Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області».
Очікувана вартість
1 830 663,20 UAH
UA-2020-09-21-001495-b edd8dd3a02c245469c279aefea193762
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павлова

+380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142419
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56
Контактна особа: Юлія Павлова
+380565860023
zakupki.vovrda56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 14:01
Очікувана вартість: 1 830 663,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 306,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області. 1 - роботи до 31.12.2021 р.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51633, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський р-н, с. Водяне, вул. 78 Гвардійської дивізії, 2 КЗ "Водянська СЗШ І-ІІІ ст."
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 10:00
6_Додаток 6_інф.субпідр..docx
21 вересня 2020 10:00
01_ТД.doc
21 вересня 2020 10:00
7_Додаток 7_лист.гарант..docx
21 вересня 2020 10:00
5_Додаток 5_Проект договору.doc
21 вересня 2020 10:00
2_Додаток 2_ст17.docx
21 вересня 2020 10:00
Оголошення ВТ.pdf
21 вересня 2020 10:00
1_Додаток 1_ст16.docx
21 вересня 2020 10:00
4_Додаток 4_тп.docx
21 вересня 2020 10:00
3_Додаток 3_тех.умови.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-001495-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП УКС-ПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33820133
Дата подання: 16 жовтня 2020 13:45
Скарга на рішення тендерного комітету щодо визначення переможця
Суть висвітлено у доданій скарзі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 13:39
Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації у відповідь на Вашу скаргу UA-2020-09-21-001495-b.b1 від 16.10.2020, 13:45 про рішення тендерного комітету щодо визначення переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕКУНОВ» повідомляє наступне.

У Вашій скарзі є ствердження, що «Учасник надав невідповідну інформацію, так як аналогічними являються договори, що співставні за складом та характером робіт». Дане ствердження є порушенням ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 3.7. «Капітальний ремонт» розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014, а саме: сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Згідно пп. 3 п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (анологічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, вищевикладений Закон не містить визначення терміну, вартісних меж, тотожний чи ідентичний «аналогічний договір», що співставні за складом та характером робіт. Дані вимоги є дискримінаційними і такими, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів тотожних або аналогічних.
У тендерній документації Замовника було встановлено перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію (визначається замовником самостійно),з урахуванням пп. 4 . 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». У Додатку № 1 до тендерної документації було викладено поняття «анологічного договору», а саме: «Під аналогічним договором розуміється договір з будівництва/капітального ремонту/реконструкції». Слід зазначити, що тендерна документація не містить іншого визначення «аналогічного договору», а також особливих вимог до таких договорів. Кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможцем дотримані та не містять порушень відповідно до чинного законодавства України.

Відносно вимоги, яка поставлена в тендерній документації Замовника, а саме, в Додатку № 1, що керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (що підтверджується копією диплому) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією послужного списку, вона стосується вимог щодо виконання робіт з монтажу системи пожежогасіння, згідно п. 10 розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). Кадрові вимоги» Постанови КМУ від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Керуючись п. 9 розділу «Загальні вимоги» Постанови КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», а саме: «Керівник суб’єкта господарювання або його заступника наявність вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, бакалавр). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста не менше двох років, бакалавра - не менше трьох років; а у головного інженера наявність вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра не менше двох років, спеціаліста - не менше трьох років».
Таким чином, тендерний комітет здійснив повний аналіз викладених документів, при цьому з Вашого трактування не «закрив очі», а перевірив наявність стажу керівника робіт, що є достовірною інформацією Учасника, згідно вищевикладених нормативно-правових документів.

Щодо вимог п. 13 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» про надання довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів) надається Переможцем закупівлі протягом 10 календарних днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Даний зміст викладено в примітках, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Крім того, ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації, керуючись вимогами ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та максимально дотримуючись принципів максимальної економії, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобіганню корупційним діям і зловживанням, ретельно проаналізував Вашу скаргу та відповідний перебіг процедури закупівлі та вважає Вашу скаргу безпідставно та необґрунтованою.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-21-001495-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП УКС-ПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33820133
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:48
Скарга на рішення тендерного комітету щодо визначення переможця
Замовником – Відділом освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації було об’явлено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області», номер відкритих торгів у Prozorro UA-2020-09-21-001495-b. Відповідно Протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації щодо вирішення організаційних питань, пов’язаних з проведенням процедури закупівлі від 15.10.2020 р., було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області» – приватне підприємство «РЕКУНОВ». Зрозуміло, що інші учасники навіть не розглядались. Нами, приватним підприємством «УКС-ПРОЕКТ», як учасником даної процедури відкритих торгів, 16.10.2020 р. о 13:45 було висунуто Вимогу (Скаргу), в якій було висвітлено прохання переглянути всю інформацію, що вимагалась Відділом освіти Верхньодніпровської РДА як Замовником та була надана Учасником ПП «РЕКУНОВ», з детальним роз’ясненням невідповідних спірних моментів. Дана Вимога була надана з розрахунку на те, що Замовник (Відділ освіти Верхньодніпровської РДА) може бути не повністю компетентним у деяких питаннях та термінах будівельної галузі. На нашу Вимогу Замовник надав відповідь 21.10.2020 р. о 13:39, в якій по факту нічого не пояснив по зауваженням з нашої Вимоги, а тільки навпаки – ще більше «заплутав»: 1 Щодо вимог додатку № 1 до тендерної документації Замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник стверджує, що їх тендерна документація не містить іншого визначення «аналогічного договору», окрім терміну «будівництво/капітальний ремонт/реконструкція». Але ж є загальноприйняті визначення термінів, і «аналогічними» прийнято вважати роботи, співставні за складом та характером. Наприклад, капітальний ремонт будівлі і капітальний ремонт системи опалення – це зовсім різні види робіт. І той, хто ремонтував або робив монтаж системи опалення, не має досвіду по встановленню дверей та оздобленню приміщень. Саме про це і сказано у ст. 16, п. 2, ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює кваліфікаційні критерії «3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для цього і вимагається Замовником долучати у складі тендерних пропозицій акти виконаних робіт, щоб бачити перелік робіт, що були виконані Учасником. В даному випадку Замовник прийняв капітальний ремонт системи опалення, системи каналізації та роботи по благоустрою території за аналогічні роботи з роботами по заміні дверей, оздобленню дверних відкосів, покриттю підлог керамічною плиткою тільки тому, що назви об’єктів співпадають, але по своїй суті – різняться, що підтверджується актами виконаних робіт. Ми з цим рішенням категорично не погоджуємось. 2 Щодо вимог додатку № 1 до тендерної документації Замовника про наявність кваліфікованого персоналу Замовник посилається на п. 9 розділу «Загальні вимоги» Постанови КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». Але ця постанова втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 13.03.2020 р. № 219. Але, навіть незважаючи на це, в п. 9 постанови від 30.03.2016 р. № 256 сказано, що «кадровими вимогами є наявність у керівника суб’єкта господарювання або його заступника вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, бакалавр). Стаж роботи за посадою нижчого рівня повинен становити: для магістра або спеціаліста не менше двох років, бакалавра – не менше трьох років». Тобто людину можуть затвердити на посаді керівника робіт тільки у тому випадку, коли вона пропрацювала на нижчій посаді (прораб, майстер, спеціаліст і т. д.) більше трьох років (з освітою бакалавр). Тобто можна ще й сказати про неправомірність посади «начальник дільниці будування доріг» відразу після отримання диплому бакалавра. Ще зазначимо, що такі ж кваліфікаційні вимоги прописані в «Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників, випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (виданий державним комітетом будівництва, архітектури та житлової політики України та затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України наказом від 23.01.2014 р. № 24. Але ж питання не в тому, яку освіту і досвід повинен мати керівник робіт на законодавчому рівні, а в тому, що Замовник висунув вимоги у своїй тендерній документації, зазначивши, що керівник робіт Учасника відкритих торгів, що подає свою пропозицію, вже повинен мати стаж не менше трьох років на даній посаді. Пред’явлена сканована копія Трудової книжки керівника робіт Учасника ПП «РЕКУНОВ» показує, що дана вимога Замовника не виконується Учасником. 3 Щодо вимог додатку № 2 до тендерної документації Замовника Третя частина відповіді Замовника на Вимогу (Скаргу) взагалі є незрозумілою і суперечливою. Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 17 Замовник поставив вимогу у тендерній документації в п. 1 Додатку № 2 «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» та в таблиці «Документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» (рядок 6) Додатка № 2. У відповідь на це Замовник стверджує, що «Щодо вимог п. 13 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» про надання довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів) надається Переможцем закупівлі протягом 10 календарних днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Але в п. 13 ч. 1 ст. 17 йдеться мова не про Переможця, а про Учасника, а саме: «Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника». Про те, що Переможець повинен оприлюднити ці документи у 10-денних термін йдеться у ч. 6 ст. 13 Закону. Ще хотілось би звернути увагу на те, що зміст вимоги повторюється і в п. 1, і в таблиці, і в примітках Додатку № 2. Тобто, зрозуміло, що вимога стосується і Учасника, і Переможця. Учасник ПП «РЕКУНОВ» цю вимогу не виконав. А зараз Замовник всупереч своїм вимогам посилається на ч. 5 ст. 17, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Але ж: 1) Відповідно до ч. 3 ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже, Замовник поставив вимогу надати скановану копію з оригіналу довідки, що діє станом на дату подання, на що всі Учасники зобов’язані надати відповідь. Також у вимогах тендерної документації немає фрази про те, що інформацію про заборгованість із сплати податків і зборів Замовник може сам перевірити, яка присутня для інших довідок. 2) Інформація про заборгованість із сплати податків і зборів не є публічною інформацією і не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідь Замовника на це зауваження не є обґрунтованою. З урахуванням викладеного, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу: 1 Провести перевірку даної скарги та попередньої скарги до Замовника і прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині визначення переможцем ПП «РЕКУНОВ». 2 Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації щодо вирішення організаційних питань пов’язаних з проведенням процедури закупівлі від 15.10.2020 р., щодо визначення переможцем ПП «РЕКУНОВ», та розглядати наступних учасників відкритих торгів відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 27.10.2020№19999.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 18:10

