Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Альбоми для малювання для закладів дошкільної освіти Саксаганського району
Очікувана вартість
173 222,00 UAH
UA-2020-09-21-000953-a 0a0d10e427464a36a65a9f46fcf42bda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:24
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:24
Очікувана вартість: 173 222,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 866,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8120 штуки
Альбоми для малювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 19:56
Перелік змін до тендерної документації (альбом).docx
24 вересня 2020 19:56
Альбоми для малювання 21.09.2020 (зі змінами).docx
24 вересня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 19:56
Перелік змін до тендерної документації (альбом).docx
24 вересня 2020 19:56
Альбоми для малювання 21.09.2020 (зі змінами).docx
21 вересня 2020 11:56
Альбоми для малювання 21.09.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 121 800,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якубинська Г.М 116 928,00
UAH з ПДВ
94 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" 146 160,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 131 544,00
UAH з ПДВ
119 851,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:33
Цінова.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ФОП Мінченко ЮМ ст17.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Проєкт договору.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Перс.дан..pdf
06 жовтня 2020 14:33
Лист про санкції.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Достовірна інформація.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Довідка довкілля.pdf
06 жовтня 2020 14:33
сертифікат.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Свідоцтво Мінченко ЮМ.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ІПН Мінченко ЮМ (1).pdf
06 жовтня 2020 14:33
исо.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Висновок.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Цінова.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ФОП Мінченко ЮМ ст17.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Проєкт договору.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Перс.дан..pdf
06 жовтня 2020 14:33
Лист про санкції.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Достовірна інформація.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Довідка довкілля.pdf
06 жовтня 2020 14:33
сертифікат.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Свідоцтво Мінченко ЮМ.pdf
06 жовтня 2020 14:33
ІПН Мінченко ЮМ (1).pdf
06 жовтня 2020 14:33
исо.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Відгук.pdf
06 жовтня 2020 14:33
Висновок.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 21:45
Електронний підпис

Публічні документи

13 жовтня 2020 09:01
Електронний підпис
13 жовтня 2020 08:59
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 08:59
public_doc.p7s
12 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:43
Dovidka_20266731050760986247.pdf.p7s
12 жовтня 2020 14:43
Dovidka_20266731050760986247.pdf
12 жовтня 2020 14:43
file.pdf
05 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:07
Відгук.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Виробник Яковенко.pdf
02 жовтня 2020 15:07
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 20:41
Електронний підпис
06 жовтня 2020 20:40
тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Рішення власника.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Приказ 36-К.pdf
06 жовтня 2020 20:40
опис.pdf
06 жовтня 2020 20:40
лист-згода_дані.pdf
06 жовтня 2020 20:40
лист-згода з договором.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Витяг ЕДР.pdf
06 жовтня 2020 20:40
Виписка ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 20:40
технічна специфікація.pdf
06 жовтня 2020 20:40
документи на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Якубинська Г.М

ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2878405396
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 14:23
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Відхилено 94 990,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:39
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА"
#3486504888
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:43

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не надано інформацію щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до п.1.5 та 1.6 Розділу №3 Замовником зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У такому разі учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Надати інформацію щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції. (у відповідності до п.1.5 та 1.6 Розділу №3 ТД).

Документи

12 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:39
Протокол №322.pdf
12 жовтня 2020 11:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА"
#3486504888
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:53
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:31
Доп 3 договор №73ВТ от 27.10.20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 16:30
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:28
73ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:06
ДУ № 1 до Договору № 73ВТ.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:55
Договір № 73 ВТ від 27.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились погодити зміну ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно п. 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 94 922,80 грн (Дев`яносто чотири тисячi дев`ятсот двадцять двi грн 80 коп) без ПДВ згідно Специфікації (Додаток №1)». 2. Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 73ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 73ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 73ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 94 922,80
UAH