Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації на «Капітальний ремонт (заміна) лікарняного ліфта в хірургічному корпусі лікарні за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова,52 Київської області». Код ДК 021:2015 71320000-9 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-09-21-001295-c 0db55526b2e142b9b21456b16ac3061b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Образенко Раїса Вікторівна

+380457251436 obrazenkoraya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради "Обухівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, вул.Київська,1
Контактна особа: Образенко Раїса Вікторівна
+380457251436
obrazenkoraya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектної документації на «Капітальний ремонт (заміна) лікарняного ліфта в хірургічному корпусі лікарні за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова,52 Київської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м. Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Завод Євроформат"
#31724919
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:58

Документи

21 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:52
звіт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:38
tmpF5B4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:01
договор укладений
21 вересня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 494
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 474,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 412,40 UAH)