Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

1. Закладки (пластикові з клейким шаром) 5кол.*20арк. ВUROMAX ВМ.2301-98 прямокутні, кольорові (30199600-6 - Розділювачі сторінок) ; 2. Файл для документів А4+, 40 мкм, 100шт. в упаковці, BUROMAX ВМ.3805 (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 3. Олівець графітовий BUROMAX BM.8500, HB, з гумкою (30192130-1 – Олівці) ; 4. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-04, зелений (30192125-3 – Маркери) ; 5. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-10, рожевий (30192125-3 – Маркери) ; 6. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-08, жовтий (30192125-3 – Маркери) ; 7. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-02 блакитний (30192125-3 – Маркери) ; 8. Ніж канцелярський, 18 мм BUROMAX BM.4646 з фіксатором (30197310-2 - Канцелярські ножі) ; 9. Папка-реєстратор А4, Buromax А4 Jobmax BM.3011, 70мм (30197210-1 - Теки-реєстратори) ; 10. Стакан для ручок (пластиковий для письмового приладдя) BUROMAX JOBMAX BM.6351 (30192127-7 - Підставки для ручок) ; 11. Бокс для скріпок магнітний BUROMAX BM.5085 (30197221-1 - Підставки для канцелярських скріпок) ; 12. Діркопробивач до 20 аркушів BUROMAX ВМ.4037 (30197330-8 Діроколи) ; 13. Діркопробивач до 30 аркушів BUROMAX ВМ.4038 (30197330-8 Діроколи) ; 14. Степлер (скоби №24/6,26/6) BUROMAX ВМ4200 до 20 аркушів (30197320-5 Степлери) ; 15. Дестеплер BUROMAX BM.4490 (30197321-2 – Антистеплери) ; 16. Скоба №10 BUROMAX JOBMAX BM.4400, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби) ; 17. Скоба №24/6 BUROMAX JOBMAX BM.4403, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби) ; 18. Чинка TUBE на 1отв. BUROMAX BM.4752 (30192133-2 - Точила для олівців) ; 19. Біндер металевий 19мм BUROMAX ВМ.5305 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок) ; 20. Біндер металевий 25мм BUROMAX ВМ.5304 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок) ; 21. Біндер металевий 32мм BUROMAX ВМ.5303 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок) ; 22 Біндер металевий 41мм BUROMAX ВМ.5302 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок) ; 23. Біндер металевий 51мм BUROMAX ВМ.5301 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок) ; 24. Скріпки 28мм BUROMAX BM.5005 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки) ; 25. Скріпки 50мм ВUROMAX ВМ.5001 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки) ; 26. Коректор стрічковий (Стрічка коригуюча) 5мм х 6м BUROMAX ВМ.1078 (30192910-3 - Корегувальна плівка чи стрічка) ; 27. Коректор-ручка 8 мл BUROMAX BM.1031 (30192930-9 - Ручки-коректори) ; 28. Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-02, 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 29. Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 30. Степлер MAPED MP.352611 ESSENTIALS METAL на 15 аркушів, металевий, (скоби №10) (30197320-5 Степлери) ; 31. Конверт С5 (30199230-1 – Конверти) ; 32. Конверт Е65 (30199230-1 – Конверти) ; 33. Маркер перманентний Centropen 2846, 1мм, чорний (30192125-3 – Маркери) ; 34. Ніж канцелярський 4Office 4-314, 9мм (30197310-2 - Канцелярські ножі) ; 35. Гумка MILAN ml.4836 трикутна (30192100-2 – Гумки) ; 36. Касова стрічка (Термострічка) 80мм*12*75м. (30192320-0 - Стрічка для принтерів) ; 37. Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 38. Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 39. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, синя (30192121-5 - Кулькові ручки) ; 40. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, чорна (30192121-5 - Кулькові ручки) ; 41. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, червона (30192121-5 - Кулькові ручки) ; 42. Ручка роллер UNI UB-205, синя (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 43. Ручка роллер UNI UB-205, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 44. Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари) ; 45. Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-09-21-000186-c c0dc247a7a484c0eb771cf6b832dfac3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копач Людмила Валеріївна

