Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірка Primavette, рулон зі складкою для стерилізації
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2020-09-21-000592-b 667c4969ab4c47db9c652d61d4fb78f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Трофимова

+380636592013 zakupkicentre@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Раївської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 37741878
Місцезнаходження: 52534, Україна , Дніпропетровська обл., Синельниківський р-н, с. Раївка, вул. Квітнева, буд. 15-А
Контактна особа: Олена Віталіївна Трофимова
+380636592013
zakupkicentre@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 09:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Пробірка Primavette
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 упаковка
Рулон зі складкою для стерилізації 75мм*100м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 упаковка
Рулон зі складкою для стерилізації 75мм*200м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-000592-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2577705653
Дата подання: 05 жовтня 2020 18:01
Щодо визначення переможця.
Шановний Замовник ! В МТВ до закупівлі Додаток №2 вимагалося постачання : п. 3 Рулон зі складкою для стерилізації 75 ммх200 м в кількості 1 шт. Переможець закупівлі в ЦП подає рулон зі складкою 75ммх200 м в кількості 1 шт , але в Декларації виробника , запропонованого товару, зареєстрований рулон зі складкою 75ммх100 м. Тобто пропозиція не відповідає потребам лікарні, рулон зі складкою 75х200 м в даній декларації не існує. В Додатку №2 також наголошувалося на тому, що :"Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником". Якщо Переможець припускав поставку якогось іншого рулону, то це повинно відобразитися в документах. Вимагаю ще раз уважно переглянути вимоги по закупівлі і прийняти остаточне рішення згідно Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 20:53
Шановний Учасник! В додатку1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі прописано, що Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог, що і було зроблено. Учасником надані всі необхідні документи. Також методика оцінки пропозицій, це ціна, яка є найбільш економічно вигідною для Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-09-21-000592-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2577705653
Дата подання: 07 жовтня 2020 23:44
Щодо оцінки результатів кваліфікації
Шановний Замовник! Порядок проведення спрощенної процедури передбачає уточнення інформації, зазначенної Замовником в оголошенні про проведення спрощенної процедури, це переможцем не було виконано. Зміна товару рулон зі складкою на рулон плаский –це не уточнення, а заміна товару на свій розсуд , це призводить до невідповідністі учасника чи предмета закупівлі вимогам, що визначено в оголошенні і як результат підставою для відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі. Учасником надані документи, які повинні додаватись до проведення аукціону. « Методика оцінки пропозицій, це ціна, яка є найбільш економічно вигідною для Замовника» -не може бути використана бо рулон зі складкою та рулон плаский - це різний товар та не можуть бути аналогами , рулони мають різну ринкову ціну. З таким підходом до оцінки пропозицій можна було пропонувати любий рулон ,головне щоб був дешевше. Ще раз, наполегливо, вимагаю уважно переглянути вимоги по закупівлі і прийняти остаточне рішення згідно Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути

Документи

07 жовтня 2020 20:53
Лист2.pdf
07 жовтня 2020 20:53
Цінова пропозиція 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ" 1 790,00
UAH з ПДВ
1 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 1 878,00
UAH з ПДВ
1 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:58
характеристики.pdf
30 вересня 2020 16:53
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:53
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 16:53
Гарантії щодо терміну.pdf
30 вересня 2020 16:53
Гарант. лист.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:34
Сертификат УМЦС-2.jpg
01 жовтня 2020 10:34
Додаток до декларації.pdf
01 жовтня 2020 10:34
Декларація 1.jpg
01 жовтня 2020 10:34
Висновок 1.jpg
01 жовтня 2020 10:34
Декларація 2.jpg
01 жовтня 2020 10:34
Висновок 2.jpg
01 жовтня 2020 10:34
Сертификат УМЦС-1.jpg
01 жовтня 2020 10:26
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 10:25
Санкції.pdf
01 жовтня 2020 10:25
МТБ__.pdf
01 жовтня 2020 10:25
Довідки_17_Закон.pdf
01 жовтня 2020 10:25
ProFOP.pdf
01 жовтня 2020 10:25
SPV.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"

ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"
#2563905430
Переможець 1 790,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 12:56

Документи

05 жовтня 2020 12:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:55
протокол 16.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"
#2563905430
1 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 12:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:55
протокол 16.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 13:19
Договір 239.PDF укладений
15 жовтня 2020 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 790,00
UAH