктом – предметом закупівлі та містить наступні види робіт, а саме: Улаштування асфальтобетонного покриття одношарових із литої асфальтобетонної суміші за товщини 3 см; Улаштування асфальтобетонного покриття одношарових, на кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до/з норм 27-22-3 – 27-22-4 (до 5см) та товар: асфальтобетонна суміш пісчана. Як вбачається з невід’ємної частини тендерної документації, додатку №1 учасник повинен в складі пропозиції надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. В підтвердження наявності в учасника власного(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, в складі тендерної пропозиції учасник надає документ(и), який(і) засвідчує право власності та копію атестату виробництва, виданого компетентним органом, дійсних на дату їх подання. В підтвердження наявності в учасника орендованого(них)(лізинг) або залученого(них) асфальтобетонного(них) заводу(ів), що буде(уть) залучений(ні) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію діючого на момент розкриття тендерної пропозиції договору оренди/надання послуг тощо, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. У разі якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію(ї) договору(ів) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону адресовані Замовнику про можливість безперебійного постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу в потрібній кількості, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду виконання робіт, а також копію атестата виробництва, виданого компетентним органом та дійсний на дату його подання. Асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам пп. 5.4.4 п 5.4 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання не повинен перевищувати 3-х годин після її приготування). Учасник в довільній формі надає розрахунок часу доставки асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання, обравши при цьому найбільш оптимальний маршрут слідування, врахувавши в обов’язковому порядку нормативи швидкості транспортування згідно таблиці 1 ДСТУ – НБД.1.1 – 9:2013. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник надає: гарантійний лист у довільній формі про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде(уть) виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копії чинного на момент подання свідоцтва про технічну компетентність або копія сертифікату визначення спроможності проведення вимірювань. Стосовно питання щодо зговору учасників, тендерний комітет наголошує, що Замовник не є уповноваженим органом в частині встановлення/невстанволення факту зговору кола осіб під час участі у тендері. З огляду на викладене вище, з боку тендерного комітету відсутні будь які дії (дискримінаційні), які унеможливлють прийняти участь у даних відкритих торгах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-21-002930-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:40159947
Вимога щодо використання Субпідрядниками лише власної техніки
Вимоги додатку 1 п.1.1.1 Таблиця 1 стовпчик 5 «Зазначення приналежність*:власний або орендований або власне субпідрядника» є дискрімінація учасників в прозорій та конкурентній участі в закупівлі, та встановлення штучних обмежень Учасникам закупівлі! Чому Субпідрядник не може використовувати орендовану техніку, якщо він користується нею на законних підставах? Вимагаємо прибрати обмеження, щодо використання Субпідрядником лише власної техніки, адже це обмежує коло учасників та законе право суб’єкта господарювання використовувати інструменти оренди в своїй діяльності!
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ" 7 408 849,20
UAH з ПДВ
7 408 849,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 23:57
Договора ГПХ.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх петрашко 1.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх Нападовский 1.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх подниколенко 1.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх громов 1.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх нападовский 2.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх подниколенко 2.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх петрашко 2.pdf
18 жовтня 2020 23:57
цпх громов 2.pdf
18 жовтня 2020 23:54
Довідка_працівники.pdf
18 жовтня 2020 23:48
накази_прац_Лакі.pdf
18 жовтня 2020 23:48
Декларац_ОТ_ЛАКI.pdf
18 жовтня 2020 23:48
Витяг_Креона.pdf
18 жовтня 2020 23:48
Протокол.pdf
18 жовтня 2020 23:47
Цынова_пропозиція.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Довідки_звіти.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Проект_Договору.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Техн_завд.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Довідки.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Довідки с 12-33.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Витяг_Креона.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Протокол.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Кошторис_ч1.pdf
18 жовтня 2020 23:45
Кошторис_ч2.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Дов_техніка.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Досвід.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Довід_мат_тех.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Dovidka_PrivatBank_Plat_Likv.pdf
18 жовтня 2020 23:43
dog4882.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
18 жовтня 2020 23:43
Підписаний_gar4882.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій