Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2020-09-21-001761-a 428770e992c341499be4ee4d256775ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Діна Михайлівна

+380445301559 sh294@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489305
Вебсайт: http://school294.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Марини Цвєтаєвої, 6
Контактна особа: Щербак Діна Михайлівна
+380445301559
sh294@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 14:48
Очікувана вартість: 127 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


доставка, монтаж, встановлення входить у вартість товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02064, Україна, м. Київ, місто Київ, місто Київ, вулиця Марини Цвєтаєвої, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Субвенція НУШ Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

критерії
Дата подання: 21 вересня 2020 14:54
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:34
Доброго дня! Чи буде розглядатися пропозиція Учасника без аналогічного договору, в зв'язку з нещодавньою реєстрацією ФОП?
Відповідь: Пропозиція Учасника без аналогічного договору, в зв'язку з нещодавньою реєстрацією ФОП, буде розглядатися на загальних підставах (за наявності всіх відповідних установчих документів, передбачених Законодавством).
Уточнення
Дата подання: 21 вересня 2020 15:36
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:35
Шановний Замовник! Доброго дня! Згідно з технічних вимог до інтерактивної панелі щодо роз'ємів: Наявність порту HDMI, наявність порту DisplayPort, кількість портів VGA(D-SubHD15) –не менше 1, кількість портів USBтип А –не менше 12 (з них не менше 7 стандарту USB3.0), наявність порту USB тип С. Просимо Вас отбгрунтувати наявність 12 портів USB та для чого вони будуть використовуватися? Дана вимога 12 портів USB є дискримінуючою вимогою та обмежує коло учасників. В Україна є лише один виробник інтерактивної панелі, що має такі параметри. Просимо Вас змінити тендерну документацію на 4 порти USB або розглянути можливіть запропонувати Вам додатково UBS-концентратор. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання інтерактивної панелі передбачене при
проведенні свят та заходів в актовій залі та звукозаписувальній студії.
Все це передбачає використання різноманітного обладнання, що потребує
підключення. Використання одного хаба створює навантаження і
звуковідтворювані пристрої дають похибку. Персональний комп'ютер, що використовується для цих потреб зараз має вісім портів, тому чотири USB-порти замало.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 22 вересня 2020 10:37
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:50
Шановний Замовнику. Просимо уточнити чи потрібна мобільна стійка для інтерактивної панелі для можливості її руху.
Відповідь: В таблиці "Технічні вимоги" № 10 Пристрої для встановлення вказано - Наявність мобільної стійки для встановлення інтерактивної панелі.
Прохання
Дата подання: 22 вересня 2020 20:26
Дата відповіді: 23 вересня 2020 10:18
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно Закону України розміщаємо Тендерну документацію тільки у форматі PDF, тому що небросовісні учасники копіюють технічні вимоги замовника і виставляють їх як свої пропозиції, що не завжди відповідає заявленим характеристикам виробника.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 23 вересня 2020 08:05
Дата відповіді: 23 вересня 2020 10:20
Шановний Замовник, доброго дня! Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати: сертифікат відповідності та декларації про відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. No 355, що є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій. Дані документи є рівноцінними. Чи можливо надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності або декларацію про відповідність, тобто один із цих двох документів? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Документи, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. No 355, не можуть бути рівноцінним.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-001761-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 вересня 2020 15:03
Вимога
Шановний замовник. Вимагаємо вилучити пункт з технічного завдання "Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно. У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації. Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років." або надати назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам. На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб "EdPro Monitoring Service, Виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», версія 2.0.832 https://edpro.ua/monitoring". Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 14:42
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо виробників відповідного обладнання. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-001761-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 вересня 2020 15:52
Вимога
Шановний замовник. Ви вимагаєте: Інтерфейси вводу-виводу: USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт. Дана кількість портів відповідає лише одному виробнику Інтерактивна панель EdPro Touch 75’’ L, крім того розміри: вага – не більше 54 кг. Розмір Ш*В*Г - Не більш 172 см * 105 см * 9 см також відповідають тільки EdPro Touch 75’’ L- Розмір, мм: 1710 х 1020 х 86 мм, вага: 52 кг. Запропонувати еквівалент просто НЕМОЖЛИВО. Але просимо перевіряти дані на офіційному сайті виробника:https://edpro.ua/edpro-touch/
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/files.edpro.com.ua/edpro-interactive-panels-technical+spec-l-series.pdf
Для того щоб Вас не ввели в оману так як згідно офіційній специфікації USB 2.0 і USB 3.0-6 шт на панелі і USB 2.0 і USB 3.0-6 шт на OPS, проте не вказано скільки саме з них USB 2.0 а скільки USB 3.0. Тож враховуючи все вище зазначене Вимагаємо змінити технічні вимоги щоб не менше 2-х виробників змогло взяти участь у даній закупівлі та прибрати дискримінаційні вимоги прописані під одного виробника. В разі відхилення нашої вимоги Вимагаємо навести приклади аналогів інтерактивних панелей, в випадку ігнорування наших вимог ми будем змушені написати відгук на Dozorro, а також висвітлити інформацію про дану ситуацію у громадські організації, для того щоб вони почали перевірку даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 14:43
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо виробників або назви додаткового програмного забезпечення, а лише його мінімальні технічні специфікації. Учасник може запропонувати, будь яке інше ПЗ яке буде відповідати мінімальним вимогам Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:38
Додаток до свідоцтва.pdf
30 вересня 2020 13:38
Договір 251 Т 19.pdf
30 вересня 2020 13:38
Свідоцтво на знак.pdf
30 вересня 2020 13:38
Про Свідоцтво МОН.pdf
30 вересня 2020 13:38
Договір-signed.pdf
30 вересня 2020 13:38
Виписка.pdf
30 вересня 2020 13:38
Витяг платника ПДВ.pdf
30 вересня 2020 13:38
ISO.pdf
30 вересня 2020 13:38
Cертифікат УЧН_2020_for ETP65L.pdf
30 вересня 2020 13:38
8.Лист про виробника.pdf
30 вересня 2020 13:38
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:20

Документи

02 жовтня 2020 14:20
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 14:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:52
ПРОТОКОЛ 7 виправлення помилки ДОГОВІР оголошення.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 11:04
Договір інтерактивна панель.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилка при розміщенні договору
Номер договору про закупівлю: 120000
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 000,00 UAH)