Документи Органу Оскарження

27 жовтня 2020 18:10
рішення від 27.10.2020№19999.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКУНОВ" 1 412 655,00
UAH з ПДВ
1 412 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКС-ПРОЕКТ 1 656 323,00
UAH з ПДВ
1 656 323,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКЦЕНТ С" 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:04
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
06 жовтня 2020 17:04
СТАТУТ.pdf
06 жовтня 2020 17:04
СЕРТИФІКАТИ.pdf
06 жовтня 2020 17:04
ЛІЦЕНЗІЯ, ДОЗВОЛИ.pdf
06 жовтня 2020 17:04
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ СТ.17.pdf
06 жовтня 2020 17:04
БАЛАНС 30.06.2020.pdf
06 жовтня 2020 17:04
АКТ ОГЛЯДУ ОБ'ЄКТА.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:51
3.13.6 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.13.5 Статут.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.8 Локальні кошториси.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.7 Гарантія на вироби.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.3 Про сертифікат ISO.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.2 Дозволи.pdf
06 жовтня 2020 18:51
3.1 Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 18:51
2 Відповідність ст. 17.pdf
06 жовтня 2020 18:50
1.3 Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 08:20
Електронний підпис
07 жовтня 2020 00:41
Протоколы испытаний.rar
07 жовтня 2020 00:41
Сертификаты STEKO.rar
06 жовтня 2020 14:08
02_2_Витяг з ЄДРПОУ.PDF
06 жовтня 2020 14:08
02_1_Статут.PDF
06 жовтня 2020 14:08
01_6_Контракт директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКУНОВ"

ПП УКС-ПРОЕКТ

ПП "АКЦЕНТ С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКУНОВ"
#33820107
Переможець 1 412 655,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 13:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Додаток № 1 Надати додаткову інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Додаток № 1 Надати додаткову інформацію щодо керівника робіт, його освіти та досвіду роботи. 3. Додаток № 1 Надати додаткову інформацію щодо навчання (кваліфікації) працівників робочих спеціальностей. 4. Додаток № 3 Відсутній Гарантійний лист у довільній формі про те, що роботи згідно предмета закупівлі виконуються відповідно до затвердженої проектної документації. 5. Додаток № 3 У складі пропозиції відсутній лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКУНОВ"
#33820107
1 412 655,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:33
Протокол ТК про звітування.pdf укладений
31 грудня 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:49
ДУ_1.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 15:48
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:11
Договір № 450 від 30.10.2020 року (1 412 655,00).pdf укладений
30 жовтня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 1.4. Договору № 450 від 30.10.2020 року по об’єкту ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області» викласти в наступній редакції: «1.4. Генпідрядник розпочне виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершить виконання робіт до 31.12.2020 року». 2. Сторони домовились п. 16.1. Договору № 450 від 30.10.2020 року по об’єкту ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області» викласти в наступній редакції: «16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 30.12.2020 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 412 655,00
UAH