Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Обухівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3, мкр-н Яблуневий, 20а в м.Обухів Київської області
Очікувана вартість
990 599,20 UAH
UA-2020-09-21-001172-b 096cca5dbbfe42739fc4d9aa792e9ed2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Костянтинівна

+380964547290 Obuhivmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 41012405
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вулиця Каштанова, 52
Контактна особа: Данилюк Наталія Костянтинівна
+380964547290
Obuhivmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:11
Очікувана вартість: 990 599,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 953,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування:місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі Обухівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3, мкр-н Яблуневий, 20а в м.Обухів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, мкр-н Яблуневий, 20а, Обухівська амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 09:46
Додаток 3. Проект Договору-1.docx
21 вересня 2020 09:46
Додаток 2. Технічні вимоги.docx
21 вересня 2020 09:46
Додаток 1. Цінова пропозиція.docx
21 вересня 2020 09:46
Оголошення амбулаторія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 22 вересня 2020 16:13
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:53
В Технічних вимогах до предмету закупівлі не зазначені відомості про матеріали, які повинні застосовуватись при проведенні робіт з улаштування даху. Чи означає це, що матеріали повинні обиратись учасником самостійно при складанні кошторисної документації? Якщо ні, то прошу внести відповідні доповнення до Технічних вимог щодо переліку матеріалів.
Відповідь: В Додатку 2 Технічні вимоги. прописані найменування робіт і витрат, їх кількість та одиниці виміру. В проекті договору вказано, що роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, кошторисній документації та Договору. Тому користуйтесь ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель і споруд.
Щодо довідки ДПСУ про відкриті рахунки
Дата подання: 23 вересня 2020 11:01
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:53
Документацією спрощеної закупівлі встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції довідок з податкової інспекції про наявність відкритих рахунків в банках, довідок з банків про відкриття рахунків та про відсутність заборгованості по кредитах. Прошу Замовника обгрунтувати необхідність надання зазначених документів, з урахуванням того, що: - інформацію, яка міститься у довідках ДПС та довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника". Довідка про відсутність заборгованості по кредитах взагалі не несе жодного смислового навантаження. Наявність або відсутність заборгованості за кредитами не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно абз.2 пп.8 п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідки з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати довідки з банківських установ про відкриття рахунків дискримінаційних вимог. Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків здійснюється через електронний документообіг. Учасник також може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Технічні вимоги
Дата подання: 23 вересня 2020 14:27
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:15
Просимо надати наступну інформацію до технічних вимог: - П 15 Даний пункт містить загальну інформацію. - Вказати витрати лійок, колін, труб; - П17 Вказати чи при монтажі використовується попередньо демонтований пластик, чи передбачається новий ?
Відповідь: Щодо п. 15:
Труба водосточна 24 м, жолоб водостічний 53,4 м., воронка 6 шт., зєднувач жолоба 10 шт., зєднувач труби 16 шт., хомути для кріплення жолоба 134 шт., хомути для кріплення труби 16 шт., патрубок 130х100 довжина 1000 мм 10 штук.
Щодо п. 17 Не можна використовувати попередньо демонтований пластик, необхідний новий профнастил
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-001172-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РОСЬВОДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36969833
Дата подання: 23 вересня 2020 11:31
Технічне завдання
Вимагаємо надати технічні та якістні характеристики матеріалів виробів та конструкцій а також їх обсяг передбачений проектною документацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 14:11
В Додатку 2 Технічні вимоги. прописані найменування робіт і витрат, їх кількість та одиниці виміру. В проекті договору вказано, що роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, кошторисній документації та Договору. Тому користуйтесь ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель і споруд.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-001172-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2924205879
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:40
Аргументація Замовника щодо причин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції є формальною
Уважно вивчивши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника КНП ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» про відхилення нашої (ФОП Мельник Р.І.) пропозиції по «Капітальний ремонт покрівлі Обухівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3, мкр-н Яблуневий, 20а в м. Обухів Київської області» від 30.09.2020 №4, повідомляю наступне.
По пункту 1 протоколу. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору нами було надано всі необхідні документи, а саме Договір з управлінням освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради в особі Єриш Н.Л. № 394 від 16.08.2019 року, заключні (кінцеві) по факту виконаних робіт Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. КБ-3 на загальну суму 686 656,00 грн. і Акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року (роботи проводились також і у вересні 2019 року). Тобто, надана у складі пропозиції Довідка ф. КБ-3, яка підписана та скріплена печаткою Замовника, повністю підтверджують факт завершення робіт по даному договору. Щодо не надання контактних даних Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради, зазначаю, що це не вимагалось Документацією спрощеної закупівлі. Крім того, слід відмітити що відповідні контактні дані начальника управління освіти Фастівської міської ради Єриш Н.Л (ел. пошта fastiv_osvita@ukr.net, робочий телефон 0456561669) містяться у відкритому доступі на сайті Фастівської міської ради.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені пунктом 2 частини 1 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ми готові надати проміжний Акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року по вищезазначеному договору.
По пункту 2 протоколу. Кошторисні розрахунки ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ надані нами у повному обсязі, який необхідний для визначення договірної ціни на будівництво «Капітальний ремонт покрівлі Обухівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3, мкр-н Яблуневий, 20а в м. Обухів Київської області», так як:
- згідно з пунктом 5.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, якщо вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури може бути визначена за одним локальним кошторисом (як у даному випадку) то об’єктний кошторис не складається. У даному випадку роль об’єктного кошторису виконує локальний кошторис;
- згідно з пунктом 5.8.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, при здійсненні капітального ремонту (як у даному випадку), якщо вартість робіт може бути визначена за одним локальним або об’єктним кошторисом, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторисного розрахунок вартості об’єкта будівництва виконує локальний або об’єктний кошторис.
На підставі вищевикладеного, керуючись частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю переглянути прийняте рішення та надати аргументацію щодо причин відхилення нашої пропозиції, яка відповідає чинному законодавству України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 13:57
На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до ч.14 ст. 14 ЗУ “Про публічні Закупівлі” учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уповноваженою особою розглянуто вимогу від 01.10.2020 р. та прийнято рішення про відсутність підстав для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4від 30 вересня 2020р. про відхилення пропозиції ФОП Мельник Р. І.
Відповідно до пп.1 п.13 статті 14 ЗУ “Про публічні Закупівлі” замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В оголошенні зазначено: Об’єкт капітального ремонту, що є предметом аналогічного договору, повинен бути завершений. Для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надаються форми КБ-3 та форми КБ-2В, прийняті Замовником на суму виконання договору (договорів).
Ненадання ФОП Мельник Р. І. проміжного Акту приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року по аналогічному договору після закінчення строку подачі пропозицій є невиконанням умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В оголошенні чітко перераховано, які кошторисні розрахунки ціни пропозиції повинен подати Учасник, а саме: пояснювальна записка, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, об’єктний кошторис.
Ненадання зведеного кошторисного розрахунку та об’єктного кошторису є невиконанням умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Тому Ваша пропозиція відхилена відповідно до вимог ЗУ “Про публічні Закупівлі.”
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ 622 479,00
UAH з ПДВ
622 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 982 696,08
UAH з ПДВ
982 696,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 22:11
Електронний підпис
28 вересня 2020 21:43
10_Витяг з ДР ЮО, ФОП.pdf
28 вересня 2020 21:39
5_Проект Договору.pdf
28 вересня 2020 21:26
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 18:55
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:05
39 Ліцензія.pdf
25 вересня 2020 18:05
36 лист аванс.pdf
25 вересня 2020 18:05
33 довідки з банку.pdf
25 вересня 2020 18:05
32 копія ан договору.pdf
25 вересня 2020 18:05
31 довідка ан договір.pdf
25 вересня 2020 18:05
22 Договір оренди офісу.pdf
25 вересня 2020 18:04
19 копія довідки ДПС.pdf
25 вересня 2020 18:04
17 витяз з ЄДР.pdf
25 вересня 2020 18:04
16 витяг з ПДВ.pdf
25 вересня 2020 18:04
23 Договір оренди складу.pdf
25 вересня 2020 18:04
12 Копія статуту.pdf
25 вересня 2020 18:04
10 Довідка про статут.pdf
25 вересня 2020 18:04
8 проект договору.pdf
25 вересня 2020 18:04
7 додаток 2 тех вимоги.pdf
25 вересня 2020 18:04
5 кошторис.pdf
25 вересня 2020 18:04
4 цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 18:04
2 довідка печатка.pdf
25 вересня 2020 18:04
1 довідка про оплату.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець МЕЛЬНИК РОМАН ІВАНОВИЧ
#2924205879
Відхилено 622 479,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:23
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 982 696,08
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 11:03

Документи

30 вересня 2020 15:23
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
982 696,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:16
звіт про виконання договору про закупівлю укладений
06 січня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:03
дод угода 1 до договору 132.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 10:02
повід внес змін до договору 132.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 10:02
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:25
договір укладений
15 жовтня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна становить 982695 грн. 60 коп. (девятсот вісімдесят дві тисячі шістсот девяносто пять гривень 60 копійок), в т. ч. ПДВ 163782,60 (сто шістдесят три тисячі сімсот вісімдесят дві грн. 60 коп.)
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 982 695,60
UAH (в тому числі ПДВ 163 782,60 UAH)