Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
318 903,00 UAH
UA-2020-09-21-002780-a d6346fe3c8944f2f9b7179ab0cdf0dcb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гажурова Тетяна Миколаївна

+380577773818 Khkadet-info@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"
Код ЄДРПОУ: 38495321
Місцезнаходження: 61034, Україна , Харківська обл., Харків, м.Харків, вул.Полтавський шлях, 192
Контактна особа: Гажурова Тетяна Миколаївна
+380577773818
Khkadet-info@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 11:32
Очікувана вартість: 318 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 567,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Фінансування - Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14365 кг.
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:37
ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc
04 листопада 2020 09:37
Протокол щодо скарги.doc
04 листопада 2020 09:37
Перелік змінТД (2) (4) 04.11.doc
30 вересня 2020 18:23
Перелік змін до ТД кадети.doc
30 вересня 2020 18:23
ТД (2) (4) зі змінами (1) кад.doc
25 вересня 2020 10:52
ТД (2) (4) зі змінами.doc
25 вересня 2020 10:52
ПРОТОКОЛ зміни 25.09.2020.doc
25 вересня 2020 10:52
Перелік змін до тендерної документації хліб.doc
21 вересня 2020 17:33
ТД (2) (4).doc
04 листопада 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:37
ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc
04 листопада 2020 09:37
Протокол щодо скарги.doc
04 листопада 2020 09:37
Перелік змінТД (2) (4) 04.11.doc
30 вересня 2020 18:23
Перелік змін до ТД кадети.doc
30 вересня 2020 18:23
ТД (2) (4) зі змінами (1) кад.doc
25 вересня 2020 10:52
ТД (2) (4) зі змінами.doc
25 вересня 2020 10:52
ПРОТОКОЛ зміни 25.09.2020.doc
25 вересня 2020 10:52
Перелік змін до тендерної документації хліб.doc
21 вересня 2020 17:33
ТД (2) (4).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:35
порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником, відповідно до пп.1.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції «копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, що міститься у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:55
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:37
Тендерна документація з порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником, відповідно до пп.1.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надати у складі тендерної пропозиції «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів», що є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, що мітиться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України є тотожною за інформацію, що мітиться у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:56
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:39
пропонуємо привести у відповідність умови Тендерної документації
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії, однак, у ч.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, мова йдеться про страхову гарантію.
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, « Реквізити Беніфіціара: », однак, реквізити не зазначені.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести у відповідність умови Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:58
Замовником вимагається надання гарантії фінансової установи. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:40
Вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що у кінці електронної гарантії обов’язково зазначається, що достовірність всіх електронно-цифрових підписів та електронно-цифрових печаток перевіряються через програмний комплекс Ме.Doc. У разі, якщо у програмному комплексі Ме.Doc відсутні електронно-цифрові підписи та електронно-цифрові печатки, гарантія є такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація полягає у обмеженні учасників у виборі співпраці зі фінансовою компанією, що має накладати підпис саме через програмний комплекс Ме.Doc. Вищезазначений програмний комплекс не є обовязковим для використання фінансовими компаніями, накладення підпису може законно проводитись, зокрема, через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ), що є ДЕРЖАВНИМ РЕСУРСОМ, відкритим та безоплатним як для накладення підпису, так і для його перевірки.
Однак, замовник обирає єдину комерційну програму в якій повинен бути накладений та перевірений підпис, що міститься на фінансовій гарантії, що є встановленням вимоги щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації або зазначення альтернативи – зазначення права накладання та перевірки підписів фінансової компанії через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ) шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:59
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:41
Вимога щодо надання розяснення
Замовником, відповідно до пп. 1) п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу надати «копії технічних паспортів на транспорт». Надайте розяснення яким нормативно-правовим актом встановлено визначення терміну «технічний паспортів на транспорт» та яким нормативно-правовим актом встановлена форма та порядок його видачі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:00
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:42
Пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Замовником, відповідно до ч.4 Розділу ІІІ Тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» встановлено наступне:

«2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;», однак, предметом закупівлі є надання послуг.

