Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
318 903,00 UAH
UA-2020-09-21-002780-a ● d6346fe3c8944f2f9b7179ab0cdf0dcb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" |
Код ЄДРПОУ: | 38495321 |
Місцезнаходження: | 61034, Україна , Харківська обл., Харків, м.Харків, вул.Полтавський шлях, 192 |
Контактна особа: |
Гажурова Тетяна Миколаївна +380577773818 Khkadet-info@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 318 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 567,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Фінансування - Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14365 кг.
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 09:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 09:37 |
ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc | |
04 листопада 2020 09:37 |
Протокол щодо скарги.doc | |
04 листопада 2020 09:37 |
Перелік змінТД (2) (4) 04.11.doc | |
30 вересня 2020 18:23 |
Перелік змін до ТД кадети.doc | |
30 вересня 2020 18:23 |
ТД (2) (4) зі змінами (1) кад.doc | |
25 вересня 2020 10:52 |
ТД (2) (4) зі змінами.doc | |
25 вересня 2020 10:52 |
ПРОТОКОЛ зміни 25.09.2020.doc | |
25 вересня 2020 10:52 |
Перелік змін до тендерної документації хліб.doc | |
21 вересня 2020 17:33 |
ТД (2) (4).doc |
04 листопада 2020 09:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 листопада 2020 09:37 |
ТД (2) (4) зі змінами 04.11.doc
|
||||||||||||
04 листопада 2020 09:37 |
Протокол щодо скарги.doc
|
||||||||||||
04 листопада 2020 09:37 |
Перелік змінТД (2) (4) 04.11.doc
|
||||||||||||
30 вересня 2020 18:23 |
Перелік змін до ТД кадети.doc
|
||||||||||||
30 вересня 2020 18:23 |
ТД (2) (4) зі змінами (1) кад.doc
|
||||||||||||
25 вересня 2020 10:52 |
ТД (2) (4) зі змінами.doc
|
||||||||||||
25 вересня 2020 10:52 |
ПРОТОКОЛ зміни 25.09.2020.doc
|
||||||||||||
25 вересня 2020 10:52 |
Перелік змін до тендерної документації хліб.doc
|
||||||||||||
21 вересня 2020 17:33 |
ТД (2) (4).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:35
порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником, відповідно до пп.1.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції «копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, що міститься у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Інформація, що міститься у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:55
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:37
Тендерна документація з порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником, відповідно до пп.1.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається надати у складі тендерної пропозиції «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів», що є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, що мітиться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України є тотожною за інформацію, що мітиться у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Інформація, що мітиться у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України є тотожною за інформацію, що мітиться у відкритому державному реєстрі Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним за посиланням https://usr.minjust.gov.ua.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:56
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:39
пропонуємо привести у відповідність умови Тендерної документації
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії, однак, у ч.3 Розділу ІІІ Тендерної документації, мова йдеться про страхову гарантію.
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, « Реквізити Беніфіціара: », однак, реквізити не зазначені.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести у відповідність умови Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, « Реквізити Беніфіціара: », однак, реквізити не зазначені.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести у відповідність умови Тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:58
Замовником вимагається надання гарантії фінансової установи. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:40
Вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації
Замовником, відповідно до ч.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що у кінці електронної гарантії обов’язково зазначається, що достовірність всіх електронно-цифрових підписів та електронно-цифрових печаток перевіряються через програмний комплекс Ме.Doc. У разі, якщо у програмному комплексі Ме.Doc відсутні електронно-цифрові підписи та електронно-цифрові печатки, гарантія є такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація полягає у обмеженні учасників у виборі співпраці зі фінансовою компанією, що має накладати підпис саме через програмний комплекс Ме.Doc. Вищезазначений програмний комплекс не є обовязковим для використання фінансовими компаніями, накладення підпису може законно проводитись, зокрема, через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ), що є ДЕРЖАВНИМ РЕСУРСОМ, відкритим та безоплатним як для накладення підпису, так і для його перевірки.
Однак, замовник обирає єдину комерційну програму в якій повинен бути накладений та перевірений підпис, що міститься на фінансовій гарантії, що є встановленням вимоги щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації або зазначення альтернативи – зазначення права накладання та перевірки підписів фінансової компанії через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ) шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація полягає у обмеженні учасників у виборі співпраці зі фінансовою компанією, що має накладати підпис саме через програмний комплекс Ме.Doc. Вищезазначений програмний комплекс не є обовязковим для використання фінансовими компаніями, накладення підпису може законно проводитись, зокрема, через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ), що є ДЕРЖАВНИМ РЕСУРСОМ, відкритим та безоплатним як для накладення підпису, так і для його перевірки.