380487319857 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Копач Людмила Валеріївна
380487319857
Lkopach@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:26
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: згідно тендерної документації. Кількість: 1. Закладки (пластикові з клейким шаром) 5кол.*20арк. ВUROMAX ВМ.2301-98 прямокутні, кольорові (30199600-6 - Розділювачі сторінок) – 2000 шт. 2. Файл для документів А4+, 40 мкм, 100шт. в упаковці, BUROMAX ВМ.3805 (30192700-8 - Канцелярські товари)-100 упак. 3. Олівець графітовий BUROMAX BM.8500, HB, з гумкою (30192130-1 – Олівці)-1000 шт. 4. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-04, зелений (30192125-3 – Маркери)-200 шт. 5. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-10, рожевий (30192125-3 – Маркери)-100 шт. 6. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-08, жовтий (30192125-3 – Маркери)-200 шт. 7. Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-02 блакитний (30192125-3 – Маркери)-100 шт. 8. Ніж канцелярський, 18 мм BUROMAX BM.4646 з фіксатором (30197310-2 - Канцелярські ножі)-200 шт. 9. Папка-реєстратор А4, Buromax А4 Jobmax BM.3011, 70мм (30197210-1 - Теки-реєстратори)-300 шт. 10. Стакан для ручок (пластиковий для письмового приладдя) BUROMAX JOBMAX BM.6351 (30192127-7 - Підставки для ручок)-100 шт. 11. Бокс для скріпок магнітний BUROMAX BM.5085 (30197221-1 - Підставки для канцелярських скріпок)-100шт. 12. Діркопробивач до 20 аркушів BUROMAX ВМ.4037 (30197330-8 Діроколи)-100 шт. 13. Діркопробивач до 30 аркушів BUROMAX ВМ.4038 (30197330-8 Діроколи)-100 шт. 14. Степлер (скоби №24/6,26/6) BUROMAX ВМ4200 до 20 аркушів (30197320-5 Степлери)-200 шт. 15. Дестеплер BUROMAX BM.4490 (30197321-2 – Антистеплери)-200 шт. 16. Скоба №10 BUROMAX JOBMAX BM.4400, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби)-150 упак. 17. Скоба №24/6 BUROMAX JOBMAX BM.4403, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби) 100 упак. 18. Чинка TUBE на 1отв. BUROMAX BM.4752 (30192133-2 - Точила для олівців)- 400 шт. 19. Біндер металевий 19мм BUROMAX ВМ.5305 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)-1200 шт. 20. Біндер металевий 25мм BUROMAX ВМ.5304 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)- 1200 шт 21. Біндер металевий 32мм BUROMAX ВМ.5303 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)- 2400 шт. 22 Біндер металевий 41мм BUROMAX ВМ.5302 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)- 1800 шт. 23. Біндер металевий 51мм BUROMAX ВМ.5301 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)- 1200 шт. 24. Скріпки 28мм BUROMAX BM.5005 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки)-500 упак. 25. Скріпки 50мм ВUROMAX ВМ.5001 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки)-200 упак. 26. Коректор стрічковий (Стрічка коригуюча) 5мм х 6м BUROMAX ВМ.1078 (30192910-3 - Корегувальна плівка чи стрічка)-200 шт. 27. Коректор-ручка 8 мл BUROMAX BM.1031 (30192930-9 - Ручки-коректори)-500 шт. 28. Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-02, 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)-2000 шт. 29. Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)-2000 шт. 30. Степлер MAPED MP.352611 ESSENTIALS METAL на 15 аркушів, металевий, (скоби №10) (30197320-5 Степлери)-250 шт. 31. Конверт С5 (30199230-1 – Конверти)-23000 шт. 32. Конверт Е65 (30199230-1 – Конверти)-15000 шт. 33. Маркер перманентний Centropen 2846, 1мм, чорний (30192125-3 – Маркери)-200 шт. 34. Ніж канцелярський 4Office 4-314, 9мм (30197310-2 - Канцелярські ножі)-200 шт. 35. Гумка MILAN ml.4836 трикутна (30192100-2 – Гумки)-300 шт. 36. Касова стрічка (Термострічка) 80мм*12*75м. (30192320-0 -Стрічка для принтерів)-100 рул. 37. Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)-100 шт. 38. Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)-100 шт. 39. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, синя (30192121-5 - Кулькові ручки)-2000 шт. 40. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, чорна (30192121-5 - Кулькові ручки)-2000 шт. 41. Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, червона (30192121-5 - Кулькові ручки)-100 шт. 42. Ручка роллер UNI UB-205, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)-100 шт. 43. Ручка роллер UNI UB-205, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)-200 шт. 44. Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)-200 шт. 45. Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)-200 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт.
Закладки (пластикові з клейким шаром) 5кол.*20арк. ВUROMAX ВМ.2301-98 прямокутні, кольорові (30199600-6 - Розділювачі сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упак.
Файл для документів А4+, 40 мкм, 100шт. в упаковці, BUROMAX ВМ.3805 (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт.
Олівець графітовий BUROMAX BM.8500, HB, з гумкою (30192130-1 – Олівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-04, зелений (30192125-3 – Маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-10, рожевий (30192125-3 – Маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-08, жовтий (30192125-3 – Маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Маркер текстовий BUROMAX BM.8901-02 блакитний (30192125-3 – Маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Ніж канцелярський, 18 мм BUROMAX BM.4646 з фіксатором (30197310-2 - Канцелярські ножі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Папка-реєстратор А4, Buromax А4 Jobmax BM.3011, 70мм (30197210-1 - Теки-реєстратори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Стакан для ручок (пластиковий для письмового приладдя) BUROMAX JOBMAX BM.6351 (30192127-7 - Підставки для ручок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Бокс для скріпок магнітний BUROMAX BM.5085 (30197221-1 - Підставки для канцелярських скріпок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Діркопробивач до 20 аркушів BUROMAX ВМ.4037 (30197330-8 Діроколи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Діркопробивач до 30 аркушів BUROMAX ВМ.4038 (30197330-8 Діроколи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Степлер (скоби №24/6,26/6) BUROMAX ВМ4200 до 20 аркушів (30197320-5 Степлери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Дестеплер BUROMAX BM.4490 (30197321-2 – Антистеплери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 упак.
Скоба №10 BUROMAX JOBMAX BM.4400, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упак.
Скоба №24/6 BUROMAX JOBMAX BM.4403, 5000 шт. в пачці (30197110-0 Скоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт.
Чинка TUBE на 1отв. BUROMAX BM.4752 (30192133-2 - Точила для олівців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 шт.
Біндер металевий 19мм BUROMAX ВМ.5305 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 шт.
Біндер металевий 25мм BUROMAX ВМ.5304 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2400 шт.
Біндер металевий 32мм BUROMAX ВМ.5303 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1800 шт.
Біндер металевий 41мм BUROMAX ВМ.5302 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 шт.
Біндер металевий 51мм BUROMAX ВМ.5301 (30193800-6 - Затискачі для папірців-записок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 упак.
Скріпки 28мм BUROMAX BM.5005 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упак.
Скріпки 50мм ВUROMAX ВМ.5001 (100шт/пак) (30197220-4 Канцелярські скріпки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Коректор стрічковий (Стрічка коригуюча) 5мм х 6м BUROMAX ВМ.1078 (30192910-3 - Корегувальна плівка чи стрічка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт.
Коректор-ручка 8 мл BUROMAX BM.1031 (30192930-9 - Ручки-коректори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-02, 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Ручка гелева автоматична TARGET, BUROMAX BM.8332-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 шт.
Степлер MAPED MP.352611 ESSENTIALS METAL на 15 аркушів, металевий, (скоби №10) (30197320-5 Степлери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
23000 шт.
Конверт С5 (30199230-1 – Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15000 шт.
Конверт Е65 (30199230-1 – Конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Маркер перманентний Centropen 2846, 1мм, чорний (30192125-3 – Маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Ніж канцелярський 4Office 4-314, 9мм (30197310-2 - Канцелярські ножі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Гумка MILAN ml.4836 трикутна (30192100-2 – Гумки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 Рулон
Касова стрічка (Термострічка) 80мм*12*75м. (30192320-0 - Стрічка для принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ручка роллер UNI UB-177 0,7мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, синя (30192121-5 - Кулькові ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, чорна (30192121-5 - Кулькові ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter HO-335 0,7 мм, червона (30192121-5 - Кулькові ручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ручка роллер UNI UB-205, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Ручка роллер UNI UB-205, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, чорна (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Ручка гелева OPTIMA PRIMA O15638-01 0,5 мм, синя (30192700-8 - Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 18:47
додаток 5 (пропозиція) — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 вересня 2020 09:21
додаток 5 (пропозиція).docx
24 вересня 2020 18:47
Додаток 4 (проект договору) -НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 вересня 2020 09:21
Додаток 4 (проект договору).docx
24 вересня 2020 18:47
Додаток 3 ( технічні характеристики) — НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 вересня 2020 09:21
Додаток 3 ( технічні характеристики).doc
24 вересня 2020 18:47
додаток 2 (ст.17) — НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 вересня 2020 09:21
додаток 2 (ст.17).doc
24 вересня 2020 18:47
додаток 1 (ст.16) — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 вересня 2020 09:21
додаток 1 (ст.16).docx
24 вересня 2020 18:47
Тендерна_документацiя (30190000-7) 2020 рік — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
21 вересня 2020 09:21
Тендерна_документацiя (30190000-7) 2020 рік.docx
24 вересня 2020 18:47
ТД.pdf
21 вересня 2020 09:21
ТД.pdf
24 вересня 2020 18:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
21 вересня 2020 09:21
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-21-000186-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 22 вересня 2020 10:50
Додаток 3
Замовник в тендерній документації на закупівлю (Номер в Prozorro UA-2020-09-21-000186-c, зокрема, в додатку 3 вимагає:
Вимоги щодо підтвердження якості:
Під час подачі цінових пропозицій учасники надають (шляхом прикріплення на сайті Уповноваженого органу) скановані копії (завірені печаткою підприємства(за наявності) за підписом уповноваженої особи) наступні документи:
1. Довідку (або лист) на ім’я Замовника закупівлі з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення, від виробника, або його офіційного представника, або його офіційного дистриб’ютора (імпортера) в Україні (скан-копію оригіналу на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків)), підписану уповноваженою особою з відбитком печатки (у разі наявності печатки) виробника, або його офіційного представника, або його офіційного дистриб’ютора (імпортера) в Україні з інформацією про те, що виробник, або його офіційний представник, або його офіційний дистриб’ютор (імпортер) в Україні підтверджує можливість постачання Учаснику товару вказаних у позиціях № 1-29 Таблиці № 1 Додатку 3 ТД.
2. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на позиції № 1-29 Таблиці № 1 Додатку 3 ТД.
3. Гарантійний лист від учасника про те що, товар у позиціях № 30-45 Таблиці № 1 Додатку 3 тендерної документації, відповідає усім Технічні вимогам, які висуває замовник до товару у позиціях № 30-45 Таблиці № 1 Додатку 3 ТД.

Порядок проведення відкритих торгів визначено в розділі IV Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), зокрема:
П.2. стаття 22
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Стаття 23.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристика

Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до Закону.
Тобто, якщо Ви вимагаєте будь-який документ від учасника для підтвердження якості, будь ласка, зазначте технічний регламент або інший законодавчий акт, яким він вимагається.
Довідково Згідно Наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, предмет закупівлі («Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015-30190000-7) канцелярські товари згідно специфікації») сертифікації в України не підлягають. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/zO 194-18
А також : щодо підтвердження якості скористайтесь статтею у журналі за посиланням:
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 18:36
Шановний учаснику! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та у відповідності для виробничих потреб Замовника. Крім того Додаток № 3 до тендерної документації містить наступний вираз «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»». Відповідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також у п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) не надання вищезазначених документів.

Документи

24 вересня 2020 18:36
протокол № 64 від 24.09.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 181 194,00
UAH з ПДВ
165 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 239 847,00
UAH з ПДВ
165 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 235 635,00
UAH з ПДВ
235 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:25
CЕС 1.rar
08 жовтня 2020 15:25
СЕС 3.rar
08 жовтня 2020 15:25
СЕС 2.rar
08 жовтня 2020 15:25
Cт 17 повна.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Щодо повноважень.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Щодо ліцензування.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Щодо захисту довкілля.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Статут Самтекс.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Рішення власника.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Приказ 36-К.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Порівняльна таблиця.pdf
08 жовтня 2020 15:25
опис.pdf
08 жовтня 2020 15:25
МТБ.pdf
08 жовтня 2020 15:25
договір оренди авто.pdf
08 жовтня 2020 15:25
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 10:51
довідка_ст.17.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Довідка МТБ.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Гарантійний лист-3.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Гарантійний лист-2.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Гарантійний лист-1.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Відсутність ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Статут.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Протокол_правочину.pdf
06 жовтня 2020 10:51
Протокол_гранич_сума.pdf
06 жовтня 2020 10:51
обробка даних.pdf
06 жовтня 2020 10:51
витяг ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2020 10:51
виписка ЄДР.jpeg.pdf
06 жовтня 2020 10:51
інфо про керівника.pdf
06 жовтня 2020 10:51
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
26 жовтня 2020 14:36
документи 26.10.2020.rar
06 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:28
якість 21-29.rar
06 жовтня 2020 14:28
якість 16-20.rar
06 жовтня 2020 14:28
якість 10-15.rar
06 жовтня 2020 14:28
якість 1-9.rar
06 жовтня 2020 14:28
технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 165 304,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:42
ТОВ "Парус Плюс"
#33058948
Відхилено 165 305,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 09:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 14:57
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 235 635,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 12:53

Документи

15 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановне ТОВ «Парус Плюс», Замовником відкритих торгів № UA-2020-09-21-000186-c, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» Замовник вимагав від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: (Додаток 1 до ТД), а саме: І. «1.2. Документи (оригінал чи копія), які підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, необхідних для виконання умов договору за даним предметом закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів).» В складі тендерної пропозиції ТОВ «Парус Плюс» даних документів не надано. ІІ. «2.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: Предмет договору ; Сума договору ;Назва організації/підприємства/установи тощо, з якою укладено аналогічний договір ; Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір (форма таблиці в Додатку 1 ТД). В складі тендерної пропозиції ТОВ «Парус Плюс» даної довідки не надано. ІІІ. «2.2. Скан-копія з оригіналу відгука (всіх відгуків) від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці.» В складі тендерної пропозиції ТОВ «Парус Плюс» даних документів не надано. Просимо Вас виправити вищевказані виявлені невідповідності відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

21 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
235 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 15:50
ду 4 (1) (1).pdf зміни до договору
09 березня 2021 15:49
1_ду 4.pdf укладений
09 березня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:32
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:31
1_ДУ 3.pdf укладений
22 січня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
ДУ 2 (2) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
1_ДУ 2.pdf укладений
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:41
д.у. 1 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:41
1_д.у. 1.pdf укладений
14 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:20
Договір № 3019 від 06.11.2020.pdf укладений
06 листопада 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору та викласти п. 10.1. розділу 10. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» у наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020, а щодо проведення розрахунків – до їх повного здійснення та до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 3019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення загальної суми договору, відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору від 06.11.2020 № 3019 на 1,00 грн. (одну гривню 00 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 282 759,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 126,50 UAH)