Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
239,00 UAH
UA-2020-09-21-001140-c 8b06b046b11448669d8536d5d047cf70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янчук Юлія Анатоліївна

+380432661333 philarmony@vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ ІМ. М.Д.ЛЕОНТОВИЧА
Код ЄДРПОУ: 02224778
Вебсайт: http://filarm.vn.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Лук'янчук Юлія Анатоліївна
+380432661333
philarmony@vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 20UAH з ПДВ
Бланк "Видатковий касовий ордер" А5 офс.(100арк) 2018р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 16.5UAH з ПДВ
Бланк "Звіт про використання коштів", А5, офс. 2стор (100арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 28UAH з ПДВ
Бланк "Подорож. лист легк. авт." А5, офс.(100арк) з номер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 16UAH з ПДВ
Бланк "Прибутковий касовй ордер" А5, офс. (100арк) 2018р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 0.7UAH з ПДВ
Бланк "Пустографка" А3 офс. 2стор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 34.4UAH з ПДВ
Книга "Касова" А5 с/к 100арк. горизонт. (відр. лист)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Ціна за одиницю: 54.5UAH з ПДВ
Папір газетний 45г/м, А4, 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 3 Робочі 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Скрєпка"
#37489783/374897802286
Переможець 239,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:25

Документи

21 вересня 2020 12:24
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:23
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:44
Договір укладений
14 січня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:32
Договір укладений
21 вересня 2020 12:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк "Видатковий касовий ордер" А5 офс.(100арк) 2018р. 1 шт 20,00
UAH з ПДВ
Бланк "Звіт про використання коштів", А5, офс. 2стор (100арк) 1 шт 16,50
UAH з ПДВ
Бланк "Подорож. лист легк. авт." А5, офс.(100арк) з номер 1 шт 28,00
UAH з ПДВ
Бланк "Прибутковий касовй ордер" А5, офс. (100арк) 2018р. 1 шт 16,00
UAH з ПДВ
Бланк "Пустографка" А3 офс. 2стор. 100 шт 0,70
UAH з ПДВ
Книга "Касова" А5 с/к 100арк. горизонт. (відр. лист) 1 шт 34,40
UAH з ПДВ
Папір газетний 45г/м, А4, 500арк. 1 пачка 54,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 239,00
UAH (в тому числі ПДВ 39,83 UAH)