Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-09-21-002810-a 5cd05ab4dab641f5a4624aa85eaa0b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Тетяна Анатоліївна

+380412470917 upszn@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20429768
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Контактна особа: Головатюк Тетяна Анатоліївна
+380412470917
upszn@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:26
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан імені С.П.Корольва, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 34114300-2 — Транспортні засоби служб соціальної допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та видаткових накладних після підписання видаткових накладних та актів приймання-передачі протягом 15 (п’ятнадцяти ) календарних днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця. Порядок оплати: розрахунки за поставлений товар здійснюються шляхом перерахування Покупцем на банківський рахунок Постачальника коштів, керуючись вимогами ст.49, 51 Бюджетного кодексу України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" 2 619 000,00
UAH з ПДВ
2 399 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ 2 679 998,00
UAH з ПДВ
2 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОМЕГА КО" 2 750 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АВТОМОБІЛЬНЕ ТОВАРИСТВО АВТОІНВЕСТСТРОЙ - ЧЕРКАСИ" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:30
Довідка МВС.PDF
29 жовтня 2020 16:30
Довідка ДФС.PDF
06 жовтня 2020 20:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 20:07
Kvalif 2.pdf
06 жовтня 2020 20:07
ТХХ.pdf
06 жовтня 2020 20:07
Сертифікати підйомник.pdf
06 жовтня 2020 20:07
Kvalif 3.pdf
06 жовтня 2020 20:07
Kvalif 1.pdf
06 жовтня 2020 20:07
Analog.PDF
06 жовтня 2020 20:07
Pog Dog.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:11
СТ17.pdf
06 жовтня 2020 12:11
Лист згода.pdf
06 жовтня 2020 12:11
Гарантійний лист СЦ.pdf
06 жовтня 2020 12:11
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 12:11
Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2020 12:11
Довідка МТБ.pdf
06 жовтня 2020 12:11
ТЗ физ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ

ТОВ "ОМЕГА КО"

ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АВТОМОБІЛЬНЕ ТОВАРИСТВО АВТОІНВЕСТСТРОЙ - ЧЕРКАСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН"
#33547914
Відхилено 2 399 998,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 19:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 18:11
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
Переможець 2 399 999,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 18:36

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – Договір про закупівлю №6543 від 23.07.2019 року на постачання 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізований, призначений для перевезення осіб з обмеженою мобільністю (користувачів інвалідними візками), обладнаний підйомником та спеціальним кріпленням, на базі Renault MASTER або еквівалент) не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме, відсутня додаткова угода № 1 від 25.07.2019 р до вказаного договору, що оприлюднена в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-11-000745-a) та є його невід’ємною частиною), таким чином Договір№6543 від 23.07.2019 року поданий не в повному обсязі; Лист-рекомендація, що наданий учасником від Комунального закладу «Міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Гармонія» від 12.03.2019 р №64/19 щодо виконання Договору №20-06/1 від 20 червня 2018 року на постачання 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізований, обладнаний підйомником та спеціальним кріпленням для перевезення людей з інвалідністю (переважно на візках), на базі Ford Transist або еквівалент) не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме не містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору, та інформацію про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності –пункт 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставки/поставок спеціального/спеціалізованих авто для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями. - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати Додаткову угоду № 1 від 25.07.2019 р до Договору №6543 від 23.07.2019 року, що оприлюднена в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-11-000745-a) та є його невід’ємною частино; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від Комунального закладу «Міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Гармонія» згідно Договору про закупівлю №20-06/1 від 20 червня 2018 року на постачання 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль спеціалізований, обладнаний підйомником та спеціальним кріпленням для перевезення людей з інвалідністю (переважно на візках), на базі Ford Transit або еквівалент) з інформацією щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору, та інформацією про відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації.

Документи

13 жовтня 2020 19:06
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 18:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ
#41085735
2 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 18:10
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 19:47
Договір укладений
10 листопада 2020 19:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 399 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 399 999,83 UAH)