Однак, замовник обирає єдину комерційну програму в якій повинен бути накладений та перевірений підпис, що міститься на фінансовій гарантії, що є встановленням вимоги щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити незаконну вимогу зі складу Тендерної документації або зазначення альтернативи – зазначення права накладання та перевірки підписів фінансової компанії через ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЗАСВІДЧУВАЛЬНИЙ ОРГАН (посилання https://czo.gov.ua/sign, https://czo.gov.ua/verify ) шляхом внесення відповідних змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 17:59
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:41
Вимога щодо надання розяснення
Замовником, відповідно до пп. 1) п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу надати «копії технічних паспортів на транспорт». Надайте розяснення яким нормативно-правовим актом встановлено визначення терміну «технічний паспортів на транспорт» та яким нормативно-правовим актом встановлена форма та порядок його видачі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:00
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:42
Пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Замовником, відповідно до ч.4 Розділу ІІІ Тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» встановлено наступне:
«2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;», однак, предметом закупівлі є надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
«2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;», однак, предметом закупівлі є надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо виключити незаконну істотну умову, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:03
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:43
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Замовником, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у формі «Тендерна пропозиція» не зазначено «Найменування послуги», однак, зазначено, що форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному у зазначеному додатку, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести інформацію у відповідність до інформації, зазначеної у оголошенні про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 18:04
Шановний учаснику! Вам необхідно заповнити необхідні поля форми «Тендерна пропозиція», в т.ч. і зазначити назву послуги, ціну.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 20:54
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником, відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу.
Враховуючи, що предметом закупівлі, відповідно до оголошення про закупівлю та інформації, що розміщена у тендерній документації є – «ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)», що стосується, виключно, прання білизни, Учаснику непотрібно, відповідно до предмету закупівлі, мати або залучати «спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу», як таку, що не передбачена для надання послуг за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи, що предметом закупівлі, відповідно до оголошення про закупівлю та інформації, що розміщена у тендерній документації є – «ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання і сухого чищення)», що стосується, виключно, прання білизни, Учаснику непотрібно, відповідно до предмету закупівлі, мати або залучати «спеціальних машини і обладнання для чищення пухо-пір’яного матеріалу», як таку, що не передбачена для надання послуг за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:06
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 21:01
Встановлена невідповідність місця надання послуг у оголошенні та тендерній документації
Замовником, відповідно до ч.6 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Випрана та оброблена білизна повинна передаватись у військову частину в упаковці, яка буде забезпечувати цілісність, збереження його якості під час транспортування, згідно вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я».
Шановний Замовник, до якої військової частини необхідно буде передавати випрану на замовлення Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" білизну?
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, до якої військової частини необхідно буде передавати випрану на замовлення Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" білизну?
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:07
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 21:13
Пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовник, проект договору, розміщений у Додатку 4 до тендерної документації не відповідає умовам Закону України «Про публічні закупівлі» з нижчезазначених підстав:
- Містить посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що за змістом, з 19.04.2020 р. вже ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Містить посилання на «Специфікації (додаток №1», однак, проект договору не містить такої специфікації;
- Відповідно до п. 10.1. «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року та до повного виконання Сторонами зобов`язань.»;
- Додаток 1 до договору містить наступну інформацію про рік «№ ___ від ___ __________ 2018 року»
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
- Містить посилання на ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що за змістом, з 19.04.2020 р. вже ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Містить посилання на «Специфікації (додаток №1», однак, проект договору не містить такої специфікації;
- Відповідно до п. 10.1. «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 року та до повного виконання Сторонами зобов`язань.»;
- Додаток 1 до договору містить наступну інформацію про рік «№ ___ від ___ __________ 2018 року»
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо привести інформацію у відповідність до року проведення закупівлі та до положень чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 18:08
Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-002780-a.b11
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2370413735
Дата подання: 26 вересня 2020 22:04
Замовником порушено ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що Тендерна документація місттьи вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником, відповідно до ч.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен, зокрема, мати в наявності:
- наявність висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни (надати копію).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищезазначене, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається, виключно, на об’єкт (приміщення пральні), а не для підтвердження прання інфекційної білизни або не інфекційної білизни.
Єдиним нормативно-правовим актом, що виділяє «інфекційну білизну» від іншої білизни та регулює питання збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я є Інструкція зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затверджена Наказом МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 30.04.2014 № 29 (далі – Інструкція).
ОДНАК, Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ.
Інструкція не передбачає провадження діяльності, при наявності Висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни, отже проведення збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни здійснюється також без зазначеного в умовах Тендерної документації Висновку.
Більш того, відповідно до ч.1 Розділу 1 Інструкції, встановлено, що «ця Інструкція визначає порядок технології обробки як інфікованої, так і неінфікованої білизни і поширюється на всі пральні, розташовані у закладах охорони здоров’я державної і комунальної форм власності. Однак, вищезазначені вимоги, як і Інструкція не поширюються на пральні, що не розташовані у закладах охорони здоров’я, отже для суб’єктів, що не знаходяться у закладах охорони здоров’я не є нормативним актом.
Вважаємо, що вимогу замовника надати висновки державної санітарно- епідеміологічної експертизи саме з зазначенням прання інфекційної білизни може виконати лише той учасник, який заздалегідь знав що саме таке формулювання у вимозі надання висновку для пральні буде встановлено у тендерній документації, тому ще до моменту оголошення процедури закупівлі замовив висновки саме з таким формулюванням «в т.ч. інфекційної білизни».
Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги у ТД, внести зміни до ТД та вимагати висновок на потужності пральні, однак, без встановлення дискримінаційних вимог типу «в т.ч. для інфекційної білизни» отже, вимогу останнього абзацу ч.2 Додатку 2 до тендерної документації доцільно викласти наступним чином: «- наявність висновку на приміщення пральні (надати копію).»
Вимога Замовника порушує наше право взяти участь у закупівлі та позбавляє нас можливості подати свою тендерну пропозицію.
Таким чином зазначена вимога звужує ринок, штучно зменшують конкуренцію та створюють дискримінаційні умови для учасників в закупівлі, що порушує наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають матеріально-технічну базу та належний висновок на приміщення пральні для виду діяльності – прання білизни.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окремо, вимагаємо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом передбачена вимога щодо наявності висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни для учасників, що здійснюють діяльність за предметом закупівлі та для категорії Замовника, відповідно до якого відноситься Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", що НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ , що оголошено Вашим закладом.
Якщо замовником не буде надано посилання на конкретну норму, частину, пункт статті з повним зазначенням нормативно-правового акту, яким передбачена вищезазначена вимога або не будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації, що усунуть вищезазначену дискримінацію, ми будемо змушені подавати скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що значно призупинить строки закупівлі.
Сподіваємось на розуміння ситуації та усвідомлення Ваших дій та на порозумуміння з урахуванням додержання діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
- наявність висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни (надати копію).
Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищезазначене, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається, виключно, на об’єкт (приміщення пральні), а не для підтвердження прання інфекційної білизни або не інфекційної білизни.
Єдиним нормативно-правовим актом, що виділяє «інфекційну білизну» від іншої білизни та регулює питання збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я є Інструкція зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затверджена Наказом МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 30.04.2014 № 29 (далі – Інструкція).
ОДНАК, Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ.
Інструкція не передбачає провадження діяльності, при наявності Висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни, отже проведення збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни здійснюється також без зазначеного в умовах Тендерної документації Висновку.
Більш того, відповідно до ч.1 Розділу 1 Інструкції, встановлено, що «ця Інструкція визначає порядок технології обробки як інфікованої, так і неінфікованої білизни і поширюється на всі пральні, розташовані у закладах охорони здоров’я державної і комунальної форм власності. Однак, вищезазначені вимоги, як і Інструкція не поширюються на пральні, що не розташовані у закладах охорони здоров’я, отже для суб’єктів, що не знаходяться у закладах охорони здоров’я не є нормативним актом.
Вважаємо, що вимогу замовника надати висновки державної санітарно- епідеміологічної експертизи саме з зазначенням прання інфекційної білизни може виконати лише той учасник, який заздалегідь знав що саме таке формулювання у вимозі надання висновку для пральні буде встановлено у тендерній документації, тому ще до моменту оголошення процедури закупівлі замовив висновки саме з таким формулюванням «в т.ч. інфекційної білизни».
Ґрунтуючись на вищезазначеному, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги у ТД, внести зміни до ТД та вимагати висновок на потужності пральні, однак, без встановлення дискримінаційних вимог типу «в т.ч. для інфекційної білизни» отже, вимогу останнього абзацу ч.2 Додатку 2 до тендерної документації доцільно викласти наступним чином: «- наявність висновку на приміщення пральні (надати копію).»
Вимога Замовника порушує наше право взяти участь у закупівлі та позбавляє нас можливості подати свою тендерну пропозицію.
Таким чином зазначена вимога звужує ринок, штучно зменшують конкуренцію та створюють дискримінаційні умови для учасників в закупівлі, що порушує наше право взяти участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, які мають матеріально-технічну базу та належний висновок на приміщення пральні для виду діяльності – прання білизни.
Вищезазначена вимога є прямим порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окремо, вимагаємо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом передбачена вимога щодо наявності висновку на приміщення пральні в т.ч. для інфекційної білизни для учасників, що здійснюють діяльність за предметом закупівлі та для категорії Замовника, відповідно до якого відноситься Державна гімназія-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", що НЕ Є ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ , що оголошено Вашим закладом.
Якщо замовником не буде надано посилання на конкретну норму, частину, пункт статті з повним зазначенням нормативно-правового акту, яким передбачена вищезазначена вимога або не будуть внесені відповідні зміни до умов тендерної документації, що усунуть вищезазначену дискримінацію, ми будемо змушені подавати скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що значно призупинить строки закупівлі.
Сподіваємось на розуміння ситуації та усвідомлення Ваших дій та на порозумуміння з урахуванням додержання діючого законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 18:09
Шановний учаснику! У Державній гімназії – інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» на час поширення коронавірусної інфекції діє внутрішній Наказ № 132-од «Про запровадження карантину у закладах освіти», у якому зазначено, що прання білизни повинно здійснюватися у пральнях, які мають в наявності дозвіл на обробку інфекційної білизни. Отже, Ваша вимога не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3251105994
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:20
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:20
Скарга щодо положень тендерної документації, які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Скарга
щодо положень тендерної документації,
які порушують законодавство, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та штучно звужують коло учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 22:33
рішення від 07.10.2020 №18804 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 22:33
інформація про перенесення розгляду скарги № 16108.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 13:00
інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020 №20108.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 18:38
рішення від 28.10.2020 №20108.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації внесені.
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2020 08:52
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c14
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c15
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 30 листопада 2020 17:29
Дата подання: 30 листопада 2020 17:29
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника.
Оскарження результату закупівлі UA-2020-09-21-002780-a
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2020 20:16
рішення від 03.12.2020 № 22417 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 20:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.12.2020 № 19497.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 19:33
інформація про резулятивну частину рішення від 22.12.2020 №23705.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 14:56
рішення від 22.12.2020 №23705.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 18:13
Номер скарги: UA-2020-09-21-002780-a.c13
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР", Код ЄДРПОУ:03057087
Дата подання: 27 листопада 2020 18:26
Дата подання: 27 листопада 2020 18:26
Скарга на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Скарга
на дії та рішення тендерного комітета Державної гімназії-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус", які полягають у прийнятті неправомірного рішення, що суперечить вимогам статей 5, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 18:26
рішення від 02.12.2020 №22312+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 18:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 10 12 2020 № 22899.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 16:09
рішення від 10.12.2020 № 22899.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: 30 грудня 2020 року скасували рішення про визнання переможця ТОВ Пральня Кристал відповідно до рішення № 22899-р/пк-пз від 10 грудня 2020 року Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відхилили пропозицію учасника ТОВ Пральня Кристал.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 12:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА" |
257 133,50
UAH з ПДВ
|
257 133,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" |
308 847,50
UAH з ПДВ
|
308 847,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пральня Кристал |
316 030,00
UAH з ПДВ
|
316 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Неффа Марина Юріївна |
318 903,00
UAH з ПДВ
|
318 903,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Пральня Кристал #39664429 |
Рішення скасоване |
316 030,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 17:14
|
|
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА" #22652200 |
Рішення скасоване |
257 133,50
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" #03057087 |
Рішення скасоване |
308 847,50
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 13:29
|
ТОВ Пральня Кристал #39664429 |
Рішення скасоване |
316 030,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:38
|
|
ФОП Неффа Марина Юріївна #2228414446 |
Рішення скасоване |
318 903,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 16:38
|
|
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА" #22652200 |
Відхилено |
257 133,50
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 12:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" #03057087 |
Відхилено |
308 847,50
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 14:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 12:44
|
ТОВ Пральня Кристал #39664429 |
Відхилено |
316 030,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 14:13
|
|
ФОП Неффа Марина Юріївна #2228414446 |
Відхилено |
318 903,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2021 14:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2021 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі