Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(файли А-4 - 6 шт., Папір А-4 - 30 шт., накладні с/к - 5 бл., подорожні листи в/а - 5 бл., папір для зам. - 5 бл.)
Очікувана вартість
4 198,00 UAH
UA-2020-09-21-001842-b 1b605994e33c4e3caa3dc667c265c653
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Вихватень

+380633054748 anastasiavihvaten@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВБЛАГОУСТРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 40705714
Вебсайт: https://boguslav-blagoustriy.info-gkh.com.ua
Місцезнаходження: 09700, Україна , Київська обл., м. Богуслав, вул. Корсунська, буд. 171
Контактна особа: Анастасія Вихватень
+380633054748
anastasiavihvaten@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


файли А-4 - 6 шт., Папір А-4 - 30 шт., накладні с/к - 5 бл., подорожні листи в/а - 5 бл., папір для зам. - 5 бл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне(файли А-4 - 6 шт., Папір А-4 - 30 шт., накладні с/к - 5 бл., подорожні листи в/а - 5 бл., папір для зам. - 5 бл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Корсунська, 171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОЛЕШКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2714614845
Переможець 4 198,00
UAH
21 вересня 2020 10:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:19