Враховуючи вищезазначене, пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:03
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:43
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Замовником, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у формі «Тендерна пропозиція» не зазначено «Найменування послуги», однак, зазначено, що форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному у зазначеному додатку, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 18:04
Шановний учаснику! Вам необхідно заповнити необхідні поля форми «Тендерна пропозиція», в т.ч. і зазначити назву послуги, ціну.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:54
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником, відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу.
Враховуючи, що предметом закупівлі, відповідно до оголошення про закупівлю та інформації, що розміщена у тендерній документації є – «ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)», що стосується, виключно, прання білизни, Учаснику непотрібно, відповідно до предмету закупівлі, мати або залучати «спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу», як таку, що не передбачена для надання послуг за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:06
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 21:01
Встановлена невідповідність місця надання послуг у оголошенні та тендерній документації
Замовником, відповідно до ч.6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Випрана та оброблена білизна повинна передаватись у військову частину в упаковці, яка буде забезпечувати цілісність, збереження його якості під час транспортування, згідно вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я».
Шановний Замовник, до якої військової частини необхідно буде передавати випрану на замовлення Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" білизну?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:07
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 21:13
Пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовник, проект договору, розміщений у Додатку 4 до тендерної документації не відповідає умовам Закону України «Про публічні закупівлі» з нижчезазначених підстав:

- Містить посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що за змістом, з 19.04.2020 р. вже ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Містить посилання на «Специфікації (додаток №1», однак, проект договору не містить такої специфікації;
- Відповідно до п. 10.1. «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року та до повного виконання Сторонами зобов`язань.»;
- Додаток 1 до договору містить наступну інформацію про рік «№ ___ від ___ __________ 2018 року»
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:08
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b11
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 22:04
Замовником порушено ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що Тендерна документація місттьи вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником, відповідно до ч.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен, зокрема, мати в наявності:
- наявність висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни (надати копію).

Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищезазначене, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається, виключно, на об’єкт (приміщення пральні), а не для підтвердження прання інфекційної білизни або не інфекційної білизни.
Єдиним нормативно-правовим актом, що виділяє «інфекційну білизну» від іншої білизни та регулює питання збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я є Інструкція зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затверджена Наказом МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 30.04.2014 № 29 (далі – Інструкція).
ОДНАК, Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ.
Інструкція не передбачає провадження діяльності, при наявності Висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни, отже проведення збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни здійснюється також без зазначеного в умовах Тендерної документації Висновку.
Більш того, відповідно до ч.1 Розділу 1 Інструкції, встановлено, що «ця Інструкція визначає порядок технології обробки як інфікованої, так і неінфікованої білизни і поширюється на всі пральні, розташовані у закладах охорони здоров’я державної і комунальної форм власності. Однак, вищезазначені вимоги, як і Інструкція не поширюються на пральні, що не розташовані у закладах охорони здоров’я, отже для суб’єктів, що не знаходяться у закладах охорони здоров’я не є нормативним актом.
Вважаємо, що вимогу замовника надати висновки державної санітарно- епідеміологічної експертизи саме з зазначенням прання інфекційної білизни може виконати лише той учасник, який заздалегідь знав що саме таке формулювання у вимозі надання висновку для пральні буде встановлено у тендерній документації, тому ще до моменту оголошення процедури закупівлі замовив висновки саме з таким формулюванням «в т.ч. інфекційної білизни».
Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги у ТД, внести зміни до ТД та вимагати висновок на потужності пральні, однак, без встановлення дискримінаційних вимог типу «в т.ч. для інфекційної білизни» отже, вимогу останнього абзацу ч.2 Додатку 2 до тендерної документації доцільно викласти наступним чином: «- наявність висновку на приміщення пральні (надати копію).»
Вимога Замовника порушує наше право взяти участь у закупівлі та позбавляє нас можливості подати свою тендерну пропозицію.
Таким чином зазначена вимога звужує ринок, штучно зменшують конкуренцію та створюють дискримінаційні умови для учасників в закупівлі, що порушує наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають матеріально-технічну базу та належний висновок на приміщення пральні для виду діяльності – прання білизни.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Окремо, вимагаємо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом передбачена вимога щодо наявності висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни для учасників, що здійснюють діяльність за предметом закупівлі та для категорії Замовника, відповідно до якого відноситься Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", що НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ , що оголошено Вашим закладом.

Якщо замовником не буде надано посилання на конкретну норму, частину, пункт статті з повним зазначенням нормативно-правового акту, яким передбачена вищезазначена вимога або не будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації, що усунуть вищезазначену дискримінацію, ми будемо змушені подавати скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що значно призупинить строки закупівлі.

Сподіваємось на розуміння ситуації та усвідомлення Ваших дій та на порозумуміння з урахуванням додержання діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 18:09
Шановний учаснику! У Державній гімназії – інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» на час поширення коронавірусної інфекції діє внутрішній Наказ № 132-од «Про запровадження карантину у закладах освіти», у якому зазначено, що прання білизни повинно здійснюватися у пральнях, які мають в наявності дозвіл на обробку інфекційної білизни. Отже, Ваша вимога не задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3251105994
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:20
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 22:33
рішення від 07.10.2020 №18804 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 22:33
рішення від 28.10.2020 №20108.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесені.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2020 08:52
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c14
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c15
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 30 листопада 2020 17:29
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника.
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2020 20:16
рішення від 03.12.2020 № 22417 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 20:15
рішення від 22.12.2020 №23705.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 18:13
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c13
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР", Код ЄДРПОУ:03057087
Дата подання: 27 листопада 2020 18:26
Скарга на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Скарга на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 18:26
рішення від 02.12.2020 №22312+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 18:26
рішення від 10.12.2020 № 22899.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: 30 грудня 2020 року скасували рішення про визнання переможця ТОВ Пральня Кристал відповідно до рішення № 22899-р/пк-пз від 10 грудня 2020 року Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відхилили пропозицію учасника ТОВ Пральня Кристал.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 12:18

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 18:19
Скарга.PDF
02 жовтня 2020 18:19
Скарга.PDF.p7s
12 жовтня 2020 19:21
Пояснення.PDF
12 жовтня 2020 19:21
Пояснення.PDF.p7s

Документи подані замовником

12 жовтня 2020 13:37
пояснення.PDF
12 жовтня 2020 13:39
пояснення.PDF
12 жовтня 2020 13:47
пояснення.PDF
04 листопада 2020 10:04
Протокол щодо скарги.doc
04 листопада 2020 10:17
протокол.PDF
13 листопада 2020 08:52
Протокол щодо скарги.doc
13 листопада 2020 08:52
протокол.PDF
13 листопада 2020 08:52
ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 16:43
img020.pdf
30 листопада 2020 16:43
img019.pdf
30 листопада 2020 16:43
img021.pdf
30 листопада 2020 16:43
img022.pdf
30 листопада 2020 16:43
img023.pdf

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 17:26
img020.pdf
30 листопада 2020 17:26
img019.pdf
30 листопада 2020 17:26
img021.pdf
30 листопада 2020 17:26
img022.pdf
30 листопада 2020 17:26
img023.pdf
16 грудня 2020 17:46
img026.pdf
16 грудня 2020 17:46
img027.pdf
16 грудня 2020 17:46
img028.pdf
16 грудня 2020 17:46
img029.pdf
16 грудня 2020 17:46
img030.pdf

Документи подані замовником

08 грудня 2020 18:09
пояснення Елена.docx
08 грудня 2020 18:09
пояснення Елена.PDF

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 18:25
Висновок СЄС на приміщення.pdf
27 листопада 2020 18:25
Договір перевезення машина.PDF
27 листопада 2020 18:25
Док авто Опель.pdf
27 листопада 2020 18:25
Доки Авто ГАЗ.pdf
27 листопада 2020 18:25
Скарга 27.11.2020 р..PDF

Документи подані замовником

07 грудня 2020 17:48
пояснення1.docx
07 грудня 2020 17:48
пояснення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА" 257 133,50
UAH з ПДВ
257 133,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" 308 847,50
UAH з ПДВ
308 847,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пральня Кристал 316 030,00
UAH з ПДВ
316 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Неффа Марина Юріївна 318 903,00
UAH з ПДВ
318 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 19:38
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:37
Vutyag z nakazu Davidchuk (1).zip
11 листопада 2020 19:37
Dovirenist Davidchuk (1).zip
11 листопада 2020 19:37
Bankivska Licenzia (1).zip
11 листопада 2020 19:37
204098_ГР_2842_5 000 (2).zip
07 жовтня 2020 21:04
Електронний підпис
07 жовтня 2020 21:04
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
07 жовтня 2020 21:04
ISO.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Dovirenist Davidchuk.zip
07 жовтня 2020 21:04
Bankivska Licenzia.zip
07 жовтня 2020 21:04
Технологія прання.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Тех умови.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Статут.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Проект Договору.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Наказ Директор.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Лист згода.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Копія Опису.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Калькуція ціни.pdf
07 жовтня 2020 21:04
інформація ст 17 .pdf
07 жовтня 2020 21:04
Договір ТОВ Техноком.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Договір ТЗ.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Договір приміщення .pdf
07 жовтня 2020 21:04
Договір обладнання .pdf
07 жовтня 2020 21:04
Договір Василенка .pdf
07 жовтня 2020 21:04
Довідка.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Довідка про МТБ.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Довідка про активи.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Витяг єдиний податок.pdf
07 жовтня 2020 21:04
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 21:04
204098_ГР_2842_5 000.zip

Публічні документи

18 листопада 2020 12:42
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:41
Протокол.PDF
18 листопада 2020 12:41
Довідка.PDF
18 листопада 2020 12:41
Довідка 2.PDF
11 листопада 2020 17:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:06
Уставние Колер.pdf
11 листопада 2020 17:06
Технічнна специфікація.PDF
11 листопада 2020 17:06
Технічні вимоги.PDF
11 листопада 2020 17:06
Тендерна пропозиція.PDF
11 листопада 2020 17:06
СЭС приміщення новий.pdf
11 листопада 2020 17:06
Сертифікат якості ДСТУ.pdf
11 листопада 2020 17:06
проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:06
Методичні вказівки дезин.PDF
11 листопада 2020 17:06
Лист пояснення 2.PDF
11 листопада 2020 17:06
Лист згода з проектом.PDF
11 листопада 2020 17:06
Лист гарантія.PDF
11 листопада 2020 17:06
калькуляція.PDF
11 листопада 2020 17:06
Інструкція дезинф.pdf
11 листопада 2020 17:06
Инструкція прання.pdf
11 листопада 2020 17:06
Доки Авто ГАЗ.pdf
11 листопада 2020 17:06
Док авто Опель.pdf
11 листопада 2020 17:06
Договір щодо обладнання.PDF
11 листопада 2020 17:06
Договір перевезення машина.PDF
11 листопада 2020 17:06
Довідка щодо ст. 17.PDF
11 листопада 2020 17:06
Довідка щодо підпису.PDF
11 листопада 2020 17:06
Довідка обладнання.PDF
11 листопада 2020 17:06
Довідка довкілля.PDF
11 листопада 2020 17:06
Гарантия WinRAR.rar
11 листопада 2020 17:06
Висновок СЄС на приміщення.pdf
11 листопада 2020 17:06
Висновок СЕС.PDF
11 листопада 2020 17:06
Висновок СЕС прання.pdf
11 листопада 2020 17:06
Висновок СеС 2.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:30
1 ч. 2 ст.17
24 листопада 2020 12:30
п.12 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 12:30
Довідка з МВС
11 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:53
супутні документи.rar
11 листопада 2020 09:45
Fwd_ гарантия.zip
07 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:51
VII Iнші документи.pdf
07 жовтня 2020 15:51
VІ Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:51
ІV Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 15:51
ІІІ Ст 17.pdf
07 жовтня 2020 15:51
документи по гарантии.zip
07 жовтня 2020 15:51
супутні документи.rar
07 жовтня 2020 15:51
Гарантия.rar
07 жовтня 2020 15:51
І Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 15:51
Реєстр.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:30
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:23
009.jpg
07 жовтня 2020 12:23
008.jpg
07 жовтня 2020 12:23
007.jpg
07 жовтня 2020 12:23
006.jpg
07 жовтня 2020 12:23
005.jpg
07 жовтня 2020 12:23
004.jpg
07 жовтня 2020 12:23
003.jpg
07 жовтня 2020 12:23
002.jpg
07 жовтня 2020 12:23
Паспорт.PDF
07 жовтня 2020 12:23
Довідки.PDF
07 жовтня 2020 12:23
пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"

ТОВ Пральня Кристал

ФОП Неффа Марина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
Рішення скасоване 316 030,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 17:14
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА"
#22652200
Рішення скасоване 257 133,50
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"
#03057087
Рішення скасоване 308 847,50
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 13:29
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
Рішення скасоване 316 030,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:38
ФОП Неффа Марина Юріївна
#2228414446
Рішення скасоване 318 903,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:38
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА"
#22652200
Відхилено 257 133,50
UAH з ПДВ
12 січня 2021 12:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"
#03057087
Відхилено 308 847,50
UAH з ПДВ
13 січня 2021 14:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 12:44
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
Відхилено 316 030,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 14:13
ФОП Неффа Марина Юріївна
#2228414446
Відхилено 318 903,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 14:15

Документи

16 листопада 2020 18:04
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за оголошенням № UA-2020-09-21-002780-a щодо закупівлі товарів ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення) виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" (далі - Учасник) в тендерній пропозиції: 1 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Учасником не виконані вказані вимоги тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 розділу VI тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. 2 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Відповідно п.п.18 п.3.2 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту до компетенції загальних зборів учасників Товариства належить, зокрема, надання згоди на вчинення правочину Товариством, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. П.п.3.24 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту передбачено, що до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних зборів учасників. Отже, згідно Статуту у директора наявні обмеження стосовно укладання значних правочинів. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка від 11.11.2020 № 155 про особу, що підписує тендерну пропозицію, договір закупівлі, у разі перемоги в торгах. Згідно цієї довідки Учасник зазначає, що директор Василенко С.А. не має жодних обмежень щодо підписання договору про закупівлю, в установчих документах відсутні будь-які вимоги погодження права директору щодо підпису або обмежень цього права в залежності від суми чи інших істотних умов та/або значущості правочину, відповідно до установчих документів та чинного законодавства. Зазначена довідка суперечить п.п.18 п.3.2, 3.24 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту Учасника. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 розділу VI тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про особу, що підписує тендерну пропозицію, договір закупівлі, яка відповідатиме положенням Статуту. Надати документ про погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) на здійснення правочину. 3 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Учасником надано договір перевезення вантажу №01/10/20 від 01.10.2020 року з ФОП Василенко С.А. Однак згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у ФОП Василенко С.А. відсутній вид діяльності, який передбачає надання послуг з перевезення 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідності у договорі перевезення вантажу.

Документи

19 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
19 листопада 2020 09:26
Протокол відх КОЛІР.docx
16 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 грудня 2020 17:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за оголошенням № UA-2020-09-21-002780-a щодо закупівлі товарів ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення) виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" (далі - Учасник) в тендерній пропозиції: 1 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Учасником не виконані вказані вимоги тендерної документації. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 розділу VI тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. 2 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Відповідно п.п.18 п.3.2 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту до компетенції загальних зборів учасників Товариства належить, зокрема, надання згоди на вчинення правочину Товариством, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. П.п.3.24 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту передбачено, що до компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних зборів учасників. Отже, згідно Статуту у директора наявні обмеження стосовно укладання значних правочинів. Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка від 11.11.2020 № 155 про особу, що підписує тендерну пропозицію, договір закупівлі, у разі перемоги в торгах. Згідно цієї довідки Учасник зазначає, що директор Василенко С.А. не має жодних обмежень щодо підписання договору про закупівлю, в установчих документах відсутні будь-які вимоги погодження права директору щодо підпису або обмежень цього права в залежності від суми чи інших істотних умов та/або значущості правочину, відповідно до установчих документів та чинного законодавства. Зазначена довідка суперечить п.п.18 п.3.2, 3.24 розділу 3 «Управління ТОВАРИСТВОМ» Статуту Учасника. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 розділу VI тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про особу, що підписує тендерну пропозицію, договір закупівлі, яка відповідатиме положенням Статуту. Надати документ про погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) на здійснення правочину. 3 частина 1) Перелік виявлених розбіжностей: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Учасником надано договір перевезення вантажу №01/10/20 від 01.10.2020 року з ФОП Василенко С.А. Однак згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у ФОП Василенко С.А. відсутній вид діяльності, який передбачає надання послуг з перевезення 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідності у договорі перевезення вантажу.

Інформація про відміну

Дата відміни
13 січня 2021 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі