Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Відновлення "Квіткового павільйону інв.№762" із проведенням капітальної заміни його основних складових конструкції, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, проспект Металургів/вул. Сержанта Медведєва. КП "Запоріжринок" (Відновлення елементу благоустрою) (код CPV за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 492 966,85 UAH
UA-2020-09-21-001546-a c60688c6d0944232a563d296d1941f78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаренкова Марина Миколаївна

+380612123133 makarenkova294@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Запоріжринок"
Код ЄДРПОУ: 01559577
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Рекордна, 2
Контактна особа: Макаренкова Марина Миколаївна
+380612123133
makarenkova294@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:17
Очікувана вартість: 1 492 966,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (згідно умов документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Відновлення "Квіткового павільйону інв.№762" із проведенням капітальної заміни його основних складових конструкції, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, проспект Металургів/вул. Сержанта Медведєва. КП "Запоріжринок" (Відновлення елементу благоустрою) (код CPV за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Металургів/ вул. Сержанта Медведєва, м Запоріжжя, Запорізька область, 69032, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює передплату (авансування) виконуваних робіт за цим Договором у розмірі 30% від загальної суми (ціни) Договору, визначеної у п. 2.1 не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання цього Договору сторонами. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться між сторонами за фактом завершення (виконання) робіт на підставі оформлених Актів виконаних робіт за формою № КБ – 2в і довідок за формою № КБ – 3 протягом семи банківських днів з дня їх підписання. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" 1 305 501,77
UAH з ПДВ
1 305 501,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД" 1 486 048,50
UAH з ПДВ
1 396 048,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:18
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 11:18
Розрахунок вартості.pdf
30 вересня 2020 11:18
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 11:18
Лист-згода.pdf
30 вересня 2020 11:18
Копія Статуту.pdf
30 вересня 2020 11:18
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 11:18
Гарантія.pdf
30 вересня 2020 11:18
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 07:51
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:06
Локальний кошторис.pdf
29 вересня 2020 19:06
Пояснювальна записка.pdf
29 вересня 2020 19:06
Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 19:06
Довідка про працівників.pdf
29 вересня 2020 19:06
Форма ЦІНОВА ПРОЗИЦІЯ.pdf
29 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:15
Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 14:15
Протокол засновників.pdf
29 вересня 2020 14:15
Наказ на директора.pdf
29 вересня 2020 14:15
Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору аналог 6.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору аналог 5.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору аналог 4.pdf
29 вересня 2020 14:15
Довідка зі статистики.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору аналог 3.pdf
29 вересня 2020 14:15
Витяг.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору аналог 2.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копія договору 1.pdf
29 вересня 2020 14:15
Статут.pdf
29 вересня 2020 14:15
Локальний кошторис.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копії посвідчень з ОП.pdf
29 вересня 2020 14:15
Пояснювальна записка.pdf
29 вересня 2020 14:15
Копії посвідчень з ОП 1.pdf
29 вересня 2020 14:15
Диплом виконроба.pdf
29 вересня 2020 14:15
Довідка про працівників.pdf
29 вересня 2020 14:14
Форма Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД"
#42520023
Відхилено 1 305 501,77
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:32
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД"
#41885986
Переможець 1 396 048,50
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:34

Документи

08 жовтня 2020 15:31
лист відмова.pdf
08 жовтня 2020 15:31
протокол

Документи

08 жовтня 2020 15:34
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД"
#41885986
1 396 048,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 15:34
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 18:47
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:54
Додаткова угода _ 3 та дог.ціна.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 16:48
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 19:26
Додаткова угода _ 2 від 27.01.21.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 19:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:54
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:12
договір укладений
13 жовтня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили та визначили новий термін завершення виконання робіт, зазначених в договорі підряду, до 01.02.2021 р. включно
Номер договору про закупівлю: 09/10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили та визначити новий термін завершення виконання робіт, зазначених в Договори підряду, до 01.03.2021 р. включно.
Номер договору про закупівлю: 09/10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили затвердити конкретні склад та обсяг виконання робіт/за проектом коригування/ у відповідному новому Кошторисі, який є невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 09/10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 379 924,59
UAH (в тому числі ПДВ 229 987,43 UAH)