Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Новов'язівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Юр'ївської районної ради Дніпропетровської області розташованої за адресою: вул. Центральна, 11/А, с. Новов'язівське Юр'ївського району Дніпропетровської області (утеплення фасаду, улаштування зовнішніх укосів, заміна покрівлі). Коригування”. 2 черга
Очікувана вартість
7 413 824,00 UAH
UA-2020-09-21-000023-b 7ef5fcf1eb5e416fadcc8052964b957b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Омельчак

+380954703299 novovproz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОВОВ'ЯЗІВСЬКА ОПОРНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" ЮР'ЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35061601
Місцезнаходження: 51323, Україна , Дніпропетровська обл., Юр'ївський район село Новов'язівське, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 11-А
Контактна особа: Вячеслав Омельчак
+380954703299
novovproz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 05:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:12
Очікувана вартість: 7 413 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 138,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — 15000.00 грн, електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій (у т. ч. умови щодо повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) зазначено у пунктах 3 та 4 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, що додається до даного оголошення.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
Вся інша необхідна інформація та умови оголошення про проведення відкритих торгів зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються до оголошення та є його невід'ємною частиною.
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Новов'язівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Юр'ївської районної ради Дніпропетровської області розташованої за адресою: вул. Центральна, 11/А, с. Новов'язівське Юр'ївського району Дніпропетровської області (утеплення фасаду, улаштування зовнішніх укосів, заміна покрівлі). Коригування”. 2 черга
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51323, Україна, Дніпропетровська область, Юр'ївський район, село Новов'язівське, вулиця Центральна, будинок 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Післясплата, відстрочення платежу – 90 календарних днів, згідно договору про закупівлю робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 22 вересня 2020 17:32
Дата відповіді: 24 вересня 2020 17:31
Скажіть будь-ласка а що це за умови оплата після 90 днів це що під когось свого закупівля чи як це понімать ?
Відповідь: Пояснюємо, що наразі відсутнє відповідне фінансування закупівлі, і чи буде до кінця поточного року не зрозуміло, а тому учасник процедури закупівлі в складі його тендерної пропозиції має надати гарантійний лист про спроможність виконати роботи з відтермінуванням їх оплати до 90 календарних днів, у разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів Замовником, а також підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 90 календарних днів після підписання актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування. Відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного Кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного призначення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАЯ ГРУПП" 7 411 500,00
UAH з ПДВ
7 411 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Самойленко Олексій Володимирович" 7 412 750,00
UAH з ПДВ
7 412 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 00:09
Електронний підпис
14 жовтня 2020 00:05
Довідка_ДПІ_з_ЕЦП.zip
10 жовтня 2020 21:57
Електронний підпис
10 жовтня 2020 21:55
Довідка_МВС_з_ЕЦП.zip
10 жовтня 2020 21:55
Довідка юрособи.zip
06 жовтня 2020 23:59
гарант лист.pdf
06 жовтня 2020 23:59
invoice_4314755703102019-23_5.pdf
06 жовтня 2020 23:48
Електронний підпис
06 жовтня 2020 23:47
6_Довідки_ст-17_та інші.pdf
06 жовтня 2020 23:47
5_Проєкт договору.pdf
06 жовтня 2020 23:47
4_Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 23:47
1_Технічна частина.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 14:11
справка из налоговой.jpg
06 жовтня 2020 14:11
Витяг из Держ.реєстра.docx
06 жовтня 2020 14:11
Витяг єдиного податку.pdf
06 жовтня 2020 14:11
Пропозиція Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАЯ ГРУПП"

ФОП "Самойленко Олексій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАЯ ГРУПП"
#43147557
Переможець 7 411 500,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАЯ ГРУПП"
#43147557
7 411 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 15:18
ДУ_3_ПлаяГрупп.pdf зміни до договору
19 травня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 17:05
ДодУгода2_2611.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:57
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 19:18
Договір-35__21-10-2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 19:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування в 2020 р., зменшення обсягів фінансування в 2021 р. без зміни суми договору.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану графіка виконання робіт у зв'язку з зміною терміну фінансування
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 411 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 235 250,00 UAH)