Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області" (підрядні будівельні роботи) (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 269 396,00 UAH
UA-2020-09-21-000693-a e7a0ee3df5cc4ed8a17105ef0f123b89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 11:21
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:57
Очікувана вартість: 4 269 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 346,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21346.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – української мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5938 м.кв
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області" (підрядні будівельні роботи) (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, міський сквер
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту одноразово на строк не більше трьох місяців та розміром, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт, зазначеного у договорі, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акту виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акту прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:17
Проєкт договору.docx
21 вересня 2020 11:17
Вимоги до учасників.doc
21 вересня 2020 11:17
Технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
21 вересня 2020 11:17
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 11:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пункт 3.2 Оголошення
Дата подання: 22 вересня 2020 11:09
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:22
На підставі пункту 3.2. Оголошення про закупівлю вимагається надання в складі пропозиції інформації "На виконання ч. 3 ст. 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17...." Прошу надати роз'яснення щодо форми подання інформації (довідка від Учасника у довільній формі, довідка від Учасника по кожному пункту, оригінал документу тощо)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Пункт 2.2 Оголошення
Дата подання: 22 вересня 2020 11:14
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:24
Прошу надати розяснення щодо вимог до аналогічного договору в пункті 2.2 Оголошення зазначено "Під аналогічним вважається договір, який підтверджує досвід учасників у виконанні робіт за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Інформація може надаватися про договір, який виконується, про що обов’язково зазначається у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" у разі виконнання договору не з бюджетною установою код ДК в договорі не відображається, яким чином відобразити інформацію на відповідність договору зазначеному критерію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники надають довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів), що свідчить про достатній досвід виконання відповідних робіт з дотриманням принципів, закріплених у ст. 5 Закону, з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями договору та акту приймання виконаних будівельних робіт). Під аналогічним вважається договір, який підтверджує досвід учасників у виконанні робіт за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, а саме: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Інформація може надаватися про договір, який виконується, про що обов’язково зазначається у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
У разі якщо у предметі договорів не зазначений код основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, аналогічність договору вбачається виходячи зі специфіки предмета закупівлі, про що буде свідчити склад робіт як і в самому договорі – договірна кошторисна документація, так і у документах про виконання договору - актах приймання виконаних будівельних робіт.
План фінансування
Дата подання: 22 вересня 2020 13:25
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:26
З метою планування виконання робіт та складання графіку виконання робіт, прошу надати інформацію щодо плану фінансування на 2020 та 2021 роки
Відповідь: Згідно діючого законодавства, розподіл коштів місцевого бюджету на проведення будь-яких заходів у місті Токмак здійснюється безпосередньо депутатами міської ради, та затверджується рішенням сесії.
Відповідно до Програми «Благоустрій міста Токмак на 2019-2021 роки», затвердженої рішенням Токмацької міської ради від 13.12.2018 № 8 «Про затвердження та внесення змін до Програм які фінансуються у 2019 році», на захід «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області"» передбачений загальний обсяг фінансування - 1021197,00 грн. (один мільйон двадцять одна тисяча сто дев’яносто сім грн. 00 коп.), у тому числі на 2020 рік - 1021197,00 грн. (один мільйон двадцять одна тисяча сто дев’яносто сім грн. 00 коп.), на 2021 рік 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).
Керуючись п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, закупівля оголошена в рамках кошторисної вартості проєкту «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області», затвердженого наказом від 01.08.2019 № 81-р, який отримав позитивний експертний звіт від ТОВ «Експертиза МВК» від 24.07.2019 № 22663, з загальною кошторисною вартістю 4723008,00 грн. (чотири мільйони сімсот двадцять три тисячі вісім грн. 00 коп.).
Клас наслідків
Дата подання: 22 вересня 2020 13:28
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:27
Прошу надати інформацію щодо класу наслідків (відповідальності) відповідно до проєктної документації
Відповідь: По критеріях загальних вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, ДБН В.1.2-14-2009; постанови КМУ №808 від 28.08.2013 р., а, також, приведеного розрахунку, об'єкт "Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області" відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ 3 894 044,00
UAH з ПДВ
3 894 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕГІОН" 4 239 760,80
UAH з ПДВ
4 239 760,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАБІН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ 4 269 396,00
UAH з ПДВ
4 269 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:20
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:57
Довідка про УКГ.pdf
13 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:40
Довідка УКГ.pdf
13 жовтня 2020 13:40
Довідка МВС.rar
13 жовтня 2020 13:40
Довідка (6).zip
13 жовтня 2020 13:40
Довідка (5).zip
13 жовтня 2020 13:40
pdf (2).pdf
07 жовтня 2020 09:12
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:07
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
06 жовтня 2020 14:07
8. копія Статуту.pdf
06 жовтня 2020 14:07
4.2 копія виписки.pdf
06 жовтня 2020 14:07
3. Довідка про МТБ.pdf
06 жовтня 2020 14:07
2.5 АКТ2-64-18-01.pdf
06 жовтня 2020 14:07
2.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
06 жовтня 2020 14:07
2.3 Договір 64-18.pdf
06 жовтня 2020 14:07
2.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
06 жовтня 2020 14:07
2.1 Договір 150 18.pdf
06 жовтня 2020 14:07
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 11:17
2.0. Довідка техніка.pdf
07 жовтня 2020 11:17
23. Гарантия.zip
07 жовтня 2020 11:17
22. Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2020 11:17
21. Додаток 1.pdf
07 жовтня 2020 11:17
20.3. 21.smt13
07 жовтня 2020 11:17
20.2. 21.bdcu
07 жовтня 2020 11:17
20.1. ВО+ЛК+ДЦ+ПЗ+РЗВВ+ПВР.pdf
07 жовтня 2020 11:17
20. ДСТУ.pdf
07 жовтня 2020 11:17
19. Субпідряд.pdf
07 жовтня 2020 11:17
16. Персональні дані.pdf
07 жовтня 2020 11:17
15. Товари РФ.pdf
07 жовтня 2020 11:17
14. Захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 11:17
10. Повідомлення Казна.pdf
07 жовтня 2020 11:17
8.1. Опис до статуту.PDF
07 жовтня 2020 11:17
8. Статут.PDF
07 жовтня 2020 11:17
2.2. Тех.паспорт Mersedes-Benz.pdf
07 жовтня 2020 11:17
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:42
пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 10:42
лист технічні якості.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка податки.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка рф.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка судимість.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка опд.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка заходи.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка закупівля.pdf
07 жовтня 2020 10:42
довідка 17.pdf
07 жовтня 2020 10:42
Витяг.pdf
07 жовтня 2020 10:42
субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 10:42
Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2020 10:42
лист умови.pdf
07 жовтня 2020 10:42
Рахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Токмак-ФЕМ

ТОВ "ЛЕГІОН"

ФОП БАБІН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
Переможець 3 894 044,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
3 894 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:55
акт виконаних робіт №1 укладений
14 травня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 09:48
додаткова угода _2 від 14.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 12:07
додаткова угода _1 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 10:54
Договір на виконання підрядних робіт укладений
26 жовтня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 143/20 від 26.10.2020 року внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до п.п.1 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 143/20 від 26.10.2020 року по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку міського скверу міста Токмак Запорізької області" (підрядні будівельні роботи) (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) внести наступні зміни: 1) пункт 2.1. викласти у новій редакції: «2.1. Початок виконання робіт –26.10.2020 року Закінчення виконання робіт – 14.05.2021 року. Невід'ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт (Додаток №3). Замовник може прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення темпів виконання робіт з внесенням відповідних змін у цей Договір. Підрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику(за умови наявного фінансування). Датою закінчення робіт вважається дата їх повного прийняття Замовником.» 2)пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 998 535,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн. 00 коп.), без ПДВ, а саме: 2020 рік – 998535,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятсот тридцять п’ять грн. 00 коп.); 2021 рік – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору. До договірної ціни не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.» 3) пункт 14.1. викласти у новій редакції: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 14.05.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 4) внести зміни до додатку №1 "Договірна ціна", додатку № 2 "Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт", додатку № 3 "Календарний графік виконання робіт", додатку № 4 "План фінансування виконаних робіт", виклавши їх у новій редакції, яка додається. Додаток № 1"Договірна ціна", додаток № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток № 3 "Календарний графік виконання робіт", додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №143/20 від 26.10.2020 р. вважати таким, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2.Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №143/20 від 26.10.2020 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4.Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін (сума договору після підписаня додаткової угоди - 998535,00 грн. Об'єм виконаних робіт - 1677,6 кв.м.)
Номер договору про закупівлю: 143/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 998 535,00
UAH